Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Периодические издания (52)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Височина, І. Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Содержание:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Другие авторы: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Другие авторы: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Другие авторы: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Другие авторы: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Другие авторы: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Другие авторы: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Другие авторы: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Другие авторы: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Другие авторы: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Другие авторы: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Другие авторы: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Другие авторы: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Другие авторы: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Другие авторы: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Другие авторы: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Другие авторы: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Другие авторы: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Другие авторы: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Система рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Другие авторы: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

2.
Шифр: МУ7/2017/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2017г. № 3 . - 86.41, р.
Содержание:
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль. - С.5-113
Лінчевський, О. В. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах / О. В. Лінчевський [та ін.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання / В. І. Мельник, М. О. Поліщук. - С.13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Запорожан, В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє / Ю. В. Вороненко. - С.32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мороз, В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти / В. М. Мороз [та ін.]. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Гумінський Ю. Й.
Ждан, В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності / В. М. Ждан [та ін.]. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Думанський, Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” / Ю. В. Думанський [та ін.]. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Бойчук, Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Лісовий, В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти / В. М. Лісовий [та ін.]. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Зіменковський, Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Никоненко, О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” / О. С. Никоненко [та ін.]. - С.62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитріева С. М., Грицун Т. О.
Перцева, Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Рожко, М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців / М. М. Рожко [та ін.]. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Іоффе, І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Волосовець, О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Геруш, О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації / О. В. Геруш [та ін.]. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Запорожан, С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру / С. Й. Запорожан [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Мельник, І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти / І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук. - С.98-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні / О. М. Разнатовська. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Яловчук А. В., Рожнов О. О., Гріднєва Н. М., Бринцова С.С., Лапіна І. Г.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Доп.точки доступа:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2020г. № 4
Содержание:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Доп.точки доступа:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)