Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (72)Периодические издания (441)Библиотечные издания (8)Краеведение (2)Редкие издания (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ПРОЦЕСИ<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.
Шифр: МУ7/2003/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2003г. № 1
Содержание:
Сергета, І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету / І. Сергета, І Стемпен. - С.5-8
Шекера, О. Соціально-медичні аспекти державної політики України / О. Шекера, Н. Мудрик. - С.9-13
Дзяк, Г. Перший досвід атестаії випускників медичного ВНЗ за формою практично-орієнтованого державного іспиту / Г. Дзяк, Т. Перцева, МітрохінаЛ., Ковтуненко Р. - С.14-17
Другие авторы: Перцева Т., Мітрохіна Л., Ковтуненко Р.
Педанов, Ю. Алгоритми засвоєння знань і здобуття практичних навичок у системі морфо-функціональних наук у ВУЗах I-II рівнів акредитації / Ю. Педанов, Р. Макулькін, А. Даниленко. - С.18-21
Роговий, Ю. Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін / Ю. Роговий, А. Бочаров, Р. Кобилянська. - С.22-24
Кабанова, Н. Тестовий контроль знань у студентів факультету "Сестринська справа" при вивченні невідкладних станів / Н. Кабанова, С. Москаленко. - С.25-27
Сидорук, Л. Форми навчальної роботи в системі підготовки сімейного лікаря / Л. Сидорук. - С.28-29
Вітенко, І. Роль психофізіологічних особливостей онкологічних хворих у формуванні якості життя / І. Вітенко, В. Завізон, О. Ольхов, Коссе В. - С.33-35
Другие авторы: Завізон В., Ольхов О., Коссе В.
Воронцов, О. Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів / О. Воронцов, В. Павліковська. - С.36-38
Гуркалова, І. Досвід викладання патологічної фізіології англомовним іноземним студентам / І. Гуркалова, А. Гоженко. - С.39-40
Бобак, М. Деякі питання адекватного перекладу медичної наукової літератури / М. Бобак, Н. Козак. - С.45-47
Вадзюк, С. Формування у студентів домінанти на емпатію / С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. - С.48-50
Другие авторы: Шкробот С., Денефіль О., Волкова Н.
Ващенко, Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я / Н. Ващенко. - С.51-53
Протасевич, Г. Підготовка фахівців-оториноларингологів у інтернатурі / Г. Протасевич, І. Яшан, П. Ковалик, Яшан О. - С.54-56
Другие авторы: Яшан І., Ковалик П., Яшан О.
Бобкова, С. Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя / С. Бобкова. - С.57-58
Возіанов, О. Нобелівські лауреати у галузі фізіології та медицини(до сторіччя нобелівського фонду) / О. Возіанов, Ю. Губський. - С.59-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Ващенко, Н.
    Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я [Текст] / Н. Ващенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 51-53

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2007/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2007г. № 1
Содержание:
ейко В.Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.5-7
Другие авторы: Вакалюк І.П., Тимків І.В., Боцюрко Ю.В.
азаков В.М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.12-16
Другие авторы: Талалаєнко О.М., Первак М.Б., Барінов Е.Ф.
мурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець. - С.20-22
ілай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , . - С.22-24
Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28
Другие авторы: Кулянда О.О., Шульгай А.Г., Веремчук О.Д.
Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30
Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33
Другие авторы: Реброва О.О., Строіло Н.Г., Волошинович А.Р.
Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37
Другие авторы: Стаднюк Л.А., Приходько В.Ю., Чайковська В.В.
таднюк Л.А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.38-40
Другие авторы: Чайковська В.В., Давидович О.В., Хаджинова Н.А.
натюк М.С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.40-42
Другие авторы: Данилевич Ю.О., Гнатюк Р.М., Слабий О.Б.
Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48
Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51
Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58
риходько В.Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.58-61
Другие авторы: Давидович О.В., Ширяєва М.І., Давидович Н.Я.
рекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.61-63
Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов. - С.64-66
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Врублевська, С. В.
    Інноваційні процеси у системі освіти [Текст] / С. В. Врублевська // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 43-48

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2010г. № 3 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи" 20-21 травня 2010 року
Содержание:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Другие авторы: Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т.В., Франчук В.В., Головата Т.К., Фурдела М.Я., Орел Ю.М., Андрійчук О.В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Другие авторы: Голота Л.Г., Небесна Т.Ю., Різниченко А.О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Другие авторы: Куцебо О.М., Медянова О.В., Чуєва І.О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Другие авторы: Максимлюк В.І., Венгер І.К., Беденюк А.Д., Твердохліб В.В., Гусак О.М., Доброродній В.Б., Мальований В.В., Чонка І.І., Смачило І.І., Мисак А.І., Футуйма Ю.М., Смачило І.В., Нестерук С.О., Доброродній А.В., Крицький І.О.,
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Бліхар В.Є., Гощинський П.В., Воронцова Т.О., Кінаш М.І., Кубей І.В., Шульгай Л.М., Крицька Г.А., Доброродній В.Б., Смачило І.І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Другие авторы: Капустник В.А., В'юн В.В., Марущенко О.А., Перцев Д.П., Сіда Ю.С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Ворощук Р.С., Ягнюк А.І., Сокол К.М., Дехтярук І.А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Другие авторы: Никула Т.Д., Шевчук С.Г., Осташевська Т.Г., Хамазюк В.А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Другие авторы: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Флекей Н.В., Вахтарчук В.І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Другие авторы: Іванчук П.Р., Поліщук О.Ю., Ілащук Т.О., Гречко С.І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Другие авторы: Файфура В.В., Бондаренко Ю.І., Сатурська Г.С., Дзига С.В., Сас Л.М., Бакалець О.В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Другие авторы: Горчакова Н.О., Казак Л.І., Небесна Т.Ю., Борзенко І.О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Другие авторы: Лігоненко О.В., Зубаха А.Б., Шумейко І.А., Стороженко О.В., Діхтяр І.І., Кравців М.І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Другие авторы: Пасєчко Н.В., Мартинюк Л.П., Гаврилюк М.І., Паламар Т.О., Лихацька Т.В., Грималюк Н.В., Лихацька Г.В., Якубишина І.Г., Савченко І.П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Другие авторы: Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г., Грибінчак Н.М., Дмитренко А.С., Ковальчук Р.Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Другие авторы: Кліщ І.М., Господарський І.Я., Вронська Л.В., Привроцька І.Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Другие авторы: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є., Зарудна О.І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Сергета, І. В.
    Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів [Текст] / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 62-65

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Алєксандрова, О.Є.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

7.
Шифр: 23823/2011/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2011г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку / В. Андрущенко. - С.5-7.
Кремень, В. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.8-11.
Слюсаревський, М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20.
Богданова, Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26.
Акопян, В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу / В. Акопян. - С.27-31.
Івченко, О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття / О. Івченко. - С.32-39.
Шидловський, А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету / А. Шидловський. - С.40-45.
Рябченко, В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54.
Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62.
Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69.
Андрущенко, Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78.
Корсак, К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85.
Бойчук, М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92.
Білогур, В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99.
Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш. - С.100-107.
Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113.
Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119.
Артюшенко, О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125.
Мацько, Л. Система проти суржику / Л. Мацько. - С.126.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: 21876/2013/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2013г. № 6 . - 46.43, р.
Содержание:
Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О.С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20
Другие авторы: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л.
Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35
Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48
Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-63
Мір-Багірзаде, Алтай-кизи Саміра. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи Саміра Мір-Багірзаде. - С.63-68
Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82
Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102
Мишак, О. Обґрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108
Каптур, В. Одеська національна академія зв'язку імені О.С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв'язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112
Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року. - С.113-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Орлова, Т.
    Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи [Текст] / Т. Орлова // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 36-48

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Содержание:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Другие авторы: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Другие авторы: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Другие авторы: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Другие авторы: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Другие авторы: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Другие авторы: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Другие авторы: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Другие авторы: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Другие авторы: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Другие авторы: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Другие авторы: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Другие авторы: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Другие авторы: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Другие авторы: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Другие авторы: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Другие авторы: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Другие авторы: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Другие авторы: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Система рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Другие авторы: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

11.
Шифр: МУ7/2016/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2016г. № 3 . - 96.11, р.
Содержание:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


   
    Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові [Текст] = Scientific and methodical fundamentals of teaching pharmacology of drugs acting on blood coagulation / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Швидкий розвиток фармакологічної науки та поява нових лікарських засобів вимагають постійної зміни програмного матеріалу і вдосконалення методичних підходів до викладання цього матеріалу майбутнім лікарям. Метл роботи - виділити підходи до викладання одного з найбільш складних та важливих розділів фармакології - “Засоби, що впливають на згортання крові” студентам 3-го курсу медичного факультету й 2-го курсу стоматологічного факультету. Аналіз педагогічного досвіду викладачів кафедри фармакології Вінницького національного медичного університету та літературних даних показав, що оптимальним є комплексний підхід. Він включає надання інформації викладачем на лекційних і практичних заняттях (пояснювально-ілюстративний метод), активний самостійний пошук інформації студентом (репродуктивний, проблемний, евристичний методи), а також інноваційні та нетрадиційні методи навчання (наприклад, фармакологічна вікторина). Принцип “від простого до складного” при збереженні послідовності дидактичних підходів викладання, а також правильна організація аудиторної та позааудиторної самостійної роботи студентів дозволяють отримати стабільні і глибокі знання та вміння, навчити його працювати самостійно
Доп.точки доступа:
Волощук, Н. І.
Денисюк, О. М.
Данильчук, В. В.
Біговщиць, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Рубанець, О.
    Когнітивні технології у вищій освіті [Текст] = Cognitive technologies in higher education / О. Рубанець // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
ПРОЦЕСИ -- РОЗВИТОК
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Максименко, С.
    Системність психіки людини і психології навчання [Текст] / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 13-24. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормированные):
самодетермінація -- особистість -- психічні -- функції -- методи ЕГМ -- розумові процеси -- генетико-моделюючий метод -- нужда
Доп.точки доступа:
Максименко, К.
Папуча, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
Шифр: 21876/2021/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2021г. № 6
Содержание:
Освіта і професійний розвиток, молодь, спорт: відкрито нову програму ЄС Еразмус+ на 2021-2027 роки. - С.3
Результати конкурсного відбору за державним замовленням на науково-технічні експериментальні розробки та науково-технічну продукцію на 2021-2022 роки. - С.3-4
День Європи: базові цінності ЄС у сфері освіти. - С.5-6
Семенюк, О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка — 100 років освітніх традицій / О. Семенюк, С. Михида. - С.7-10
Клочек, Г. Василь Харцієв — перший професор університету / Г. Клочек, О. Манойлова. - С.11-33
Пасічник, Н. Математика та економіка в Центральноукраїнському педуніверситеті — шлях до інтеграції наукових пошуків / Н. Пасічник, Р. Ріжняк. - С.34-43
Сальник, І. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект / І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик. - С.44-50
Філоретова, Л. Факультет історії та права Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка: історія поступу / Л. Філоретова, О. Чорний. - С.51-60
Дефорж, Г. Становлення біологічної освіти на Кіровоградщині / Г. Дефорж, Н. Калініченко. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривульченко, А. Становлення підготовки географів та розвиток географічної науки в ЦДПУ імені Володимира Винниченка / А. Кривульченко, Л. Семенюк. - С.69-83
Галета, Я. Тарас Григорович Шевченко — освітній діяч Кіровоградщини / Я. Галета. - С.84-92
Бабенко, Л. З історії мистецького факультету / Л. Бабенко, В. Черкасов. - С.93-102
Шандрук, С. З історії викладання іноземних мов на немовних факультетах у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті / С. Шандрук, М. Фока. - С.103-115
Садовий, М. Історія кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності / М. Садовий. - С.116-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)