> Cipher: 23823/2015/4 Journal 2015year № 4 Андрущенко, В. Цивілізація культури / В. Андрущенко. - С.5-10 Бех, Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття / Ю. Бех. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст. Попова, І. Основні риси екологічно спрямованої освіти / І. Попова. - С.24-31. - Бібліогр.: в кінці ст. Шовш, К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема / К. Шовш. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз / І. Тимченко. - С.38-44. - Бібліогр.: в кінці ст. Кляп, М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України / М. Кляп. - С.45-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Романкова, Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді / Л. Романкова. - С.54-60. - Бібліогр.: в кінці ст. Войдило, Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів / Я. Войдило. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Любивий, В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців / В. Любивий. - С.67-73. - Бібліогр.: в кінці ст. Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії / І. Золотарьова, М. Колісник. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст. Стадник, М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський) / М. М. Стадник. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст. The copies are in the departments: total 1 Free: 1 |
Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз [Text] = Post-soviet and european educational terminology: compara¬tive analysis / І. Тимченко> // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: в кінці ст. Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ There are no free copies |
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” [Text] = Лінгвістичні та інформаційні особливості вивчення теми «Професійна медична комунікація лікаря з пацієнтом із симптомами захворювань органів травної системи» із дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk> // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 113-118. - Bibliogr. at the end of the art. Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ Key words(unnormalized): медична -- термінологія Additional Access Points: Sverstiuk, A. S. There are no free copies |
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology [Text] = Синонімія в анатомічній термінології / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska> // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art. Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ Освіта медична -- Образование медицинское Key words(unnormalized): анатомічна -- термінологія -- квазісиноніми -- синоніми -- іменник -- прикметник Additional Access Points: Prokop, I. A. Makovska, O. A. There are no free copies |
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти [Text] = Interdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна> // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ Key words(unnormalized): латинська -- мова -- термінологія -- фармакологія Additional Access Points: Шкільна, М. І. There are no free copies |