> (There is no information about the copies) Cipher: 23823/2002/3 Journal 2002year № 3 Фоменко, М. Пріоритет виховної роботи / М. Фоменко. - С.47-49 Корсак, К. Традиційні уроки та лекції: сучасний стан і перспективи / К. Корсак, Т. Зінченко. - С.75-80 There is no information about the copies |
Корсак, К. Традиційні уроки та лекції: сучасний стан і перспективи [Text] / К. Корсак, Т. Зінченко> // Вища освіта України. - 2002. - №3. - С. 75-80 Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Additional Access Points: Зінченко, Т. There are no free copies |
> (There is no information about the copies) Cipher: 21876/2005/1 Journal 2005year № 1 . - 12.69, р. Ющенко, В. Ви еліта нації, на яку сьогодні покладаються велечезні надії / В. Ющенко. - С.3-12 Ніколаєнко, С. Вища освіта і наука - найважливіші сфери відповідальності громадського суспільства та основа інноваційного розвитку / С. Ніколаєнко. - С.13-30 Корсак, К. Європейський простір вищої освіти і Україна у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.47-55 Нечаєв, В. Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії / В. Нечаєв, С. Шаронова. - С.56-65 Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України. - С.82 Умови прийому до вищих навчальних закладів України. - С.82-95 План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році. - С.97-119 Ordered copies-ры для отделов: ОК |
Корсак, К. Європейський простір вищої освіти і Україна у ХХІ столітті [Text] / К. Корсак> // Вища школа. - 2005. - №1. - С. 47-55 Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа There are no free copies |
> (There is no information about the copies) Cipher: 23823/2004/3 Journal 2004year № 3 Каленюк, І. Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна / І. Каленюк, К. Корсак. - С.22-28 Литвин, О. Болонський процес і наші державні стандарти / О. Литвин. - С.42-44 Глузман, О. Майбутній фахівець має бути здоровим / О. Глузман, В. Щеколодкін. - С.80-86 There is no information about the copies |
Каленюк, І. Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна [Text] / І. Каленюк, К. Корсак> // Вища освіта України. - 2004. - №3. - С. 22-28 Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа Additional Access Points: Корсак, К. There are no free copies |
> (There is no information about the copies) Cipher: 23823/2004/1 Journal 2004year № 1 Бех, І. Законопростір сучасного виховного процесу / І. Бех. - С.10-13 Сидоренко, С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?) / С. Сидоренко. - С.27-33 Корсак, К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл / К. Корсак. - С.41-47 Невмержицький, О. Стан розвитку виховання молоді в сучасних наукових дослідженнях / О. Невмержицький. - С.61-65 Жижко, Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід / Т. Жижко. - С.92-96 Сафонова, В. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти / В. Сафонова. - С.106-109 There is no information about the copies |
Корсак, К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл [Text] / К. Корсак> // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 41-47 Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Освіта реформа -- Образования реформа There are no free copies |
Корсак, К. Множинність міфів у освітньо-науковій сфері та їхній негативний вплив на планування змін та інновацій [Text] / К. Корсак> // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 30-35 Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа Number of copies: 1 ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2009/1 Journal 2009year № 1 Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12. Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26. Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32. Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36. Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42. Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52. Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66. Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72. Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81. Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105. Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112. Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118. Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123. The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2010/3 Journal 2010year № 3 Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14 Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17 Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25 Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32 Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39 Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46 Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52 Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56 Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63 Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69 Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75 Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80 Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86 Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97 Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99 The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2011/1 Journal 2011year № 1 Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку / В. Андрущенко. - С.5-7. Кремень, В. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.8-11. Слюсаревський, М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20. Богданова, Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26. Акопян, В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу / В. Акопян. - С.27-31. Івченко, О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття / О. Івченко. - С.32-39. Шидловський, А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету / А. Шидловський. - С.40-45. Рябченко, В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54. Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62. Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69. Андрущенко, Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78. Корсак, К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85. Бойчук, М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92. Білогур, В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99. Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш. - С.100-107. Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113. Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119. Артюшенко, О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125. Мацько, Л. Система проти суржику / Л. Мацько. - С.126. The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 21876/2011/3 Journal 2011year № 3 Зіньковський, Ю. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7-18. Мадзігон, В. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський. - С.19-26. Корсак, К. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського / К. Корсак. - С.27-35. Кириченко, О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України / О. Кириченко, Ю. Неговська. - С.36-46. Ярошенко, Т. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко. - С.47-51. Жуков, І. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС УКраїни / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький. - С.52-61. Андрюшина, О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина. - С.62-68. Пономаренко, О. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко. - С.69-77. Величко, О. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко [и др.] . - С.78-84. Other authors: Іващенко В., Ясев О., Рожков О. Артюх, С. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.85-90. Стецюк, К. Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності / К. Стецюк. - С.91-97. Бочкарьова, Н. Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова. - С.98-104 Кожедуб, Л. Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб. - С.105-113. Жорнова, О. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.114-123. The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2012/1 Journal 2012year № 1 Андрущенко, В. Соціальний статус учителя / В. Андрущенко. - С.5-9 Самчук, З. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Самчук. - С.10-19 Уваркіна, О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. Уваркіна. - С.20-24 Кивлюк, О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. Кивлюк. - С.25-30 Корсак, К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37 Касьянов, Д. Основні наноресурси людства: природа сутність нанотехнологічного розвитку / Д. Касьянов. - С.38-41 Дуденко, В. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні / В. Дуденко. - С.42-48 Вернидуб, Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. Вернидуб. - С.49-55 Линовицька, О. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. Линовицька. - С.56-60 Макаренко, С. Поєднання навчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко. - С.61-66 Прудченко, І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. Прудченко. - С.67-74 Слюсаренко, О. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-80 Косенко, О. Європейський союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. Косенко. - С.81-86 Коваль, Т. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. Коваль. - С.87-92 Капера, І. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. Капера. - С.93-100 Сахневич, І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. Сахневич. - С.101-105 Іващенко, О. Психолого педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. Іващенко. - С.106-112 Клепко, С. Прецедентний текст української освітології / С. Клепко. - С.113-124 The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2013/1 Journal 2013year № 1 Андрущенко, В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко. - С.5-10 Закревський, В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / В. Закревський. - С.11-16 Прудченко, І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко. - С.17-22 Онкович, Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович. - С.23-29 Корсак, К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / К. Корсак. - С.30-35 Морозов, В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов. - С.36-41 Смолінська, О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / О. Смолінська. - С.42-49 Демя'ненко, Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Демя'ненко. - С.50-56 Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв. - С.57-62 Куліненко, Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко. - С.63-68 Похресник, А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник. - С.69-74 Блохін, О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / О. Блохін. - С.75-81 Коваль, Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Л. Коваль. - С.82-87 Козієвська, О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / О. Козієвська. - С.88-97 Печко, Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Н. Печко. - С.98-104 Ярчук, Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Ю. Ярчук. - С.105-111 The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2013/3 Journal 2013year № 3 Андрущенко, В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. Андрущенко. - С.5-8 Вітренко, Ю. Освіта України в Системі національних рахунків / Ю. Вітренко. - С.9-22 Молодиченко, В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко. - С.23-29 Лапенок, М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / М. Лапенок. - С.30-34 Корсак, К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.35-41 Набок, М. Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок. - С.42-50 Луговий, В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова. - С.51-59 Коваленко, В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко. - С.60-67 Смоленська, О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смоленська. - С.68-73 Ганаба, С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С. Ганаба. - С.74-81 Варецька, О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька. - С.82-88 Сбруєва, А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / А. Сбруєва. - С.89-95 Похресник, А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / А. Похресник. - С.96102 Курбатов, С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов. - С.103-110 Педагогічна Конституція Європи. Преамбула. - С.111-116 The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
Корсак, К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти [Text] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 35-41 Additional Access Points: Корсак, Ю. Number of copies: 1 ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 21876/2014/7 Journal 2014year № 7 Дніпров, О. Концептуальні засади розвитку освіти України / О. Дніпров. - С.7-12 Панасевич, Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.13-36 Годлевський, М. Кафедра автоматизованих систем управління Національного технічного університету "ХIII": 50 років на службі освіти України / М. Годлевський. - С.37-45 Грицюк, Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.46-54 Бобало, Ю. Комп'ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів. - С.55-61 Подлєсний, С. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону / С. Подлєсний, О. Періг. - С.62-71 Даців, Г. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами / Г. Даців. - С.72-85 Корсак, К. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття / К. Корсак. - С.86-94 Вороніна, М. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна. - С.95-104 The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1) Free: ІБО (1) |
Корсак, К. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття [Text] / К. Корсак> // Вища школа. - 2014. - № 7. - С. 86-94 Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Number of copies: 1 ІБО (1) Free: ІБО (1) |
> Cipher: 23823/2014/4 Journal 2014year № 4 Андрущенко, В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) / В. Андрущенко. - С.5-9 Корсак, К. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / К. Корсак. - С.10-15 Рябченко, В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / В. Рябченко. - С.16-22 Похресник, А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / А. Похресник. - С.23-28 Нестерова, М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / М. Нестерова. - С.29-34 Колос, К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Колос. - С.35-43 Береза, В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / В. Береза. - С.44-49 Козлов, Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Д. Козлов. - С.50-58 Федоров, О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / О. Федоров. - С.59-70 Шелюк, Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Л. Шелюк. - С.71-76 Бак, М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / М. Бак. - С.77-84 Онкович, Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Г. Онкович. - С.85-93 Козієвська, О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / О. Козієвська. - С.94-100 Колесниченко, Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Н. Колесниченко. - С.101-108 Ланських, О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / О. Ланських. - С.109-113 The copies are in the departments: total 1 Free: 1 |