> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 23823/2004/2 Журнал 2004р. № 2 Поляков, М. Болонський процес: зближення а не уніфікація / М. Поляков. - С.47-50 Олексенко, В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ / В. Олексенко. - С.66-70 Лосєва, Н. Професійна абілітація викладача вищого навчального закладу / Н. Лосєва. - С.92-97 Зязюн, Л. Психолого-педагогічні концепції виховання в системі вищих навчальних закладів Франції / Л. Зязюн. - С.98-104 Дорогань, С. Національне виховання як світоглядне завдання: філософський і педагогічний аспект / С. Дорогань. - С.105-111 Немає відомостей про примірники |
Поляков, М. Болонський процес: зближення а не уніфікація [Текст] / М. Поляков> // Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 47-50 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2005/1 Журнал 2005р. № 1 . - 12.69, р. Ющенко, В. Ви еліта нації, на яку сьогодні покладаються велечезні надії / В. Ющенко. - С.3-12 Ніколаєнко, С. Вища освіта і наука - найважливіші сфери відповідальності громадського суспільства та основа інноваційного розвитку / С. Ніколаєнко. - С.13-30 Корсак, К. Європейський простір вищої освіти і Україна у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.47-55 Нечаєв, В. Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії / В. Нечаєв, С. Шаронова. - С.56-65 Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України. - С.82 Умови прийому до вищих навчальних закладів України. - С.82-95 План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році. - С.97-119 Замовлені прим-ки для відділів: ОК |
Нечаєв, В. Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії [Текст] / В. Нечаєв, С. Шаронова> // Вища школа. - 2005. - №1. - С. 56-65 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Дод.точки доступу: Шаронова, С. Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 23823/2004/3 Журнал 2004р. № 3 Каленюк, І. Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна / І. Каленюк, К. Корсак. - С.22-28 Литвин, О. Болонський процес і наші державні стандарти / О. Литвин. - С.42-44 Глузман, О. Майбутній фахівець має бути здоровим / О. Глузман, В. Щеколодкін. - С.80-86 Немає відомостей про примірники |
Каленюк, І. Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна [Текст] / І. Каленюк, К. Корсак> // Вища освіта України. - 2004. - №3. - С. 22-28 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Дод.точки доступу: Корсак, К. Вільних прим. немає |
Литвин, О. Болонський процес і наші державні стандарти [Текст] / О. Литвин> // Вища освіта України. - 2004. - №3. - С. 42-44 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 23823/2005/1 Журнал 2005р. № 1 . - 22.39, р. Мороз, І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії / І. Мороз. - С.29-36 Гофрон, А. Різні погляди на Європу і проектування освітніх концепцій / А. Гофрон. - С.37-44 Уваркіна, О. Стан і тенденції розвитку психолого-педагогічної підготовки в системі вищої медичної освіти України / О. Уваркіна. - С.100-103 Замовлені прим-ки для відділів: ОК |
Мороз, І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії [Текст] / І. Мороз> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2004/3 Журнал 2004р. № 3 СкопенкоВ. Що означає ректорство / СкопенкоВ. - С.5-19 Дудко, С. Розрахунок економіко-статистичних показників основної діяльності вищого навчального закладу та закладу післядипломної освіти / С. Дудко. - С.34-48 Степко, М. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес. / М Степко, Я. Болюбаш, К. Левківський, Сухарніков Ю. - С.97-125 Інші автори: Болюбаш Я., Левківський К., Сухарніков Ю. Немає відомостей про примірники |
Модернізація вищої освіти України і Болонський процес. [Текст] / М Степко, Я. Болюбаш, К. Левківський> // Вища школа. - 2004. - №3. - С. 97-125 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Дод.точки доступу: Степко, М Болюбаш, Я. Левківський, К. Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2005/2 Журнал 2005р. № 2 . - 16.91, р. Матеріали, науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р. / науково-практичної конференції Матеріали. - С.6-40 Передрій, В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України / В. Передрій. - С.9-11 Волосовець, О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі / О. Волосовець. - С.12-16 Вітенко, І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.17-20 Ковальчук, Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко. - С.21-23 Зіменковський, Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору / Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко. - С.31-33 Запорожан, В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.36-37 Колесник, Ю. Болонський процес та якість освіти / Ю. Колесник, Ю. Нерянов. - С.38-40 Матеріали, науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р. / науково-практичної конференції-семінару Матеріали. - С.42-76 Мінцер, О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів / О. Мінцер. - С.47-49 Вітенко, І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря / І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова. - С.55-57 Казаков, В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.58-63 Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Яцина, О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій / О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц. - С.74-76 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору [Текст] / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 21-23 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Дод.точки доступу: Мисула, І. Пашко, К. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Колесник, Ю. Болонський процес та якість освіти [Текст] / Ю. Колесник, Ю. Нерянов> // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 38-40 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Дод.точки доступу: Нерянов, Ю. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 23823/2004/1 Журнал 2004р. № 1 Бех, І. Законопростір сучасного виховного процесу / І. Бех. - С.10-13 Сидоренко, С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?) / С. Сидоренко. - С.27-33 Корсак, К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл / К. Корсак. - С.41-47 Невмержицький, О. Стан розвитку виховання молоді в сучасних наукових дослідженнях / О. Невмержицький. - С.61-65 Жижко, Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід / Т. Жижко. - С.92-96 Сафонова, В. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти / В. Сафонова. - С.106-109 Немає відомостей про примірники |
Сидоренко, С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?) [Текст] / С. Сидоренко> // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 27-33 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2005/4 Журнал 2005р. № 4 . - 12.69, р. Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей.Комюніке Конференції міністрів країн Європи,відповідальних за сферу вищої освіти (м.Берген,19-20 травня 2005р. - С.20-25 Мачулін, В. ВАК України в контексті Болонського процесу / В. Мачулін, Р. Бойко, Л. Шкляр. - С.26-32 Майкова, Е. Соціологічна освіта і Болонський процес / Е. Майкова. - С.33-39 Воронка, Г. Додипломна і післядипломна освіта в Канаді та Великій Британії: плюралізм навчально-освітнього процесу / Г. Воронка. - С.56-60 Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні /Указ Президента України. - С.84-88 Міністерство, Освіти і науки України. Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік / Освіти і науки України Міністерство. - С.88-95 Замовлені прим-ки для відділів: ОК |
Майкова, Е. Соціологічна освіта і Болонський процес [Текст] / Е. Майкова> // Вища школа. - 2005. - №4. - С. 33-39 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2006/2 Журнал 2006р. № 2 Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14 Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І. Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17 Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28 Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31 Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35 Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38 Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41 Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46 Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С. Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51 Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54 Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57 Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60 Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63 Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г. Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65 Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В. Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67 Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72 Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н. Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74 Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77 Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І. Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79 Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82 Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84 Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87 Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92 Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94 Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94 Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96 Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102 Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О. Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104 Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107 Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110 Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О. Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115 Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О. Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118 Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О. Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121 Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті [Текст] / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 32-35 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Дод.точки доступу: Мінцер, О. М"ясніков, В. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |