Музиченко, П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді [Текст] / П. Музиченко> // Вища школа. - 2001. - №1. - С. 77-82 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Вільних прим. немає |
Методичні рекомендації щодо структури, змісту, та обсягів підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів [Текст]> // Вища школа. - 2002. - №1. - С. 116-120 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Уваркіна, О. Проблеми формування основ психолого-педагогічного спілкування в майбутніх лікарів [Текст] / О. Уваркіна> // Вища освіта України. - 2002. - №4. - С. 95-98 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Корсак, К. Традиційні уроки та лекції: сучасний стан і перспективи [Текст] / К. Корсак, Т. Зінченко> // Вища освіта України. - 2002. - №3. - С. 75-80 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Зінченко, Т. Вільних прим. немає |
Недюха, М. До питання про предмет методики викладання (постнекласичні та синергетичні аспекти) [Текст] / М. Недюха> // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 63-69 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ Вільних прим. немає |
Мегрелішвілі, О. Синергетичне світобачення студента: проблема становлення [Текст] / О. Мегрелішвілі> // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 77-81 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Вільних прим. немає |
Шевцов, А. Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю [Текст] / А. Шевцов> // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 91-98 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Пилипів, О. Культорологічний аспект викладання латинської мови в системі університетської освіти [Текст] / О. Пилипів, Л. Мисловська> // Вища освіта України. - 2003. - №4. - С. 80-84 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Мисловська, Л. Вільних прим. немає |
Бреусенко-Кузнецов, О. Психологічні тренінги: від профанації та дискредитації до автентичного застосування у вищій школі [Текст] / О. Бреусенко-Кузнецов, В. Зливков> // Вища освіта України. - 2003. - №4. - С. 112-116 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Зливков, В. Вільних прим. немає |
Олексенко, В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ [Текст] / В. Олексенко> // Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 66-70 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Методи навчання -- Методы обучения Вільних прим. немає |
Бабешко, О. Оновлення змісту фізичного виховання у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Бабешко> // Вища школа. - 2001. - №6. - С. 46-51 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Швець, В. Застосування результатів сучасних спектроскопічних досліджень при викладанні курсу фізики й фізичної хімії [Текст] / В. Швець> // Вища школа. - 2002. - №2-3. - С. 41-48 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Тарутіна, З. Декларації і реалії на шляху інтеграції наук про людину [Текст] / З. Тарутіна> // Вища школа. - 2003. - №5. - С. 20-26 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Якименко, Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору [Текст] / Ю. Якименко> // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 50-62 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця [Текст] / О. Лозинський> // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 66-68 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2004/4 Журнал 2004р. № 4 Табачник, Д. Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євроінтеграції / Д. Табачник. - С.3-21 Гуменник, В. Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу / В. Гуменник. - С.45-54 Сметанський, М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський. - С.63-68 Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання / П. Сікорський. - С.69-76 Немає відомостей про примірники |
Сметанський, М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання [Текст] / М. Сметанський> // Вища школа. - 2004. - №4. - С. 63-68 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Вільних прим. немає |
Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання [Текст] / П. Сікорський> // Вища школа. - 2004. - №4. - С. 69-76 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2005/2 Журнал 2005р. № 2 . - 12.69, р. Дмитриченко, М. Автономія вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації / М. Дмитриченко. - С.22-34 Бондарчук, Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу / Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко. - С.35-41 Головчук, В. Викладання предметів гуманітарного циклу в непрофільних ВНЗ у контексті гуманізації вищої освіти / В. Головчук, І. Голубович. - С.63-69 Сєбкова, Х. Акредитація і забезпечення якості вищої освіти в Європі / Х. Сєбкова. - С.77-84 План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році. - С.109-121 Замовлені прим-ки для відділів: ОК |
Бондарчук, Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко> // Вища школа. - 2005. - №2. - С. 35-41 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Чуйко, Г. Чуйко, Н. Вільних прим. немає |