> Шифр: 21876/2017/11 Журнал 2017р. № 11 Грудина, М. Руху юних техніків в Україні - 90 років / М. Грудина. - С.7-10 Дєордіца, Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху / Таяна-Лідія Дєордіца. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваль, Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.21-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Мегем, Є. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі / Є. Мегем, О. Дещенко. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Кутай, Н. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кутай. - С.46-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Спільні справи єднають серця: відродження українських традицій у найстарішому педагогічному виші. - С.55-57 Федевич, Л. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича / Л. Федевич. - С.58-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Грудинін, Б. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін. - С.67-81. - Бібліогр.: в кінці ст. Петрюк, С. До питання здорового способу життя / С. Петрюк. - С.82-91. - Бібліогр.: в кінці ст. Безручко, О. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка / О. Безручко. - С.91-100. - Бібліогр.: в кінці ст. Бутова, В. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова. - С.101-108. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Похресник, А. Комунікологія adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України [Текст] = Communicology versus communicative science in the strategy of changes in higher education in Ukraine / А. Похресник> // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 41-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНА -- ТЕХНОЛОГІЧНА -- РЕВОЛЮЦІЯ -- НООНАУКИ Вільних прим. немає |