Шифр: 21876/2017/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 8 . - 84.09, р.
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-56
Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа. - С.57-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90
Поліщук, В. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101
Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуйтур, М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-123
Великий, М. Біохімія: від витоків до сьогодення / М. Великий. - С.124-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Великий, М.
    Біохімія: від витоків до сьогодення [Текст] = Biochemistry: from the Very Beginning to Nowadays / М. Великий // Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 124-126

Вільних прим. немає




    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
біологічна -- біохімія
Дод.точки доступу:
Тодосійчук, Н. А.

Вільних прим. немає