> Шифр: 21876/2017/8 Журнал 2017р. № 8 . - 84.09, р. Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-56 Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа. - С.57-67. - Бібліогр.: в кінці ст. Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90 Поліщук, В. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101 Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Бібліогр.: в кінці ст. Гуйтур, М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-123 Великий, М. Біохімія: від витоків до сьогодення / М. Великий. - С.124-126 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Великий, М. Біохімія: від витоків до сьогодення [Текст] = Biochemistry: from the Very Beginning to Nowadays / М. Великий> // Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 124-126 Вільних прим. немає |
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): біологічна -- біохімія Дод.точки доступу: Тодосійчук, Н. А. Вільних прим. немає |