> Шифр: 21876/2012/12 Журнал 2012р. № 12 Удод, О. Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий. - С.7-44 Морозова, Т. До проблеми взаємодії професійних і освітніх стандартів в ІТ-галузі / Т. Морозова, І. Мендзебровський. - С.45-53 Сейдаметова, З. Нова версія стандарту Computer Science Curricula: еволюція базисного корпусу знань за чверть століття / З. Сейдаметова, В. Темненко. - С.54-64 Кузнецова, Г. Працевлаштування випускників вищих навчальних закладів: проблеми і перспективи / Г. Кузнецова. - С.65-71 Ципко, В. Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко. - С.72-80 Поляк, О. Проблеми ідентичності фахівців спеціальності "Соціальна робота" та "Соціальна педагогіка" в Україні / О. Поляк. - С.81-86 Лякішева, А. Соціальна поведінка - соціальна взаємодія: точки дотику (на прикладі поглядів зарубіжних дослідників) / А. Лякішева. - С.87-95 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Лякішева, А. Соціальна поведінка - соціальна взаємодія: точки дотику (на прикладі поглядів зарубіжних дослідників) [Текст] / А. Лякішева> // Вища школа. - 2012. - № 12. - С. 87-95 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні [Текст] / Л. В. Лимар> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 90-95. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Связь учебного заведения с общественностью Кл.слова (ненормовані): взаємодія -- пацієнт -- компонент Вільних прим. немає |
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Текст] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Отдельные направления воспитания студентов Кл.слова (ненормовані): аналіз -- взаємодія Вільних прим. немає |
> Шифр: 21876/2021/5 Журнал 2021р. № 5 Уряд схвалив Концепцію Державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні. - С.3-4 Затверджено вимоги до міждисциплінарних освітніх (наукових) програм вищої освіти. - С.4-5 Розвиток науки та інновацій серед пріоритетних дій уряду на 2021 рік. - С.6 Харламов, П. Зарплатний рейтинг вишів 2021 / П. Харламов. - С.7-22 Шейко, В. Культурація особистості — освітній вимір / В. Шейко, Н. Кушнаренко. - С.23-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Вітченко, А. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? / А. Вітченко. - С.39-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Савченко, В. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти / В. Савченко, О. Маклюк. - С.51-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Сенченко, М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.65-79 Степико, В. Тенета гендеру / В. Степико. - С.80-88. - Бібліогр.: в кінці ст. Гавриленко, О. Клімат України сьогодні та прогнози на майбутнє / О. Гавриленко. - С.89-107. - Бібліогр.: в кінці ст. Іваник, Н. Сценічний феномен великого українського співака-актора сучасності Анатолія Кочерги / Н. Іваник. - С.108-120. - Бібліогр.: в кінці ст. Про документи про вищу освіту (наукові ступені) / постанова Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2020 р. № 811. - С.121-125 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Вітченко, А. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? [Текст] = Subject-Subject Interaction or Student-Centrism? / А. Вітченко> // Вища школа. - 2021. - № 5. - С. 39-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): методологія -- вища -- освіта -- педагогічний -- процес -- академічні -- цінності Вільних прим. немає |