> Шифр: 23823/2014/3 Журнал 2014р. № 3 Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті / В. Андрущенко. - С.5-11 Калашнікова, С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / С. Калашнікова. - С.12-23 Козьменко, С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / С. Козьменко. - С.24-29 Клепко, С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту» / С. Клепко. - С.30-37 Крилова, С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / С. Крилова. - С.38-43 Курбатов, С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / С. Курбатов. - С.44-49 Бак, М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / М. Бак. - С.50-57 Семеніхіна, О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / О. Семеніхіна. - С.58-63 Шелюк, Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Л. Шелюк. - С.64-68 Яременко, Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Л. Яременко. - С.69-74 Губенко, Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Г. Губенко. - С.75-81 Орлова, О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів / О. Орлова. - С.82-88 Щербакова, О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / О. Щербакова. - С.89-96 Федоренко, С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / С. Федоренко. - С.97-102 Горун, Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Ю. Горун. - С.103-108 Воронкін, О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.109-116 Реферативный обзор статей номера. - С.117-121 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Федоренко, С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США [Текст] / С. Федоренко> // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 97-102 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2017/11 Журнал 2017р. № 11 Грудина, М. Руху юних техніків в Україні - 90 років / М. Грудина. - С.7-10 Дєордіца, Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху / Таяна-Лідія Дєордіца. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваль, Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.21-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Мегем, Є. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі / Є. Мегем, О. Дещенко. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Кутай, Н. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кутай. - С.46-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Спільні справи єднають серця: відродження українських традицій у найстарішому педагогічному виші. - С.55-57 Федевич, Л. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича / Л. Федевич. - С.58-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Грудинін, Б. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін. - С.67-81. - Бібліогр.: в кінці ст. Петрюк, С. До питання здорового способу життя / С. Петрюк. - С.82-91. - Бібліогр.: в кінці ст. Безручко, О. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка / О. Безручко. - С.91-100. - Бібліогр.: в кінці ст. Бутова, В. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова. - С.101-108. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Дєордіца, Таяна-Лідія Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху [Текст] = Visual Literacy as an Opposition “Chart Junk” / Таяна-Лідія Дєордіца> // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 11-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Кл.слова (ненормовані): ПРЕЗЕНТАЦІЯ Анотація: У статті репрезентовано досвід автора щодо формування у студентів візуальної грамотності. На думку автора, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, її розробник має знати, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша - для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга - для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються “вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни “Інформаційні технології в дослідницькій діяльності” Вільних прим. немає |
Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян [Текст] = Scientific approaches to media literacy of educators / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз> // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- мас-медіа -- грамотність -- ЮНЕСКО Дод.точки доступу: Костенко, А. Богомаз, О. Вільних прим. немає |