> Шифр: 21876/2009/11 Журнал 2009р. № 11 Огнев'юк, В. Криза - момент істини для університетської освіти / В. Огнев'юк. - С.5-16 Калашнікова, С. Механізми забезпечення інноваційного організаційного розвитку сучасного університету / С. Калашнікова. - С.17-22 Хоружа, Л. У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Хоружа. - С.23-31 Мартиненко, С. Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності / С. Мартиненко. - С.32-39 Жильцов, О. Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції / О. Жильцов. - С.40-49 Голубенко, О. Національна структура кваліфікації вищої освіти: проблеми переформатування / О. Голубенко, Т Морозова. - С.50-60 Бендера, І. Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. Бендера. - С.61-78 Чепига, М. Академічна нечесність викладачів та студентів: шлях її подолання в Україні / М. Чепига. - С.79-91 Царьова, Т. Технологія як економічна категорія / Т. Царьова, О. Зозульов. - С.92-103 Луцький, М. Умови підготовки Інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров. - С.104-111 Кларк, М. Вплив ранжирування у вищій освіті на доступ, вибір і можливості студентів / М. Кларк. - С.112-126 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Огнев'юк, В. Криза - момент істини для університетської освіти [Текст] / В. Огнев'юк> // Вища школа. - 2009. - № 11. - С. 5-16 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/1 Журнал 2010р. № 1 Андрущенко, В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету) / В. Андрущенко. - С.5-10. Сергієнко, І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти) / І. Сергієнко. - С.11-16. Сергієнко, І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету) / І. Сергієнко. - С.17-19. Кремень, В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття? / В. Кремень. - С.20-33. Андрущенко, В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко. - С.34-42. Стадницький, Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні / Ю. Стадницький. - С.43-47. Пильгун, Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців / Л. Пильгун. - С.48-53 Бовт, Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету / Д. Бовт, Н. Лосєва. - С.54-59. Тимошенко, О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи / О. Тимошенко. - С.60-66. Курняк, О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства / О. Курняк. - С.67-71. Костиря, І. До питання про чинники розвитку української культури / І. Костиря. - С.72-76. Грабар, Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу / Г. Грабар. - С.77-82. Цибін, С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації / С. Цибін. - С.83-89. Марків, О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді / О. Марків. - С.90-96. Андрущенко, В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога / В. Андрущенко, В. Погребенник. - С.97-106. Нісімчук, А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи / А. Нісімчук. - С.107. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/2 Журнал 2010р. № 2 Андрущенко, В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя (З виступу на колегії Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2010р.) / В. Андрущенко. - С.5-6 Зуєв, В. Криза освіти: український контекст / В. Зуєв, В. Зуєва. - С.7-13 Семенюк, Н. Екологічна культура - необхідний фактор безпечної перспективи розвитку суспільства / Н. Семенюк. - С.14-21 Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України) / Ж. Таланова. - С.22-24 Рекомендації круглого столу "Стан та проблеми участі України в Болонському процесі". - С.24-27 Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей / Т. Жижко. - С.28-35 Пашкова, О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу / О. Пашкова. - С.36-43 Онопрієнко, В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблема / В. Онопрієнко. - С.44-51 Чебоненко, С. Реалізація цілей навчання у процесі самостійної роботи курсантів / С. Чебоненко. - С.52-58 Тарасенко, В. Соціологічний портрет сучасної молоді: спроба аналітичного огляду / В. Тарасенко. - С.59-67 Barczyk, P. Sytuacja rodziny z dzieckiem przewlekle chorym / P. Barczyk. - С.68-72 Цибін, С. Молодь проти тоталітаризму / С. Цибін. - С.73-79 Панчук, Н. Політична активність студентів: чинники зростання та стимулювання / Н. Панчук. - С.80-84 Марків, О. Комп'ютероманія та її вплив на здоров'я студентської молоді / О. Марків. - С.85-88 Костиря, І. Політико-ідеологічні пріоритети управління культурою в тоталітарному суспільстві / І. Костиря. - С.89-95 Гуненков, Д. Поняття "моралі" у світлі сучасного філософського дискурсу / Д. Гуненков. - С.96-104 Калашнікова, С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання (З досвіду Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. Калашнікова. - С.104-108 Покась, В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні / В. Покась. - С.109-116 Бех, В. Осмислюючи історію кримської освіти та науки - орієнтуватися на її майбутнє / В. Бех. - С.117-119 Постанова президії Національної академії педагогічних наук України "Про діяльність Інституту вищої освіти НАПН України щодо розроблення концептуального бачення модернізації системи вищої освіти" (проект). - С.120-124 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/4 Журнал 2011р. № 4 Андрущенко, В. Стратегічні ініціативи / В. Андрущенко. - С.5-7 Ректору Київського національного університету імені Тараса Шевченка, академіку Леоніду Губерському - 70!. - С.8-9 Линовицька, О. Соціальне призначення освіти: теоретикометодологічний контекст / О. Линовицька. - С.10-16 Шандор, Ф. Основні етапи становлення національної свідомості українців / Ф. Шандор. - С.17-21 Бевзенко, Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації / Л. Бевзенко. - С.22-29 Похресник, А. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу / А. Похресник. - С.30-35 Олексюк, О. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів / О. Олексюк. - С.36-41 Онкович, Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія / Г. Онкович. - С.42-48 Гарбар, Г. Підготовка кадрів для сфери туризму як соціальне завдання / Г. Гарбар. - С.49-55 Макаренко, С. Обдарованість як біопсихологічна ознака людини / С. Макаренко. - С.56-61 Білогур, В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів / В. Білогур. - С.62-68 Загарницька, І. Дитинство в епоху інформаційної революції / І. Загарницька. - С.69-77 Коломієць, О. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу) / О. Коломієць. - С.78-82 Андрушкевич, Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі / Ф. Андрушкевич. - С.83-87 Листопад, О. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії / О. Листопад. - С.88-94 Кофанова, О. Порівняння хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких технічних ВНЗ України, університетах Австралії та Нової Зеландії / О. Кофанова. - С.95-104 Силай, І. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій / І. Силай. - С.105-112 Лісовий, О. Криза самоідентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій / О. Лісовий. - С.113-118 Коржух, О. З турботою про світ дитинства / О. Коржух. - С.119-120 Набок, М. Вісті з Національної академії педагогічних наук України / М. Набок. - С.121 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/3 Журнал 2012р. № 3 Андрущенко, В. Академічна співпраця / В. Андрущенко. - С.5-7 Пілов, П. Вірність традиціям і відповідність часу / П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько. - С.8-15 Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.16-23 Зеленков, А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу / А. Зеленков. - С.24-37 Уваркіна, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна. - С.38-44 Касьянов, Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Д. Касьянов. - С.45-50 Перглер, Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Т. Перглер. - С.51-58 Гончаров, В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров. - С.59-65 Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова. - С.66-74 Козлакова, Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура. - С.75-82 Дідков, О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку / О. Дідков. - С.83-88 Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба. - С.89-95 Кірейчева, Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Є. Кірейчева. - С.96-100 Слюсаренко, О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом / О. Слюсаренко. - С.101-108 Корсак, Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Ю. Корсак. - С.109-115 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/4 Журнал 2012р. № 4 Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні). - С.5-8 Андрущенко, В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі / В. Андрущенко. - С.9-12 Куляс, П. Вся і давність, і обнова - українська мова / П. Куляс. - С.13-24 Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.25-30 Майборода, В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / В. Майборода. - С.31-36 Бутівщенко, С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / С. Бутівщенко. - С.37-43 Гончаров, В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / В. Гончаров. - С.44-51 Яременко, Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Л. Яременко. - С.52-58 Блохін, О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості / О. Блохін. - С.59-71 Шугай, Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Шугай. - С.72-78 Чорнойван, Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Г. Чорнойван. - С.79-85 Дебич, М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / М. Дебич. - С.86-91 Зварич, І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич. - С.92-99 Семенюк, Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. Семенюк. - С.100-106 Стеценко, К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко. - С.107-111 Конончук, А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / А. Конончук. - С.112-113 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук [Текст] / Б. Косова> // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 25-30 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Дебич, М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція [Текст] = Improving the Quality of Higher Education via Internationalization of Studying is a Global Trends / М. Дебич, О. Гуменна> // Вища школа. - 2019. - № 3. - С. 54-61 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Кл.слова (ненормовані): еволюція -- криза людства -- якість -- модель "трьох хвиль" Дод.точки доступу: Гуменна, О. Вільних прим. немає |
Леонтьева, В. Особистісні виміри університетської освіти у контексті проблем культуротворчого процесу [Текст] = Personal Dimensions of University Education in the Context of the Culture-Creative Process / В. Леонтьева> // Вища школа. - 2020. - № 1. - С. 80-92. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов Кл.слова (ненормовані): криза -- система -- афірмація -- аксіологічна -- ідентичність Вільних прим. немає |
> Шифр: 21876/2020/11/12 Журнал 2020р. № 11/12 Програма спільної діяльності МОН та НАПН на 2021-2023 роки. - С.3 Рекомендації для розвитку інноваційної діяльності країни результат дослідження Innovation Policy Outlook 2020. - С.4-5 Лабораторія робототехніки та мікроелектроніки “Smart REX” у КНУ імені Тараса Шевченка. - С.5-6 Коломієць, Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога / Л. Коломієць, А. Семенова. - С.7-29 Захарчин, Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань / Г. Захарчин. - С.30-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Загородній, А. Особливості реалізації дуальної освіти у рамках підготовки фахівців з обліку та оподаткування / А. Загородній, Л. Пилипенко. - С.40-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Чирчик, С. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд) / С. Чирчик. - С.51-62 Руденченко, А. Синтез мистецтв як одна з методологічних засад наукового обґрунтування навчання етнодизайну у мистецьких закладах вищої освіти / А. Руденченко. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Медвідь, Л. Українська родина: витоки та сьогодення / Л. Медвідь. - С.72-83 Шморгун, Є. Трава незабуття / Є. Шморгун. - С.84-90 Виткалов, С. Україна першого 20-ліття XXI століття: культурно-мистецький вимір: XVI міжнародна науково-практична конференція у м. Рівне (роздуми напередодні) / С. Виткалов, В. Виткалов. - С.91-95 Омельяненко, С. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / С. Омельяненко. - С.96-102 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Коломієць, Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога [Текст] / Л. Коломієць, А. Семенова> // Вища школа. - 2020. - № 11/12. - С. 7-29 Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- пандемія -- короновірус Дод.точки доступу: Семенова, А. Вільних прим. немає |
Почепцов, Г. Коронавірус: достроковий прихід майбутнього [Текст] / Г. Почепцов> // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 44-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ Кл.слова (ненормовані): пандемія -- криза -- освіта -- приватність -- пропаганда Вільних прим. немає |