> Шифр: МУ7/2003/3 Журнал 2003р. № 3 Москаленко, В. Профілактика- як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров"я / В. Москаленко. - С.4-10 Чабан, Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів. / Т. Чабан, Н. Ткачишина. - С.11-13 Перцева, Т. Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування / Т. Перцева, В. Лехан, М. Щербиніна. - С.14-17 Сенаторова, Г. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою / Г. Сенаторова, Ю. Одинець, А. Ручко, Фьоклін. - С.18-19 Інші автори: Одинець Ю., Ручко А., Фьоклін Гальченко, В. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків. / В. Гальченко, В. Пінькас. - С.23-26 Воронцов, О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології. / О. Воронцов, В. Гощинський, Н. Архипова. - С.26-28 Перцева, Т. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря / Т. Перцева, І. Тищенко, К. Богацька, Конопкіна Л. - С.29-32 Інші автори: Тищенко І., Богацька К., Конопкіна Л. Вітенко, І. Позааудиторне навчання лікарів -інтернів за фахом "Психіатрія" / І. Вітенко, В. Бітенський, Е. Мельник, Пахмурний В. - С.41-44 Інші автори: Бітенський В., Мельник Е., Пахмурний В. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Перцева, Т. Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування [Текст] / Т. Перцева, В. Лехан, М. Щербиніна> // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 14-17 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Лехан, В. Щербиніна, М. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/2 Журнал 2006р. № 2 Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14 Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І. Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17 Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28 Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31 Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35 Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38 Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41 Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46 Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С. Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51 Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54 Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57 Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60 Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63 Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г. Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65 Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В. Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67 Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72 Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н. Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74 Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77 Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І. Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79 Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82 Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84 Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87 Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92 Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94 Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94 Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96 Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102 Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О. Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104 Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107 Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110 Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О. Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115 Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О. Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118 Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О. Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121 Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США. [Текст] / О. Усинська> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 66-67 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит Вільних прим. немає |