Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence [Text] = Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P41-44. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): студенти -- медики -- латинські -- приказки -- афоризми Дод.точки доступу: Palasiuk, Η. B. Vorona, I. I. Вільних прим. немає |
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian [Text] = Розвиток пізнавальної активності в іноземних студентів на практичних заняттях з української мови / О. V. Nazaruk> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P62-66. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): медики Вільних прим. немає |
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training [Текст] = Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря / I. I. Vorona, I. A. Prokop> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 117-121. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): студенти -- медики -- формування культури Дод.точки доступу: Prokop, I. A. Вільних прим. немає |
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training [Текст] = Іншомовна комунікативна компетентність студентів-медиків як складова професійної підготовки / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 65-70. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): медична -- комунікація -- студенти -- медики Дод.точки доступу: Shemprukh, Jolanta Вільних прим. немає |