> Шифр: 23823/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст. Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст. Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст. Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ [Текст] = Philosophy of education on humanism, neohumanism and noohumanism in higher education of Ukraine-XXI / Т. Кірик> // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 32-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Анотація: У статті показано необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Серед перспективних засобів - застосування в сучасних умовах забутого поняття «неогуманізм» та удосконаленої філософії освіти. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт «неогуманізм». Досліджено також сучасну тенденцію появи нових наукових термінів, які пов’язані з поняттям «ноосфера». Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні, екології та ін. Нові терміни формують ноолексикон. Указано на особливо велике значення для гуманітарної освіти поняття «ноогуманізм» Вільних прим. немає |
Кірик, Т. Вища освіта - XXI: трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху [Текст] / Т. Кірик> // Вища школа. - 2018. - № 10. - С. 69-80 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): гуманізм -- трансгуманізм -- маніфест -- ноонауки -- ноогуманізм Вільних прим. немає |
Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій [Текст] = Education of modern Ukraine in the context of sustainable development and nootechnologies / Н. Кочубей, Т. Кірик> // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 44-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): ковід -- COVID-19 -- Давос -- ноогуманізм Дод.точки доступу: Кірик, Т. Вільних прим. немає |