> Шифр: 23823/2013/2 Журнал 2013р. № 2 Андрущенко, В. Доповідь з нагоди презентації Проекту «Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи)» / В. Андрущенко. - С.5-7 Кремень, В. Що робить державу успішною в пору глобалізації? (Промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні. 11 березня 2013 р.) / В. Кремень. - С.8-10 Губерський, Л. Обговорюємо проекти закону України «Про вищу освіту» / Л. Губерський [и др.]. - С.11-12 Інші автори: Суліма Є., Гриневич Л., Луговий В., Андрущенко В., Рижков Р., Шепетильнікова Є., Литвин В., Бакіров В., Таланчук П., Згуровський М. Коцан, І. Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири / І. Коцан. - С.13-19 Василюк, А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С.20-25 Семенюк, Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти / Н. Семенюк. - С.26-32 Куліненко, Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Л. Куліненко. - С.33-39 Скиртач, В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко) / В. Скиртач, О. Періг. - С.40-47 Шугалій, Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Н. Шугалій. - С.48-53 Морозов, В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / В. Морозов. - С.54-58 Олексенко, Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Р. Олексенко. - С.59-67 Петько, Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л. Петько. - С.68-74 Лук'янченко, О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук'янченко. - С.75-78 Кузьмінський, Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Є. Кузьмінський, К. Щурська. - С.79-84 Шаповал, В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / В. Шаповал. - С.85-88 Поляк, О. Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / О. Поляк. - С.89-94 Калашнікова, С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти / С. Калашнікова. - С.95-101 Гаращук, О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль. - С.102-108 Майборода, В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 pp.) / В. Майборода, Г. Лесик. - С.109-113 Кравчук, В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / В. Кравчук. - С.114-119 Волинка, Г. «Велич духовності». Рецензія на наукове видання «Філософія: Історія. Людина. Освіта» академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Г. Волинка. - С.120-121 Бойченко, М. Рецензія на монографію В. Андрущенка «Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття». - К.: Знання України, 2011.- 1099 с / М. Бойченко. - С.121-122 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Калашнікова, С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти [Текст] / С. Калашнікова> // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 95-101 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2016/3 Журнал 2016р. № 3 Сікорський, П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубанець, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Девтерова, Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Подольська, Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Щербакова, О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Чубарева, О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти [Текст] / В. Любарець> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину [Текст] / Г. Козлакова [та ін.]> // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Кл.слова (ненормовані): освітні -- платформи -- онлайн -- навчання -- контроль Дод.точки доступу: Козлакова, Г. Сусь, Б. Коваленко, О. Іванова, Ю. Ставицька, І. Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2020/3 Журнал 2020р. № 3 Андрущенко, В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи») / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр.: в кінці ст. Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Кіт, М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Біденко, Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |