Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. - С.5-7
Інші автори: Вайда А., Венгер І., Беденюк А.
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань / Г. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті / О. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. Особливості системи вищої освіти у США / Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. - С.40-43
Інші автори: Прокопчук А., Марценюк В., Усинська О.
Прокопчук, А. Особливості медсестринської освіти у США / А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. - С.44-47
Інші автори: Ліщенко Н., Марценюк В., Усинська О.
Усинська, О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США / О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.47-49
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Мілевська, Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.50-51
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С.М. Андрейчин, В. Качор. - С.52-55
Фіра, Л. Організація навчання у Карловому університеті / Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. - С.55-57
Інші автори: Острівка О., Сидоренко О., Лихацький П.
Бухтіярова, Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. - С.57-59
Інші автори: Бєленічев І., Коробко Д., Сидорова І.
Гощинський, В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. - С.60-61
Інші автори: Боцюк Н., Ясній о., Бабінець Л.С.
Бойчук, А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу / А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. - С.62-66
Інші автори: Шадріна В., Коптюх В., Хлібовська О.
Білай, І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура. - С.67-70
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Білай, І.
    Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету [Текст] / І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 67-70

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Самура, Б.А.
Самура, Б.Б.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2008/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Досвід застосування ресурсів WEB-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Інші автори: Господарський А.Я., Вайда А.Р., Мисак А.І.
исула І.Р. Результати впровадження засад Болонскої декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , . - С.7-10
ісовий В.М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.10-15
Інші автори: Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М.П.
Бойків, А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти / А. Б. Бойків, О. В. Авдеев. - С.15-17
Бітенський, В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам / В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов. - С.17-20
Соколова, Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра. - С.20-22
исула І.Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.23-24
Інші автори: Бакалюк Т.Г., Голяченко А.О., Лавріненко О.М.
Самогальська, О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти / О. Є. Самогальська [и др.] . - С.24-26
Інші автори: Стародуб Є.М., Масик О.М., Лазарчук Т.Б.
Бойчук, А. Б. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Б. Бойчук [и др.] . - С.26-28
Інші автори: Шадріна В.С., Коптюх В.І., Хлібовська О.І.
ліщ І.М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / ; ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; ; ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , . - С.28-31
Пришляк, О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб / О. Я. Пришляк [и др.] . - С.31-33
Інші автори: Дикий Б.М., Кондрин О.Є., Копча В.С.
Грошовий, Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.34-37
Інші автори: Тригубчак О.В., Павлюк М.Б., Гончарук Н.В.
Вронська, Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [и др.] . - С.37-40
Інші автори: Михаків М.М., Дмухальська Є.Б., Поляк О.Б.
Гощинський, В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики-сімейної медицини на додипломному етапі / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Боцюк Н.Є., Ясній О.Р., Воронцов О.О.
Кашуба, М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського / М. О. Кашуба, К. О. Пашко, Н. І. Рега. - С.43-45
Герасимюк, І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю знань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.45-47
Інші автори: Федонюк Я.І., Ющак М.В., Флекей П.П.
Криськів, О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики-сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі / О. І. Криськів, Л. С. Бабінець. - С.47-49
Лелека, М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками / М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир. - С.50-51
Фіра, Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.52-53
Інші автори: Марчишин С.М., Шанайда М.І., Лихацький П.Г.
Завальнюк, А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації / А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук. - С.54-57
Гребеник, М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології / М. В. Гребеник. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




   
    Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації [Текст] / Т. А. Грошовий, О. В. Тригубчак, М. Б. Павлюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 1. - С. 34-37

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта реформа -- Образования реформа


Дод.точки доступу:
Грошовий, Т.А.
Тригубчак, О.В.
Павлюк, М.Б.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: ПУ56/2013/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3 . - 37.59, р.
Зміст:
Хвисюк, М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти / М. І. Хвисюк [и др.]. - С.6-10
Інші автори: Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Більченко О. В., Карпенко В. Г., Кривобок В. І., Рогожин Б. А.
Хвисюк, О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.11-13
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В.В., Жадан І. А., Грищенко О. В., Бодня К. І., Соболева І. А., Сергієнко О. І.
Белоусов, Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии / Ю. В. Белоусов [и др.]. - С.14-16
Інші автори: Белоусова О. Ю., Бабаджанян Е. Н., Волошина Л. Г., Павленко Н. В., Солодовниченко И. Г., Шутова Е. Б., Ганзий Е. Б., Волошин К. В., Савицкая Е. В.
Пархоменко, Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання / Л. К. Пархоменко [и др.]. - С.17-18
Інші автори: Страшок Л. А., Завеля Э. М. , Ісакова М. Ю., Глібова Т. О., Єщенко А. В.
Ждан, В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті / В. М. Ждан [и др.]. - С.19-21
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко Μ. В., Кітура Є. М., Шилкіна Π. Μ., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Павлов, О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи / О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко. - С.22-24
Лысенко, В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога / В. И. Лысенко, С. В. Лысенко. - С.25-27
Ждан, В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря / В. Μ. Ждан [и др.]. - С.28-29
Інші автори: Шилкіна Л. М., Штемпель В. Ю., Бабаніна М. Ю., Іваницький I. В., Ткаченко Μ. В.
Щербакова, В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога / В. В. Щербакова [и др.]. - С.30-31
Інші автори: Щербаков А. Ю., Новикова О. О. , Шаповал Д. М.
Овчаренко, Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів / Л. С. Овчаренко [и др.]. - С.32-34
Інші автори: Самохін І. В., Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Савво, В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача / В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат. - С.35-37
Георгіянц, М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей / М. А. Георгіянц [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Одинець І. Ю., Раскова Т. Ю., Корсунов В. А., Лисенко Л. С.
Глушко, Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті / Л. В. Глушко [и др.]. - С.40-42
Інші автори: Гавриш Т. Ю., Чаплинська Н. В., Позур Н. З.
Бодня, К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі / К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна. - С.43-44
Клигуненко, О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів / О. М. Клигуненко [и др.]. - С.45-47
Інші автори: Муризіна О. Ю., Єхалов В. В., Станін Д. М.
Гарюк, О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух / О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко. - С.48-50
Велигоцкий, Я. Η. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии / Я. Η. Велигоцкий. - С.51-54
Демин, Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты / Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль. - С.55-57
Тондий, Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования / Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий. - С.58-60
Гончарова, Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО / Е. Ю. Гончарова. - С.61-64
Клименко, Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання / Т. Μ. Клименко [и др.]. - С.65-69
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю.
Куроедова, В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України / В. Д. Куроедова [и др.]. - С.70-72
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Рожко, М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-75
Інші автори: Пелехан Я. І., Косенко С. В., Сорока О. Б., Павелко Н. М., Музиченко Н. І., Ільницька О. М., Іванова Н. С.
Самойленко, А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Романюта І. А.
Сон, А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.78-79
Інші автори: Лебідь О. П., Стоянов О. М., Добровольський В. В., Хрущ О. В.
Болотная, Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов / Л. А. Болотная, В. С. Калашникова. - С.80-82
Кочін, І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти / І. В. Кочін [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Акулова О. М., Сидоренко П. І., Гут Т. М., Шило I. Ф., Василенко В. М., Ільїна В. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О.
Ткач, Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?) / Ю. І. Ткач. - С.87-89
Опарин, А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы / А. Г. Опарин [и др.]. - С.90-91
Інші автори: Опарин А. А., Федченко Ю. Г., Лаврова Н. В., Двояшкина Ю. И., Яковенко Е. Д., Кореновский И. П., Триполка С. А., Хоменко Л. А.
Куроедова, В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів / B. Д. Куроедова [и др.]. - С.92-94
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Спузяк, М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів) / М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




   
    Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей [Текст] / М. А. Георгіянц [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 38-39

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Георгіянц, М. А.
Одинець, І. Ю.
Раскова, Т. Ю.
Корсунов, В. А.
Лисенко, Л. С.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: 21876/2014/7
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2014р. № 7
Зміст:
Дніпров, О. Концептуальні засади розвитку освіти України / О. Дніпров. - С.7-12
Панасевич, Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.13-36
Годлевський, М. Кафедра автоматизованих систем управління Національного технічного університету "ХIII": 50 років на службі освіти України / М. Годлевський. - С.37-45
Грицюк, Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.46-54
Бобало, Ю. Комп'ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів. - С.55-61
Подлєсний, С. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону / С. Подлєсний, О. Періг. - С.62-71
Даців, Г. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами / Г. Даців. - С.72-85
Корсак, К. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття / К. Корсак. - С.86-94
Вороніна, М. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна. - С.95-104
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Панасевич, Д.
    Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. - 2014. - № 7. - С. 13-36

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   Экономика образования


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: ПУ56/2015/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1 . - 39.62, р.
Зміст:
Хвисюк, О. М. Як зберегти та покращити амбулаторно-поліклінічну допомогу дітям у мегаполісі на етапі реформування галузі / О. М. Хвисюк, О. А. Цодікова, О. О. Рожнов. - С.6-12
Лядова, Т. И. Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання / Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук. - С.13-15
Шульга, О. Д. Клініко-епідеміологічна характеристика розсіяного склерозу у Волинській області / О. Д. Шульга. - С.16-18
Калмыков, С. А. Оцінка ефективності методик лікувальної фізкультури в разі гіпертонічної хвороби / С. А. Калмыков, Ю. С. Калмыкова, Л. Г. Поруччикова. - С.19-24
Деміхова, Н. В. Механізми дисфункції міокарда в разі цукрового діабету 2 типу / Н. В. Деміхова. - С.25-28
Коломицева, І. М. Особливості перебігу хронічної серцевої недостатності та зміни гемодинамічних показників у пацієнтів у гострому післяопераційному періоді після серцевої ресинхронізуючої терапії / І. М. Коломицева [и др.]. - С.29-31
Інші автори: Волков Д. Є., Кулік В. Л., Яблучанський Н. І.
Єлоєва, З. В. Найчастіші інфекційні чинники лихоманок неясного генезу в дітей та методи їх діагностики / З. В. Єлоєва, М. М. Акініна, І. В. Біловодська. - С.32-34
Кебкало, А. Б. Екологічна сукцесія в рані хворих на некротичний панкреатит / А. Б. Кебкало, В. А. Гордовський, В. В. Поточилова. - С.35-40
Борисенко, В. Б. Діагностика печінкової дисфункції у хворих на механічну жовтяницю, ускладнену гострим холангітом та біліарним сепсисом / В. Б. Борисенко. - С.41-44
Арутюнов, С. Е. Вибір біліодигестивного анастомозу в разі панкреатодуоденальної резекції / С. Е. Арутюнов. - С.45-47
Савенков, В. І. Критерії вибору доступу і оптимізація хірургічної тактики при нефректомії у хворих на термінальний гідронефроз / В. І. Савенков. - С.48-51
Хвисюк, О. М. Роль адипокінів у регуляції кісткового ремоделювання в разі моделювання порушень глюкокортикоїдами / О. М. Хвисюк, С. Б. Павлов, А. В. Гончарова. - С.52-54
Любченко, О. В. Клінічна оцінка результатів лікування хронічного верхівкового періодонтиту з використанням композиційних матеріалів у динаміці / О. В. Любченко. - С.55-59
Кричка, Н. В. Експериментальне вивчення відповідності базисів повних знімних протезів / Н. В. Кричка. - С.60-64
Цай, П. А. Квантова електродинаміка — ключ до розгадки феноменів гіпнозу / П. А. Цай. - С.65-69
Гелетка, А. А. Значення вивчення біохімічних, метаболічних та імунних показників у хворих, які перенесли ішемічний інсульт / А. А. Гелетка, И. А. Григорова, К. А. Лещенко. - С.70-72
Попов, М. М. Застосування кортексину в дітей, які перенесли перинатальне гіпоксично-ішемічне ураження центральної нервової системи / М. М. Попов, В. Б. Оленич, О. Ю. Сухоносова. - С.73-76
Акулина, Е. А. Діагностичні акценти доброякісної лейкоплакії шийки матки / Е. А. Акулина [и др.]. - С.77-82
Інші автори: Трунова Т. В., Водолажская Л. П., Кулькина Л. В.
Сідь, Є. В. Прозапальні фактори як предиктори рецидиву аритмії у хворих на ішемічну хворобу серця в поєднанні з гіпертонічною хворобою та персистуючою формою фібриляції передсердь / Є. В. Сідь. - С.83-86
Сміянова, Ю. О. Корекція функціональних порушень лівого шлуночка у хворих на артеріальну гіпертензію / Ю. О. Сміянова. - С.87-89
Шаран, М. О. Особливості стоматологічного статусу і гомеостазу ротової порожнини в дітей зі сколіозом / М. О. Шаран. - С.90-92
Решетовская, Н. Е. Предиктори формування депресивних розладів у підлітків / Н. Е. Решетовская. - С.93-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Лядова, Т. И.
    Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання [Текст] / Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2015. - № 1. - С. 13-15

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Волобуева, О. В.
Маланчук, Р. А.

Вільних прим. немає


Шифр: 21876/2017/7
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 7 . - 84.09, р.
Зміст:
Спориш, К. Зарплатний рейтинг вищих навчальних закладів / К. Спориш. - С.7-20
Дзвінчук, Д. Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратегії в Україні / Д. Дзвінчук, В. Петренко. - С.21-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткаченко, В. Стандарти вищої освіти у сфері кібербезпеки — важливий інструмент модернізації освітнього процесу та запорука національної безпеки України / В. Ткаченко. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дараган, Т. Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України “Про вищу освіту” / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загірняк, М. Комп’ютеризовані засоби проведення лабораторних робіт — шлях до ефективної професійно-практичної складової підготовки і формування компетентного фахівця / М. Загірняк [та ін.]. - С.46-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорний О., Сергієнко С., Несен М.
Базилевич, В. Інтелектуальна власність: теоретичні виміри та практика реалізації / В. Базилевич [та ін.]. - С.57-85
Інші автори: Гражевська Н., Вірченко В., Лозова А.
Ткаченко, Н. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації / Н. Ткаченко. - С.86-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Будугай, О. Ще один крок до співпраці науковців України і Німеччини / О. Будугай, А. Будугай. - С.99-105
Наказ МОН України “Про затвердження Порядку забезпечення доступу вищих навчальних закладів і наукових установ, що знаходяться у сфері управління Міністерства освіти і науки України, до електронних наукових баз даних”. - С.106-110
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Ткаченко, Н.
    Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації [Текст] = Conceptual Model of Future Foreign Language Teachers’ Professional Image Forming: Methodological, Theoretical and Practical Basis of Implementing / Н. Ткаченко // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 86-98. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає


Шифр: 23823/2017/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6
Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Колесник, Т. В.
    Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи навчання -- практичні навички -- внутрішня медицина
Дод.точки доступу:
Смольянова, О. В.

Вільних прим. немає




   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної [Текст] / Т. О. Петрушанко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
практичні навички -- самостійна робота -- конкурсні роботи
Дод.точки доступу:
Петрушанко, Т. О.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.

Вільних прим. немає




   
    Філософія симуляційного навчання в медицині [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
стандартизований пацієнт -- освітній процес -- дебрифінг -- практичні навички
Дод.точки доступу:
Корда, Μ. Μ.
Гудима, А. А.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.

Вільних прим. немає




   
    Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Т. М. Бойчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- віртуальний пацієнт -- ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ
Дод.точки доступу:
Бойчук, Т. М.
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Колоскова, О. К.
Марусик, У. І.

Вільних прим. немає




   
    Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
клінічний екзамен -- структурований екзамен -- симуляційне навчання -- ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Шпонька, І. С.
Гудар’ян, О. О.
Фастовець, О. О.

Вільних прим. немає


Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Рибалов, О. В.
    Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів [Текст] = Features of forming diagnostic and medical skills at students / О. В. Рибалов, Ю. В. Сідаш, І. Ю. Литовченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- практичні -- навички
Дод.точки доступу:
Сідаш, Ю. В.
Литовченко, І. Ю.

Вільних прим. немає