> Шифр: 23823/2012/1 Журнал 2012р. № 1 Андрущенко, В. Соціальний статус учителя / В. Андрущенко. - С.5-9 Самчук, З. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Самчук. - С.10-19 Уваркіна, О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. Уваркіна. - С.20-24 Кивлюк, О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. Кивлюк. - С.25-30 Корсак, К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37 Касьянов, Д. Основні наноресурси людства: природа сутність нанотехнологічного розвитку / Д. Касьянов. - С.38-41 Дуденко, В. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні / В. Дуденко. - С.42-48 Вернидуб, Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. Вернидуб. - С.49-55 Линовицька, О. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. Линовицька. - С.56-60 Макаренко, С. Поєднання навчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко. - С.61-66 Прудченко, І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. Прудченко. - С.67-74 Слюсаренко, О. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-80 Косенко, О. Європейський союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. Косенко. - С.81-86 Коваль, Т. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. Коваль. - С.87-92 Капера, І. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. Капера. - С.93-100 Сахневич, І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. Сахневич. - С.101-105 Іващенко, О. Психолого педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. Іващенко. - С.106-112 Клепко, С. Прецедентний текст української освітології / С. Клепко. - С.113-124 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2013/1 Журнал 2013р. № 1 Андрущенко, В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко. - С.5-10 Закревський, В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / В. Закревський. - С.11-16 Прудченко, І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко. - С.17-22 Онкович, Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович. - С.23-29 Корсак, К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / К. Корсак. - С.30-35 Морозов, В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов. - С.36-41 Смолінська, О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / О. Смолінська. - С.42-49 Демя'ненко, Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Демя'ненко. - С.50-56 Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв. - С.57-62 Куліненко, Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко. - С.63-68 Похресник, А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник. - С.69-74 Блохін, О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / О. Блохін. - С.75-81 Коваль, Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Л. Коваль. - С.82-87 Козієвська, О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / О. Козієвська. - С.88-97 Печко, Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Н. Печко. - С.98-104 Ярчук, Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Ю. Ярчук. - С.105-111 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6 Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст. Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 21876/2018/11 Журнал 2018р. № 11 Яцунь, О. Вища освіта як агент соціальних інновацій / О. Яцунь. - С.7-19 Артемов, В. Європейська система підготовки кадрів в Україні: особливості імплементації / В. Артемов. - С.20-30. - Бібліогр.: в кінці ст. Поперенко, Л. Виклики, що стоять перед вищою освітою в галузі природничих і технічних наук, та можливі шляхи їх подолання / Л. Поперенко. - С.31-48 Антонюк, Л. Австрійський досвід розвитку освітньої системи і його корисність для України / Л. Антонюк. - С.49-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Нооісторія про давні витоки українців і слов’янського світу / К. Корсак. - С.63-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Безвершук, Ж. Природа підліткової конфліктності / Ж. Безвершук. - С.79-92 Трубавіна, І. Теоретичні аспекти надання соціально-педагогічних послуг матерям з дітьми і вагітним в Україні / І. Трубавіна. - С.93-99. - Бібліогр.: в кінці ст. Пендзей, І. Дослідник ЗУНР професор Олександр Карпенко — педагог, борець за національно-демократичний зміст вищої історичної освіти в Україні / І. Пендзей. - С.100-117 Бакіров, В. Харківський університет і Академія наук України / В. Бакіров. - С.118-122 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Андрущенко, В. Екологічна парадигма української освіти [Текст] = Environmental paradigm of ukrainian education / В. Андрущенко> // Вища освіта України. - 2019. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): людина -- природа -- екологія -- культура -- освіта -- виховання -- екологічна небезпека Вільних прим. немає |
> Шифр: 21876/2020/10 Журнал 2020р. № 10 Юхименко, П. Інтелектуальна безпека держави в системі конкурентоспроможності національної економіки / П. Юхименко. - С.7-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Дєордіца, Т. Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації / Т. Дєордіца [та ін.]. - С.23-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Білевич С., Вороніна М., Гладушина Р. Політова, О. Освітній центр мистецького простору: нові здобутки / О. Політова. - С.40-46 Винничук, Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі / Р. Винничук. - С.47-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Бернадська, Н. Масова література і сучасний роман / Н. Бернадська. - С.59-67. - Бібліогр.: в кінці ст. Возняк, О. Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків / О. Возняк. - С.68-92. - Бібліогр.: в кінці ст. Концепція реалізації державної політики щодо створення мережі екзаменаційних центрів на період до 2030 року. - С.93-102 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Винничук, Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Текст] = The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process / Р. Винничук> // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Кл.слова (ненормовані): мислення -- процес -- активність -- лідер Вільних прим. немає |