Шифр: 21876/2012/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 6
Зміст:
Іванов, С. Підготовка фахівців для винного туризму в Національному університеті харчових технологій: традиції та перспективи / С. Іванов, Д. Басюк. - С.7-15
Савченко, В. Проблеми національної економіки України та особливості їх вивчення у вищих навчальних закладах / В. Савченко. - С.16-28
Гавриленко, О. Структура викладання екології у вищих навчальних закладах / О. Гавриленко. - С.29-38
Мікульонок, І. Рецензія - об'єктивний критерій якості наукової праці чи формальність? / І. Мікульонок. - С.39-43
Ципко, В. Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти / В. Ципко. - С.44-50
Ткаченко, Н. Проблеми гуманізації вищої освіти / Н. Ткаченко. - С.51-56
Федчишин, Н. Гербатіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н. Федчишин. - С.57-64
Основні показники діяльності ВНЗ України на початок 2011/12 навчального року. - С.65-117
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: 23823/2013/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. Андрущенко. - С.5-8
Вітренко, Ю. Освіта України в Системі національних рахунків / Ю. Вітренко. - С.9-22
Молодиченко, В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко. - С.23-29
Лапенок, М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / М. Лапенок. - С.30-34
Корсак, К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.35-41
Набок, М. Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок. - С.42-50
Луговий, В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова. - С.51-59
Коваленко, В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко. - С.60-67
Смоленська, О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смоленська. - С.68-73
Ганаба, С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С. Ганаба. - С.74-81
Варецька, О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька. - С.82-88
Сбруєва, А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / А. Сбруєва. - С.89-95
Похресник, А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / А. Похресник. - С.96102
Курбатов, С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов. - С.103-110
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула. - С.111-116
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Ганаба, С.
    Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект [Текст] / С. Ганаба // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 74-81

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: 23823/2014/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті / В. Андрущенко. - С.5-11
Калашнікова, С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / С. Калашнікова. - С.12-23
Козьменко, С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / С. Козьменко. - С.24-29
Клепко, С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту» / С. Клепко. - С.30-37
Крилова, С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / С. Крилова. - С.38-43
Курбатов, С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / С. Курбатов. - С.44-49
Бак, М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / М. Бак. - С.50-57
Семеніхіна, О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / О. Семеніхіна. - С.58-63
Шелюк, Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Л. Шелюк. - С.64-68
Яременко, Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Л. Яременко. - С.69-74
Губенко, Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Г. Губенко. - С.75-81
Орлова, О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів / О. Орлова. - С.82-88
Щербакова, О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / О. Щербакова. - С.89-96
Федоренко, С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / С. Федоренко. - С.97-102
Горун, Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Ю. Горун. - С.103-108
Воронкін, О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.109-116
Реферативный обзор статей номера. - С.117-121
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Андрущенко, В.
    Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 5-11

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: 21876/2016/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 4
Зміст:
Черевко, О. Університет, спрямований у майбутнє / О. Черевко. - С.7-16
Корновенко, С. Становлення та розвиток черкаської школи істориків-аграрників професора Анатолія Морозова / С. Корновенко. - С.17-21
Лизогуб, В. Розвиток наукової фізіологічної школи імені Михайла Босого: проблеми та перспективи / В. Лизогуб. - С.22-25
Салапатов, В. Перспективи розвитку наукових досліджень ФОТІУС / В. Салапатов, Б. Онищенко, І. Осауленко. - С.26-30
Шпак, В. Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва: історія і сьогодення / В. Шпак, Г. Майборода. - С.31-38
Нінова, Т. Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук / Т. Нінова. - С.39-45
Земзюліна, Н. Навчально-науковий інститут історії і філософії / Н. Земзюліна. - С.46-52
Швидка, Л. Восьмирічний інститут із майже столітньою історією / Л. Швидка. - С.53-58
Яценко, Т. Психологічний факультет: традиції і сьогодення / Т. Яценко, Л. Туз, І. Дударенко. - С.59-64
Богатирьов, О. Фізмат ЧНУ: віхи становлення / О. Богатирьов, Л. Кляцька, Ю. Ляшенко. - С.65-69
Нечипоренко, Л. Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я / Л. Нечипоренко, І. Хоменко. - С.70-75
Погрібний, І. Слово — наша зброя / І. Погрібний. - С.76-83
Бондаренко, Т. Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії / Т. Бондаренко. - С.84-92
Кононенко, Ю. З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні / Ю. Кононенко, Г. Данильчук. - С.93-100
Архипова, С. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів / С. Архипова. - С.101-106
Десятов, Т. Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід / Т. Десятов. - С.107-114
Голиш, Г. Інформаційно-просвітницьке осердя університету / Г. Голиш. - С.115-120
Кірєєва, В. Бібліотека Черкаського педагогічного інституту в повоєнні роки (1946-1955) / В. Кірєєва, О. Силка. - С.121-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: 21876/2019/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2019р. № 5
Зміст:
Півник, Г. Дніпровська політехніка - шлях до світової освітянської спільноти / Г. Півник, О. Шашенко, К. Тюхменьова. - С.7-11
Швидько, Г. 120 кроків у майбутнє / Г. Швидько. - С.12-18
Бешта, О. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.19-27
Азюковський, О. Складові успіху сучасного університету / О. Азюковський [та ін.]. - С.28-38
Інші автори: Бардась А., Григор’єв О., Трегуб М.
Первий, Г. Гуманітаризація освіти у НТУ “Дніпровська політехніка” / Г. Первий, Д. Колісник. - С.39-47
Пономарьова, Г. Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища: досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічній академії / Г. Пономарьова. - С.48-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костюкова, В. Розвиток спеціалізації художньої вишивки і моделювання костюма в Академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука: історичний аспект / В. Костюкова. - С.54-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Балабан, О. Вплив глобальної культури на економіку та освіту, розвиток культурних і креативних індустрій / О. Балабан [та ін.]. - С.63-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Григорук Д., Муравін Р., Домбровська В., Приліпко В.
Балабан, О. Розвиток креативних індустрій та управління у сфері мистецтва (арт-менеджменту) / О. Балабан, М. Юр, О. Опанасик. - С.70-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Правові аспекти захисту прав пацієнтів у випадку надання неякісної медичної допомоги психіатрами : (на прикладі занять з дисципліни "Криміналістична хімія" для курсантів ЗВО системи МВС України) / О. Возняк. - С.78-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Андрущенко, В.
    Глобальні тренди розвитку освіти XXI століття [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2019. - № 3. - С. 5-14

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
людина -- інновації -- традиції
Вільних прим. немає


Шифр: 23823/2019/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Півняк, Г. Дніпровська політехніка - 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, О. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шабанова, Ю. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кочергін, І. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рябека, Є. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Віденко, Є. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Віденко. - С.75-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Антонова, О. Міжнародна науково-практична конференція в Житомирському державному університеті імені Івана Франка / О. Антонова. - С.82
Харьков, С. Зоозалучення: можливості та ризики / С. Харьков. - С.83
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: МУ7/2020/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2 . - 165.20, р.
Зміст:
Beck, G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.6-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Bilavych, Η. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) / Η. V. Bilavych [та ін.]. - С.14-18. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Demianchuk, M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.20-24. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner. - С.25-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova. - С.32-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results / N. I. Hantimurova. - С.40-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Hnatiuk, M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons / M. S. Hnatiuk [та ін.]. - С.46-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Slabyi О. B., Tatarchuk L. V., Pokhodun K. A.
Humeniuk, V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities / V. V. Humeniuk. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Humenna, I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Khrystenko, О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects / О. M. Khrystenko. - С.61-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation / M. Yu. Kolesnyk. - С.71-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Koshil, N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla. - С.75-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists / I. M. Melnychuk. - С.87-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Nakhaieva, Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Oliynyk, N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. М. Oliynyk [та ін.]. - С.96-102. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Palasiuk, H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem / H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska. - С.103-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Development of students’ cognitive activity / Η. M. Protsyk. - С.113-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Rebukha, L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu. - С.122-126. - Bibliogr. at the end of the art.
Rozlutska, G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939) / G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci. - С.127-132. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn. - С.133-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Synyshyna, V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.137-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.148-152. - Bibliogr. at the end of the art.
Vykhrushch, A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice / A. V. Vykhrushch. - С.153-160. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees / I. Ya. Zalipska. - С.161-166. - Bibliogr. at the end of the art.
Beck, G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” / G. Beck. - С.167-172. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1