> Шифр: 23823/2015/1 Журнал 2015р. № 1 Андрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення / В. Андрущенко. - С.5-11 Рябченко, В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу / В. Рябченко. - С.12-27 Сокурянська, Л. Слово про вчителя / Л. Сокурянська. - С.28-33 Курбатов, С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.34-39 Нестерова, М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань / М. Нестерова ; В. Андрущенко. - С.40-45 Корсак, Ю. Можливий відгук вищої школи на технологічні та суспільні зміни / Ю. Корсак. - С.46-51 Морозова, А. Ключові слова фахового журналу як індикатори термінологічного стану предметної галузі (на прикладі часопису «Вища освіта України») / А. Морозова. - С.52-57 Береза, В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості / В. Береза. - С.58-64 Завальнюк, О. Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості / О. Завальнюк. - С.65-71 Бак, М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі / М. Бак. - С.71-74 Дебич, М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти / М. Дебич. - С.75-80 Якимчук, О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства / О. Якимчук. - С.81-86 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Курбатов, С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання [Текст] = University rankings and the problem of quality assurance of teaching and learning processes / С. Курбатов> // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): індикатори -- студентоцетроване навчання -- оцінка навчання Вільних прим. немає |