Нестерова, М. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи [Текст] = Social cohesion and inclusion in education: european practices of youth work / М. Нестерова> // Вища освіта України. - 2019. - № 2. - С. 45-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Кл.слова (ненормовані): інклюзивна -- освіта -- освітній простір Вільних прим. немає |
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті [Текст] = Professional training of future speech therapists as a medical and pedagogical problem in a historical context / І. М. Мельничук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 123-127. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Освіта медична -- Образование медицинское Кл.слова (ненормовані): інклюзивна -- освіта -- порушення -- мовлення Вільних прим. немає |
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування [Текст] = Children with special needs in the conditions of reforming the system of local government / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ Кл.слова (ненормовані): пандемія -- короновірус -- інклюзивна -- освіта -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Яблонь, Т. В. Драч, І. Д. Вільних прим. немає |