> (Немає відомостей про примірники) Шифр: МУ7/2002/2 Журнал 2002р. № 2 Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11 Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14 Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17 Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21 Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22 Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24 Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26 Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30 Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34 Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36 Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38 Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41 Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46 Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50 Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54 Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56 Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59 Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68 Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70 Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84 Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88 Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92 Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94 Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96 Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98 Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100 Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102 Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107 Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110 Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113 Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115 Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121 Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124 Немає відомостей про примірники |
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті [Текст] / О. Майоров> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 60-68 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: МУ7/2002/3 Журнал 2002р. № 3 Вороненко, Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун. - С.14-16 Сухолиткий, О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий. - С.17-18 Абрамов, В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії / В. Абрамов. - С.18-20 Андрейчин, М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу / М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів. - С.21-23 Бочаров, В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС" / В. Бочаров. - С.24-26 Бочаров, В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців / В. Бочаров. - С.27-29 Горячев, П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів / П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов. - С.30-31 Гульчій, О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів / О. Гульчій. - С.32-34 Дудник, І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету / І. Дудник. - С.35-38 Зайченко, Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні / Г. Зайченко, К. Іванова. - С.39-41 Казаков, В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков. - С.42-44 Ковальчук, Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми / Л. Ковальчук. - С.45-47 Ковальчук, Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА / Л. Ковальчук. - С.48-49 Ковальчук, Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти / Л. Ковальчук. - С.50- 52 Костяк, Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України / Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк. - С.53-55 Мороз, В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями / В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак. - С.56-58 Мороз, В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі / В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. - С.59-62 Інші автори: Сергета І., Йолтухівський М., Дацишин П., Коваленко Т. Мороз, В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова. - С.63-69 Пентюк, О. Про інститут кураторства іноземних студентів / О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко. - С.72-73 Сєркова, В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів / В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш. - С.74-75 Томаш, В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи / В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова. - С.76-79 Шапринський, В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів / В. Шапринський. - С.80-82 Субота, Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю / Л. Субота. - С.82-83 Самсонов, О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету / О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков. - С.84-86 Слесаренко, О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії / О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. - С.87-88 Інші автори: Гарець В. , Кононова І., Тісова Р. Токарська, Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії / Л. Токарська. - С.88-91 Богиня, Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів / Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. - С.92-94 Інші автори: Колєчкін І., Криворучко Т., Явор Р. Рибак, П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. - С.95- 96 Інші автори: Гатаулліна І., Титаренко П., Руденко О. Стеблюк, М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті / М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. - С.97-98 Інші автори: Попович А., Ємець Т., Приходько О. Токуєва, Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності / Н. Токуєва, Т. Савицька. - С.98-99 Чернов, В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль) / В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк. - С.100-102 Баранник, С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник. - С.103-105 Баринов, Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету / Е. Баринов. - С.105-109 Бактіміров, В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі / В. Бактіміров, О. Федорченко. - С.110-111 Богачик, Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб / Н. Богачик. - С.112-113 Бойчук, Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям / Б. Бойчук. - С.114-115 Бутвін, Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам / Г. Бутвін. - С.116-118 Вакуленко, І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами / І. Вакуленко. - С.119-120 Волков, К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам / К. Волков. - С.121-123 Воробйов, Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців / Є. Воробйов. - С.124-125 Галалу, С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті / С. Галалу. - С.126-128 Гейченко, В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії) / В. Гейченко. - С.129-130 Гіленко, І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії / І. Гіленко. - С.131-132 Гнатюк, М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / М. Гнатюк. - С.133-135 Гонський, Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії / Я. Гонський. - С.136-137 Гудима, А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини / А. Гудима. - С.138-140 Денисенко, О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам / О. Денисенко, М. Перепічка. - С.141-143 Дубинська, Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам / Г. Дубинська. - С.143-145 Єльський, В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету / В. Єльський. - С.146-147 Єрьоміна, О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями / О. Єрьоміна, Л. Котова. - С.148-149 Казаков, В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету / В. Казаков. - С.150-151 Калугін, В. Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі / В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх. - С.152-153 Корда, М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам / М. Корда. - С.154-155 Марценюк, В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів / В. Марценюк. - С.156-159 Немає відомостей про примірники |
Марценюк, В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів [Текст] / В. Марценюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 156-159 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2003/1 Журнал 2003р. № 1 Сергета, І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету / І. Сергета, І Стемпен. - С.5-8 Шекера, О. Соціально-медичні аспекти державної політики України / О. Шекера, Н. Мудрик. - С.9-13 Дзяк, Г. Перший досвід атестаії випускників медичного ВНЗ за формою практично-орієнтованого державного іспиту / Г. Дзяк, Т. Перцева, МітрохінаЛ., Ковтуненко Р. - С.14-17 Інші автори: Перцева Т., Мітрохіна Л., Ковтуненко Р. Педанов, Ю. Алгоритми засвоєння знань і здобуття практичних навичок у системі морфо-функціональних наук у ВУЗах I-II рівнів акредитації / Ю. Педанов, Р. Макулькін, А. Даниленко. - С.18-21 Роговий, Ю. Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін / Ю. Роговий, А. Бочаров, Р. Кобилянська. - С.22-24 Кабанова, Н. Тестовий контроль знань у студентів факультету "Сестринська справа" при вивченні невідкладних станів / Н. Кабанова, С. Москаленко. - С.25-27 Сидорук, Л. Форми навчальної роботи в системі підготовки сімейного лікаря / Л. Сидорук. - С.28-29 Вітенко, І. Роль психофізіологічних особливостей онкологічних хворих у формуванні якості життя / І. Вітенко, В. Завізон, О. Ольхов, Коссе В. - С.33-35 Інші автори: Завізон В., Ольхов О., Коссе В. Воронцов, О. Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів / О. Воронцов, В. Павліковська. - С.36-38 Гуркалова, І. Досвід викладання патологічної фізіології англомовним іноземним студентам / І. Гуркалова, А. Гоженко. - С.39-40 Бобак, М. Деякі питання адекватного перекладу медичної наукової літератури / М. Бобак, Н. Козак. - С.45-47 Вадзюк, С. Формування у студентів домінанти на емпатію / С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. - С.48-50 Інші автори: Шкробот С., Денефіль О., Волкова Н. Ващенко, Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я / Н. Ващенко. - С.51-53 Протасевич, Г. Підготовка фахівців-оториноларингологів у інтернатурі / Г. Протасевич, І. Яшан, П. Ковалик, Яшан О. - С.54-56 Інші автори: Яшан І., Ковалик П., Яшан О. Бобкова, С. Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя / С. Бобкова. - С.57-58 Возіанов, О. Нобелівські лауреати у галузі фізіології та медицини(до сторіччя нобелівського фонду) / О. Возіанов, Ю. Губський. - С.59-69 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Ващенко, Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я [Текст] / Н. Ващенко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 51-53 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Методи навчання -- Методы обучения Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/1 Журнал 2006р. № 1 Ковальчук, Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. - С.5-7 Інші автори: Вайда А., Венгер І., Беденюк А. Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.8-10 Господарський, І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Господарський. - С.11-14 Паласюк, Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань / Г. Паласюк. - С.15-18 Авдєєв, О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. Авдєєв. - С.18-21 Денефіль, О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. Денефіль. - С.22-24 Олещук, О. Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті / О. Олещук. - С.25-28 Ремінецький, Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Ремінецький. - С.29-31 Ястремська, С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. Ястремська. - С.32-33 Багній, Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. Багній. - С.34-36 Сахарова, І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.37-39 Ліщенко, Н. Особливості системи вищої освіти у США / Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. - С.40-43 Інші автори: Прокопчук А., Марценюк В., Усинська О. Прокопчук, А. Особливості медсестринської освіти у США / А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. - С.44-47 Інші автори: Ліщенко Н., Марценюк В., Усинська О. Усинська, О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США / О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.47-49 Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Мілевська, Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.50-51 Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С.М. Андрейчин, В. Качор. - С.52-55 Фіра, Л. Організація навчання у Карловому університеті / Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. - С.55-57 Інші автори: Острівка О., Сидоренко О., Лихацький П. Бухтіярова, Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. - С.57-59 Інші автори: Бєленічев І., Коробко Д., Сидорова І. Гощинський, В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. - С.60-61 Інші автори: Боцюк Н., Ясній о., Бабінець Л.С. Бойчук, А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу / А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. - С.62-66 Інші автори: Шадріна В., Коптюх В., Хлібовська О. Білай, І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура. - С.67-70 Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький. - С.84-87 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США) [Текст] / В. Марценюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 8-10 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/3 Журнал 2006р. № 3 Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7 Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13 Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15 Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19 Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22 Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24 Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28 Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29 Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31 Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34 Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36 Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40 Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42 Інші автори: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т. Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44 Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45 Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47 Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49 Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52 Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54 Інші автори: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О. Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57 Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60 Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65 Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67 Інші автори: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В. Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73 Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83 Інші автори: Хомко О., Пержул І., Молдован П. Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89 Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92 Інші автори: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н. Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98 Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100 Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106 Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109 Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) [Текст] / В. Марценюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 14-15 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2007/2 Журнал 2007р. № 2 Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13 Інші автори: Волосовець О.П., Фещенко І.І., Бойчук Т.М. Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15 Інші автори: Кочет О.М., Петрашенко П.Р., Чебан В.І. Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20 Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24 Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26 Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30 Інші автори: Марценюк В.П., Загричук Г.Я., Шульгай А.Г. Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32 Пішак, В. П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35 Черних, В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. Черних [и др.] . - С.35-37 Інші автори: Огарь С.В., Кисличенко В.С., Упир Л.В. Ждан, В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.37-39 Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42 Запорожан, В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора. - С.42-45 Запорожан, В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.46-48 Колесник, Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов. - С.49-51 Колесник, Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко. - С.52-53 Лісовий, В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики / В. Лісовий [и др.] . - С.54-55 Інші автори: Воронцов М., Капустник В., Коробчанський В.О. Нейко, Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів / Є. Нейко [и др.] . - С.56-58 Інші автори: Глушко Л.В., Мізюк М.І., Вакалюк І.П. Коломоєць, М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір / М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш. - С.58-61 Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-64 Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець. - С.64-66 Перцева, Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68 Яблучанський, М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. Яблучанський [и др.] . - С.69-70 Інші автори: Бичкова О., Проценко О.С., Шерстюк С.О. Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72 Шаповал, С. . технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. . Шаповал [и др.] . - С.73-74 Інші автори: Дмитрієва С., Одринський В.А., Ралко Т.О. Скородумова, Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. Скородумова [и др.] . - С.75-76 Інші автори: Коваленко Т.І., Гончарова Л.О., Голосний Е.В. Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78 Інші автори: Цюра С.Б., Косован Н.Є., Весклярова У.П. Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81 Інші автори: Черній О.Ф., Ковальчук О.Л., Хоменко В.Є. Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84 Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86 Інші автори: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І. Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89 Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-90 Годлевський, Л. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. Годлевський [и др.] . - С.91-93 Інші автори: Калинчук С.В., Баязітов М. П., Смірнов І.В. Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95 Інші автори: Луговий О.Б., Бенедикт В.В., Пятночка В.І. Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97 Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98 Інші автори: Денефіль О.В., Волкова Н.М., Зятковська Н.Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці [Текст] / Л. Годлевський, С. В. Калинчук, М. П. Баязітов> // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ Дод.точки доступу: Годлевський, Л. Калинчук, С.В. Баязітов, М. П. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2008/3 Журнал 2008р. № 3 ндрущенко В. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти / ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , . - С.5-15 Науменко, У. Європейський вектор розвитку: стратегія для України / У. Науменко. - С.31-36 Кострюков, С. Загальнолюдські та національні культурні цінності: проблема єдності / С. Кострюков. - С.75-83 Передера, О. Деякі з соціально-психологічних передумов формування ідентичності студента в сучасному ВНЗ / О. Передера. - С.84-87 Максимовська, Н. Актуалізація соціального виховання у навчально-виховному процесі ВНЗ / Н. Максимовська. - С.93-100 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Андрущенко, В. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти [Текст] / В. Андрущенко, А. Олійник> // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 5-15 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Дод.точки доступу: Олійник, А. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2010/10 Журнал 2010р. № 10 Пономаренко, В. Підвищення якості підготовки фахівців в університеті / В. Пономаренко. - С.7-24 Сєдова, Л. Формування й розвиток основних моральних орієнтирів ХНЕУ / Л. Сєдова. - С.25-30 Єрмаченко, В. Міжнародне співробітництво університету / В. Єрмаченко. - С.31-41 Золотарьова, І. Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України / І. Золотарьова, Ж-Ю. Шоша. - С.42-48 Афанасьєв, М. Інформаційні технології в навчальному процесі / М. Афанасьєв, Я. Ромашова. - С.49-62 Лепейко, Т. Концепція педагогічного дизайну навчальних систем / Т. Лепейко, О. Пушкар. - С.63-77 Полякова, Г. Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця / Г. Полякова. - С.78-87 Афанасьєв, М. Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки / М. Афанасьєв. - С.88-98 Дороніна, М. Когнітивна компетентність: діагностика, розвиток / М. Дороніна, І. Литовченко. - С.99-113 Ястремська, О. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації / О. Ястремська. - С.114-126 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Афанасьєв, М. Інформаційні технології в навчальному процесі [Текст] / М. Афанасьєв, Я. Ромашова> // Вища школа. - 2010. - № 10. - С. 49-62 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Дод.точки доступу: Ромашова, Я. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 37349/2010/4 Журнал 2010р. № 4 Крамний, І. О. Сучасні освітянські технології в післядипломній освіті променевих діагностів / І. О. Крамний. - С.13-15 Капустник, В. А. Комп'ютерні інформаційні технології в організації самостійної роботи студентів у системі вищої медичної освіти / В. А. Капустник [и др.] . - С.16-18, 23 Інші автори: Костюк І.Ф., Калмиков О.О., Стебліна Н.П. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Комп'ютерні інформаційні технології в організації самостійної роботи студентів у системі вищої медичної освіти [Текст] / В. А. Капустник [и др.]> // Проблеми сучасної медичної науки та освіти. - 2010. - № 4. - С. 16-18, 23 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Дод.точки доступу: Капустник, В.А. Костюк, І.Ф. Калмиков, О.О. Стебліна, Н. П. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2013/1 Журнал 2013р. № 1 . - 57.50, р. Мисуля, І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету / І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда. - С.5-7 Загричук, Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула. - С.8-11 Думанський, Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович. - С.12-15 Пішак, В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу / В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська. - С.16-20 Василик, В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста / В. С. Василик, О. М. Крекотень. - С.21-23 Гриб, В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія" / В. А. Гриб. - С.24-27 Марущак, М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки / М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька. - С.28-30 Карпенко, Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології / Ю. І. Карпенко [и др.]. - С.31-34 Інші автори: Крижановський Ю. М., Павловська К. М., Перстньов О. І., Потапчук О. В., Савельева О. В., Чернявський В. Г., Бліхар О. В. Кузняк, Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології / Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький. - С.35-36 Марков, А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО / А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко. - С.37-39 Муц, Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи / Л. Б. Муц. - С.40-42 Стефанко, С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко. - С.43-44 Куровська, В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.45-47 Кравчук, Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко. - С.48-50 Гусакова, І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти / І. В. Гусакова. - С.51-54 Нікіфорова, Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко. - С.55-58 Кузняк, Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія" / Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин. - С.59-60 Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук. - С.61-63 Личковський, Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання / Е. І. Личковський [и др.]. - С.64-66 Інші автори: Вісьтак М. В., Маланчук О. М., Фафула Р. В. Гаїна, Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини / Н. І. Гаїна, Т. В. Процак. - С.67-68 Бурова, Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів / Л. М. Бурова. - С.69-71 Зайцева, К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні / К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко. - С.72-74 Городецький, В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / В. Є. Городецький. - С.75-76 Кравчук, Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний. - С.77-80 Шумко, Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою / Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк. - С.81-82 Аймедов, К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання / К. В. Аймедов. - С.83-84 Тригубчак, О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація" / О. В. Тригубчак. - С.85-87 Байдалка, І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу / І. Д. Байдалка. - С.88-90 Сидоренко, О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. Л. Сидоренко. - С.91-94 Ярема, Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я / Н. І. Ярема. - С.95-97 Чурпій, К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога / К. Л. Чурпій. - С.98-99 Іоффе, О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.100-102 Інші автори: Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л. Чурпій, К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій. - С.103-104 Федонюк, Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу / Л. Я. Федонюк [и др.]. - С.105-110 Інші автори: Рибіцька Л. Н., Гоч І. В., Тусик О. Т., Ковальова Л. Б., Муц Л. Б., Кланца М. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича [Текст] / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук> // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 61-63 Дод.точки доступу: Макар, Б. Г. Марчук, Ф. Д. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |