Мороз, В.
    Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями [Текст] / В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 56-58

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Дод.точки доступу:
Коваленко, В.
Півторак, В.

Вільних прим. немає




    Zayikina, Т. S.
    Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them [Text] = Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та шляхи їх подолання / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P61-63. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
дистанційне -- навчання -- онлайн-платформа
Дод.точки доступу:
Ryndina, N. G.
Тitova, G. Yu.

Вільних прим. немає




    Baibakov, V. M.
    Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students [Текст] = Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
самостійна -- робота
Дод.точки доступу:
Hryhorenko, L. V.

Вільних прим. немає




    Кирик, Х. А.
    Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам [Текст] = Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
навчальний -- процес
Дод.точки доступу:
Борис, Р. Я.
Михалевич, М. М.

Вільних прим. немає




    Пудова, С. С.
    Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики [Текст] = Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics / С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- онлайн -- навчання -- іноземні -- студенти
Вільних прим. немає




    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Текст] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- опитування
Дод.точки доступу:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

Вільних прим. немає




    Vorona, I. I.
    Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence [Текст] = Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 98-104. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
спілкування
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає




    Руденко, М. І.
    Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») [Текст] = The system of exercises for studying the grammatical category of time and persons of movement verbs in classes of the discipline “Ukrainian as a foreign language” (based on the topic “In the city. Lesson 2”) / М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
комунікативний -- підхід
Вільних прим. немає




    Sheremet, M.
    Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education [Текст] = Академічна мобільність - запорука інтернаціоналізації сфери спеціальної освіти / M. Sheremet, D. Suprun // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 60-65. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Дод.точки доступу:
Suprun, D.

Вільних прим. немає




    Шеремет, М.
    Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору [Текст] = Higher school of ukraine in the perspective of integration to the european scientific and educational space / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2021. - № 3. - С. 46-52. - Бібліогр.: с.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
професійна -- підготовка -- інтернаціоналізація -- студенти -- іноземні
Дод.точки доступу:
Супрун, Д.

Вільних прим. немає




    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців [Текст] = Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- вакцинація -- студенти -- КОРОНОВІРУС
Дод.точки доступу:
Стовбан, І. В.
Стицюк, Н. В.

Вільних прим. немає




    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] = The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
студенти
Дод.точки доступу:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

Вільних прим. немає




   
    Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of distance learning for foreign students at the clinical department of the medical institution of higher education in the condition of the COVID-19 pandemic / Л. В. Журавльова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Дод.точки доступу:
Журавльова, Л. В.
Олійник, М. О.
Сікало, Ю. К.
Летік, І. В.

Вільних прим. немає




    Любарець, В.
    Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії [Текст] = Speech adaptation of foreign students with the help of online preparatory faculties and online local history studies / В. Любарець, Н. Скибун // Вища освіта України. - 2021. - № 4. - С. 77-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурне -- середовище
Дод.точки доступу:
Скибун, Н.

Вільних прим. немає




    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Текст] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 85-89. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- мова -- система -- вправи
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає




    Олійник, Н. Я.
    Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування [Текст] = Preparation of foreign students for professional communication / Н. Я. Олійник // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 48-55. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- лексична -- конструкція -- компетентність
Анотація: У статті представлено методичну розробку заняття з вибіркової дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» для викладачів факультету іноземних студентів медичних закладів вищої освіти. Детально розглядаються 4 етапи практичного заняття, основна мета яких: засвоєння лексичних одиниць на позначення жіночих статевих органів, гінекологічних захворювань та особливостей діяльності акушера-гінеколога; удосконалення уміння будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис особливостей причин відвідування гінеколога, симптомів і хвороб жіночої статевої системи, застосовуючи вивчені лексичні одиниці та фрази; розвиток навичок збору анамнезу захворювання; удосконалення граматичних умінь вживання прикметників й узгодження їх з іменниками. Усі завдання теми розроблені для формування у студентів комунікативної компетенції при вивченні предмета, відповідають основним вимогам до таких матеріалів, призначені для розвитку і вдосконалення основних видів мовленнєвої діяльності: говоріння, слухання, читання та письма
The article presents a methodical instruction of a lesson on the elective discipline “Professional medical communication in Ukrainian of a doctor with a patient” for teachers of the faculty of foreign students of medical institutions of higher education. Four stages of practical training are considered in detail, the main purpose of which is: mastering lexical units to denote female genitals, gynecological diseases and features of obstetrics and gynecology; improving the ability to build monologue and dialogic expressions that contain a description of the characteristics of the reasons for visiting a gynecologist, symptoms and diseases of the female reproductive system, using the studied lexical units and phrases; development of skills in collecting medical history; improving grammatical skills in using adjectives and matching them with nouns. All tasks of the topic are designed to form students’ communicative competence in the study of the subject, meet the basic requirements for such materials, designed to develop and improve the main types of speech activity: speaking, listening, reading and writing
Вільних прим. немає




    Тишковець, М. П.
    Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти [Текст] = Professional communication of a doctor with a patient in the cardiology department: guidelines for mastering the topic by english-speaking seekers of the medical higher education / М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 56-60. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Кл.слова (ненормовані):
українська -- мова -- тренувальні -- вправи
Анотація: У статті відзначено про необхідність оволодіння українською мовою на фаховому рівні інакомовними студентами медичних закладів вищої освіти як одного з основних видів мовленнєвої діяльності в майбутній професії. Тут запропоновано навчально-методичні матеріали до теми «Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні» для вивчення англомовними здобувачами вищої медичної освіти, апробовані на практичних заняттях у межах курсу «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Визначено зміст та окреслено види робіт, що дозволяють одночасно з опануванням лексико-граматичного матеріалу реалізовувати найнеобхідніші комунікативні потреби для фахового спілкування лікаря-кардіолога з пацієнтом. У праці запропоновано види завдань для засвоєння теми іноземцями: опрацювання словника-мінімуму, читання тексту й вивчення нових слів і синтаксичних конструкцій у його контексті тощо. Ми рекомендуємо ряд післятекстових завдань, призначених для формування та розвитку мовної й мовленнєвої компетентностей інакомовців, зокрема: 1. Відповідайте на запитання до тексту. 2. Прочитайте речення. Напишіть, правильно чи неправильно. До неправильних речень доберіть із тексту точний варіант. 3. Продовжте речення. 4. Визначте хворобу за ключовими словами тощо. Далі пропонуємо іноземним студентам сконструювати власну бесіду лікаря-кардіолога з пацієнтом на основі діалогу-зразка
The article deals with the need for the foreign students of medical higher educational establishments to master the professional Ukrainian as one of the main types of speech activity in the future profession. It has been proposed the educational and methodological materials on «Professional communication of a doctor and a patient in the cardiology department» for studying by English-speaking seekers for medical degree, tested in practicals within the course «Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian» at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The content and types of works are determined; it gives us possibility to distinguish the most necessary communicative needs for professional communication of a cardiologist with a patient as well as mastering lexical and grammatical material. The paper proposes types of tasks for mastering the topic by the foreigners i.e. elaboration of the minimum vocabulary, reading the text, learning new words and syntactic constructions in its context and so on. We recommend a number of post-practice tasks designed for the formation and development of language and speech competencies of non-speakers, in particular: 1. Answer the questions to the text; 2. Read the sentences, decide if they are correct or incorrect. For incorrect sentences, choose the appropriate option from the text; 3. Complete the sentence; 4. Identify the disease by keywords; etc. Next, we propose international students to construct their own conversation between a cardiologist and a patient based on a sample dialogue
Вільних прим. немає




    Kotsyuba, R. B.
    Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals [Текст] = Практичне значення комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 61-67. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормовані):
латинська -- мова
Анотація: The paper studies a complex research of the problem of computer-oriented methodology for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals. Electronic educational resources at Ukrainian medical universities, in particular I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) is described and analyzed : Moodle program, Teams, Skype programs, electronic correspondence, Google Apps, interactive whiteboard, Power Point for presentations, online resources such as Rosetta Stone, Oxford Latin Course, Internet Workbook for the Oxford Latin Course, author’s resource Anatom (anatom.ua), electro­nic dictionaries glosbe.com, ABBYYLingvo 12. A computer-oriented methodology of conducting Latin language classes is described in detail and analyzed. Tools and resources are recommended to increase the level of ICC development of future medical specialists. Criteria and levels of foreign language communicative competence’ evaluation of future medical professionals were found out
У роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців лікувальної справи. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовані методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованих методик вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто і проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського. Детально описано і проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять із латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною і може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обґрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку ІКК у медичних та інших ЗВО України
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.
Humenna, I. R.

Вільних прим. немає




    Шеремет, М.
    Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи [Текст] = Modernization strategies of higher education: promotion and marketing of universities / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ


   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- мобільні -- міжнародні -- студенти -- університет
Дод.точки доступу:
Супрун, Д.

Вільних прим. немає