> Шифр: 23823/2010/3 Журнал 2010р. № 3 Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14 Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17 Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25 Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32 Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39 Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46 Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52 Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56 Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63 Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69 Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75 Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80 Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86 Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97 Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/4 Журнал 2010р. № 4 Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. Андрущенко. - С.5-16. Маргуліна, Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін / Л. Маргуліна. - С.17-23. Яковлева, О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору / О. Яковлева. - С.24-30. Руденко, В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. Руденко. - С.31-38. Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.39-47. Янишин, О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин. - С.48-54. Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis? / С. Курбатов. - С.55-63. Андрущенко, Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках / Т. Андрущенко. - С.64-67. Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась. - С.68-77. Онопрієнко, В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко. - С.78-86. Ілляшов, Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності / Г. Ілляшов. - С.87-95. Пальчук, М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С.96-102. Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич. - С.103-108. Артімонова, Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення / Т. Артімонова. - С.109-116. Яременко, Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне / Л. Яременко. - С.117-123. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій [Текст] / Ф. Андрушкевич> // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 103-108. Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/1 Журнал 2011р. № 1 Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку / В. Андрущенко. - С.5-7. Кремень, В. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.8-11. Слюсаревський, М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20. Богданова, Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26. Акопян, В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу / В. Акопян. - С.27-31. Івченко, О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття / О. Івченко. - С.32-39. Шидловський, А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету / А. Шидловський. - С.40-45. Рябченко, В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54. Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62. Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69. Андрущенко, Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78. Корсак, К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85. Бойчук, М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92. Білогур, В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99. Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш. - С.100-107. Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113. Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119. Артюшенко, О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125. Мацько, Л. Система проти суржику / Л. Мацько. - С.126. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці [Текст] / Ф. Андрушкевич> // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 108-113. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/2 Журнал 2011р. № 2 Міністерство повідомляє. - С.5 Андрущенко, В. Роздуми про вчителя / В. Андрущенко. - С.6-12 Шидловський, А. Талановитому вченому, педагогові, ректору Національного гірничого університету Генадію Півняку - 70! / А. Шидловський. - С.13-19 Линовицька, О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості / О. Линовицька. - С.20-26 Девтеров, І. Етнічні простори кіберпростору / І. Девтеров. - С.27-32 Терепищий, С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України / С. Терепищий. - С.33-40 Акопян, В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості / В. Акопян. - С.41-47 Крячко, Ю. Гриф Міністерства і університетська автономія / Ю. Крячко. - С.48-52 Андрушкевич, Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти / Ф. Андрушкевич. - С.53-58 Дем'яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття / Н. Дем'яненко. - С.59-65 Сергиенко, Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению / Т. Сергиенко. - С.66-72 Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі / Ф. Шандор. - С.73-79 Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.80-87 Білогур, В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст / В. Білогур. - С.88-93 Гарбар, Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища / Г. Гарбар. - С.94-99 Сокуренко, О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема / О. Сокуренко. - С.100-105 Демченко, В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський. - С.106-111 Кордіяк, А. Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування / А. Кордіяк. - С.112-115 Ненько, Ю. Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення / Ю. Ненько. - С.116-120 Андрущенко, В. Світоглядні основи ідеології / В. Андрущенко. - С.121-124 Муляр, В. Вища педагогічна освіта і наука України. Херсонська область / В. Муляр. - С.125-126 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Андрушкевич, Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти [Текст] / Ф. Андрушкевич> // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 53-58 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/4 Журнал 2011р. № 4 Андрущенко, В. Стратегічні ініціативи / В. Андрущенко. - С.5-7 Ректору Київського національного університету імені Тараса Шевченка, академіку Леоніду Губерському - 70!. - С.8-9 Линовицька, О. Соціальне призначення освіти: теоретикометодологічний контекст / О. Линовицька. - С.10-16 Шандор, Ф. Основні етапи становлення національної свідомості українців / Ф. Шандор. - С.17-21 Бевзенко, Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації / Л. Бевзенко. - С.22-29 Похресник, А. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу / А. Похресник. - С.30-35 Олексюк, О. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів / О. Олексюк. - С.36-41 Онкович, Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія / Г. Онкович. - С.42-48 Гарбар, Г. Підготовка кадрів для сфери туризму як соціальне завдання / Г. Гарбар. - С.49-55 Макаренко, С. Обдарованість як біопсихологічна ознака людини / С. Макаренко. - С.56-61 Білогур, В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів / В. Білогур. - С.62-68 Загарницька, І. Дитинство в епоху інформаційної революції / І. Загарницька. - С.69-77 Коломієць, О. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу) / О. Коломієць. - С.78-82 Андрушкевич, Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі / Ф. Андрушкевич. - С.83-87 Листопад, О. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії / О. Листопад. - С.88-94 Кофанова, О. Порівняння хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких технічних ВНЗ України, університетах Австралії та Нової Зеландії / О. Кофанова. - С.95-104 Силай, І. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій / І. Силай. - С.105-112 Лісовий, О. Криза самоідентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій / О. Лісовий. - С.113-118 Коржух, О. З турботою про світ дитинства / О. Коржух. - С.119-120 Набок, М. Вісті з Національної академії педагогічних наук України / М. Набок. - С.121 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Андрушкевич, Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі [Текст] / Ф. Андрушкевич> // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |