> Шифр: 21876/2010/2 Журнал 2010р. № 2 Астахова, В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії) / В. Астахова. - С.5-13 Бендера, І. Паспортизація вищих навчальних закладів та їх підрозділів / І. Бендера. - С.14-21 Подольська, Є. Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико- методологічні підходи / Є. Подольська. - С.22-33 Михайльова, К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження / К. Михайльова, Т. Зверко. - С.34-40 Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін / К. Астахова. - С.41-47 Плескач, В. Проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у технічних вищих навчальних закладах / В. Плескач. - С.48-51 Бірюкова, М. Аспірантура і докторантура як механізми формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова. - С.52-59 Вачевський, М. маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах / М. Вачевський. - С.60-67 Ковальова, К. Методологічні аспекти методу case-study при викладанні економічних дисциплін / К. Ковальова, В. Ковальов. - С.68-75 Салмі, Д. Рейтинги і ранжирування як інструмент політики (політико-економічні аспекти звітності про вищу освіту) / Д. Салмі, Е. Сароян. - С.76-103 Виткалов, В. Українська культура в добу глобалізаційних трансформацій / В. Виткалов, О. Граб. - С.104-107 Положення про Всеукраїнський конкурс видань для вищих навчальних закладів "Університетська книга". - С.108-113 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Астахова, В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії) [Текст] / В. Астахова> // Вища школа. - 2010. - № 2. - С. 5-13 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2015/3 Журнал 2015р. № 3 Андрущенко, В. Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти / В. Андрущенко. - С.5-13 Астахова, В. Приватна вища освіта України напередодні свого чвертьвікового ювілею / В. Астахова. - С.14-18 Терепищий, С. Проблема універсальної картини світу в структурі розуміння сучасної людини / С. Терепищий. - С.19-25 Шовш, К. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя / К. Шовш. - С.26-34 Нестерова, М. Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст / М. Нестерова. - С.35-39 Сацик, В. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні (аналіз можливостей та обмежувальних факторів) / В. Сацик. - С.40-52 Корінець, З. Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності / З. Корінець. - С.53-58 Кульбашна, Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи / Я. Кульбашна. - С.59-64 Богданова, Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування / Н. Богданова. - С.65-70 Завальнюк, О. Значення фізичної культури і спорту у вихованні патріотичних почуттів особистості / О. Завальнюк. - С.71-76 Дебич, М. Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії / М. Дебич. - С.77-84 І міжнародна конференція «Реформа вищої освіти в Україні: критичні питання у сфері законодавчих та інституційних трансформацій»85. - С.85 Реферативный обзор статей номера. - С.86-89 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Астахова, В. Приватна вища освіта України напередодні свого чвертьвікового ювілею [Текст] / В. Астахова> // Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 14-18 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Андрущенко, В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубанець, О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід / М. Нестерова. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65-73. - Бібліогр.: в кінці ст. Щербакова, О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с / С. Курбатов. - С.83-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст. Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст. Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст. Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст. Богданов, І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богданов [та ін.]. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Лисаков С., Немченко С., Крижко В. Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) / M. Nesterova. - С.28-33. - Bibliogr. at the end of the art. Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст. Захаренко, К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Головна наукова подія навчального року / В. Астахова. - С.83-84 Панченко, Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві / Л. Панченко, Д. Свириденко. - С.85 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |