> Шифр: МУ7/2012/4 Журнал 2012р. № 4 Вороненко, Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.6-17 Крицький, І. О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька. - С.18-19 Аністратенко, Т. І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога / Т. І. Аністратенко. - С.20-23 Бардов, В. Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія" / В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський. - С.24-28 Бженар, І. Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / І. Л. Бженар. - С.29-31 Бількевич, Н. А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму / Н. А. Бількевич. - С.32-35 Грицан, Л. Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.36-40 Жаріков, М. Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1 / М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова. - С.41-43 Загричук, Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк. - С.44-47 Зарудна, О. І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою / О. І. Зарудна. - С.48-49 Йолтухівський, М. В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження / М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова. - С.50-52 Калашнікова, К. А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна. - С.53-55 Кирилів, М. В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія" / М. В. Кирилів. - С.56-58 Кліщ, І. М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.59-61 Коноваленко, С. О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання / С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук. - С.62-65 Корнійчук, О. П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі / О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова. - С.66-69 Коробко, Д. Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації / Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк. - С.70-72 Косовська, Т. М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку / Т. М. Косовська. - С.73-77 Коцюба, Р. Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики / Р. Б. Коцюба. - С.78-81 Кочін, І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів / І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко. - С.82-84 Лебедюк, М. М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету / М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна. - С.85-86 Левенець, С. С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря / С. С. Левенець. - С.87-90 Максимчук, Л. Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету / Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб. - С.91-93 Маслій, С. М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь / С. М. Маслій. - С.94-97 Мельничук, І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії / І. М. Мельничук. - С.98-104 Мерецька, І. В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. В. Мерецька. - С.105-107 Нечитайло, Ю. М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб / Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло. - С.108-110 Олійник, Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти / Е. В. Олійник. - С.111-112 Омельчук, С. Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика. - С.113-116 Педанов, Ю. Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.117-119 Потяженко, М. М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби" / М. М. Потяженко [и др.]. - С.120-122 Інші автори: Люлька Н.О., Соколюк Н.Л., Гаєвський С.О. Пришляк, А. М. Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків / А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин. - С.123-125 Рега, Н. І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства / Н. І. Рега. - С.126-129 Руда, О. Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків / О. Ю. Руда, О. В. Костильов. - С.130-131 Сидоренко, О. Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського / О. Л. Сидоренко. - С.132-134 Січкоріз, О. Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів / О. Є. Січкоріз. - С.135-137 Табалюк, Т. А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.138-140 Хомазюк, Т. А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи / Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька. - С.141-143 Швидкий, О. В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника / О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська. - С.144-147 Шевченко, О. А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова. - С.148-150 Шкробот, С. І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі / С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва. - С.151-153 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2013/1 Журнал 2013р. № 1 . - 57.50, р. Мисуля, І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету / І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда. - С.5-7 Загричук, Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула. - С.8-11 Думанський, Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович. - С.12-15 Пішак, В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу / В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська. - С.16-20 Василик, В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста / В. С. Василик, О. М. Крекотень. - С.21-23 Гриб, В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія" / В. А. Гриб. - С.24-27 Марущак, М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки / М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька. - С.28-30 Карпенко, Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології / Ю. І. Карпенко [и др.]. - С.31-34 Інші автори: Крижановський Ю. М., Павловська К. М., Перстньов О. І., Потапчук О. В., Савельева О. В., Чернявський В. Г., Бліхар О. В. Кузняк, Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології / Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький. - С.35-36 Марков, А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО / А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко. - С.37-39 Муц, Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи / Л. Б. Муц. - С.40-42 Стефанко, С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко. - С.43-44 Куровська, В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.45-47 Кравчук, Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко. - С.48-50 Гусакова, І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти / І. В. Гусакова. - С.51-54 Нікіфорова, Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко. - С.55-58 Кузняк, Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія" / Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин. - С.59-60 Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук. - С.61-63 Личковський, Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання / Е. І. Личковський [и др.]. - С.64-66 Інші автори: Вісьтак М. В., Маланчук О. М., Фафула Р. В. Гаїна, Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини / Н. І. Гаїна, Т. В. Процак. - С.67-68 Бурова, Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів / Л. М. Бурова. - С.69-71 Зайцева, К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні / К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко. - С.72-74 Городецький, В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / В. Є. Городецький. - С.75-76 Кравчук, Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний. - С.77-80 Шумко, Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою / Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк. - С.81-82 Аймедов, К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання / К. В. Аймедов. - С.83-84 Тригубчак, О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація" / О. В. Тригубчак. - С.85-87 Байдалка, І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу / І. Д. Байдалка. - С.88-90 Сидоренко, О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. Л. Сидоренко. - С.91-94 Ярема, Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я / Н. І. Ярема. - С.95-97 Чурпій, К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога / К. Л. Чурпій. - С.98-99 Іоффе, О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.100-102 Інші автори: Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л. Чурпій, К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій. - С.103-104 Федонюк, Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу / Л. Я. Федонюк [и др.]. - С.105-110 Інші автори: Рибіцька Л. Н., Гоч І. В., Тусик О. Т., Ковальова Л. Б., Муц Л. Б., Кланца М. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Бурова, Л. М. Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів [Текст] / Л. М. Бурова> // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 69-71 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |