> Шифр: 21876/2018/12 Журнал 2018р. № 12 Титаренко, В. Сторінками історії факультету технологій та дизайну / В. Титаренко. - С.7-18 Цина, А. Механізми та методики особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів трудового навчання / А. Цина. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Борисова, Т. Тенденції оновлення фахової підготовки викладачів закладів професійної освіти / Т. Борисова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Галамбош, Г. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення українських народних промислів / Г. Галамбош. - С.36-44 Титаренко, В. Підготовка вчителів технологій до забезпечення безпеки життєдіяльності учнів / В. Титаренко. - С.45-50 Срібна, І. Використання елементів етнодизайну в навчально-виховному процесі підготовки майбутніх учителів технологій / І. Срібна. - С.51-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Хлопов, А. Використання диференціального числення у підготовці вчителя освітньої галузі “Технології” / А. Хлопов. - С.60-66 Кудря, О. Педагогічні умови ефективного навчання студентів основам технології швейних виробів / О. Кудря. - С.67-75 Хоменко, Л. Використання технології Bring Your Own Device у підготовці майбутніх учителів освітньої галузі “Технології” / Л. Хоменко. - С.76-85 Гриценко, Л. Інтерактивні засоби навчання у проектно-технологічній діяльності учнів / Л. Гриценко, С. Поляков. - С.86-102. - Бібліогр.: в кінці ст. Титаренко, В. Становлення та діяльність Полтавського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді в контексті розвитку позашкільної освіти / В. Титаренко, О. Козирод. - С.103-111. - Бібліогр.: в кінці ст. Титаренко, О. Дизайн-діяльність студентів як засіб формування еколого-естетичних компетенций / О. Титаренко. - С.112-121. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 21876/2019/6 Журнал 2019р. № 6 Калязін, Ю. Реалізація міжпредметних зв'язків при вивченні вищої математики у процесі підготовки викладачів професійної освіти / Ю. Калязін. - С.7-14 Титаренко, В. Вивчення теми “шкідливі звички” у процесі підготовки учителів трудового навчання / В. Титаренко. - С.15-21 Гриценко, Л. Графічна компонента у структурі підготовки майбутнього фахівця професійної освіти / Л. Гриценко, Л. Страшко. - С.22-31 Срібна, Ю. Упровадження етнодизайнерських ідей у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання / Ю. Срібна. - С.32-43 Іманова, С. Інтеграція змісту трудового навчання за педагогічною технологією концентрації навчального матеріалу / С. Іманова. - С.44-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Орлова, Н. Упровадження теорії біонічного формоутворення у процес навчання художнього проектування одягу / Н. Орлова. - С.54-63 Галамбош, Г. Писанкарство Полтавщини — складова змісту навчальної дисципліни “Народні промисли України” / Г. Галамбош. - С.64-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Кудря, О. Навчання студентів нових технік аплікації на заняттях з технологічного практикуму / О. Кудря. - С.73-80 Іщенко, А. Сервіс Google Classroom як інноваційна технологія підготовки майбутніх учителів трудового навчання / А. Іщенко, В. Титаренко. - С.81-89. - Бібліогр.: в кінці ст. Нагорна, Н. Система автоматизованого проектування “Red Cafe” як інструмент навчання майбутніх учителів технологій основ проектування і моделювання / Н. Нагорна. - С.90-109 Цина, А. Організація позаурочної роботи школярів із виконання домашньої роботи із трудового навчання / А. Цина, О. Рутковська. - С.110-118 Свиридюк, Н. Мистецькі особливості проведення майстер-класу з вузлової ляльки у закладах вищої освіти / Н. Свиридюк. - С.119-126 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 21876/2019/12 Журнал 2019р. № 12 Титаренко, О. Наукова школа академіка Василя Мадзігона / О. Титаренко, А. Цина. - С.7-18. - Бібліогр.: в кінці ст. Кравченко, Л. Структура загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів / Л. Кравченко, В. Васищев. - С.19-25 Гриценко, Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція / Л. Гриценко, Л. Лисенко. - С.26-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Титаренко, В. Діагностувальні педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до реалізації завдань здоров’язбереження учнів / В. Титаренко. - С.37-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Близнюк, М. Основи вивчення інформаційних технологій: теоретичні і методичні засади / М. Близнюк. - С.47-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Савенко, І. Організаційно-педагогічні умови дизайнерської підготовки майбутніх учителів технологій / І. Савенко. - С.58-66 Чернявська, О. Мистецький аспект підготовки фахівців культури у навчальних закладах України (90-ті роки XX ст. — початок XXI ст.) / О. Чернявська. - С.67-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Титаренко, В. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі гурткової роботи з технічного моделювання / В. Титаренко, О. Козирод. - С.76-84 Кулик, Є. Шляхи формування екологічної компетентності старшокласників у професійному навчанні / Є. Кулик, А. Туник. - С.85-91 Борисова, Т. Дослідження особливостей художнього проектування навчального середовища під час вивчення основ ергодизайну / Т. Борисова, Н. Орлова. - С.92-102. - Бібліогр.: в кінці ст. Кузьменко, П. Використання систем автоматизованого проектування у підготовці фахівців професійної освіти / П. Кузьменко. - С.103-111. - Бібліогр.: в кінці ст. Винничук, Р. Технології розвитку комплексу цінностей магістрів гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки / Р. Винничук. - С.112-119. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Гриценко, Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція [Текст] = Education Quality Monitoring: a Competence-Diagnostic Scientific Position / Л. Гриценко, Л. Лисенко> // Вища школа. - 2019. - № 12. - С. 26-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- діагностичний підхід -- педагогічний -- діагностика -- контроль Дод.точки доступу: Лисенко, Л. Вільних прим. немає |
> Шифр: 21876/2020/6 Журнал 2020р. № 6 Борисова, Т. Методологія ергодизайнерської підготовки майбутніх педагогів / Т. Борисова, В. Титаренко. - С.7-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Срібна, Ю. Формування творчої особистості майбутнього вчителя технологій засобами декоративно-прикладної творчості / Ю. Срібна. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Чистякова, Л. Формування екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій: тенденції та перспективи / Л. Чистякова. - С.26-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Хлопов, А. Застосування знань із дисципліни “Вища математика” для підготовки студентів освітньої галузі “Технології” / А. Хлопов. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Сом-Сердюкова, О. Основні засади художнього навчання у системі середньої освіти Норвегії / О. Сом-Сердюкова. - С.41-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Козирод, О. Вивчення досвіду позашкільної освіти зарубіжних країн у працях вітчизняних учених / О. Козирод. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Савченко, А. Наукові засади підготовки вчителів трудового навчання та технологій у працях професора Віктора Сидоренка / А. Савченко, А. Цина. - С.59-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Титаренко, О. До питання поширення агрономічних знань студентів через дослідництво вчених Полтавщини / О. Титаренко. - С.70-74. - Бібліогр.: в кінці ст. Ляшенко, С. Формування ключових понять шкільного предмета “Трудове навчання” в учнів засобами мислиннєвих та практичних дій / С. Ляшенко, Л. Гриценко. - С.75-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Титаренко, В. Методика навчання учнів ручній обробці різних конструкційних матеріалів / В. Титаренко. - С.84-91. - Бібліогр.: в кінці ст. Медвідь, Л. Дерзни бути щасливим, сучасний освітянине / Л. Медвідь. - С.92-98 Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки. - С.99-104 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |