> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2004/1 Журнал 2004р. № 1 Добрянський, І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти / І. Добрянський. - С.22-28 Дарійчук, Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення? / Л. Дарійчук. - С.29-40 Журавський, В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу / В. Журавський. - С.42-44 Рудавський, Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки") / Ю. Рудавський. - С.45-49 Якименко, Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Якименко. - С.50-62 Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця / О. Лозинський. - С.66-68 Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство. - С.100-110 Немає відомостей про примірники |
Добрянський, І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти [Текст] / І. Добрянський> // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 22-28 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2010/3 Журнал 2010р. № 3 Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14 Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17 Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25 Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32 Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39 Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46 Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52 Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56 Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63 Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69 Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75 Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80 Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86 Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97 Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2012/3 Журнал 2012р. № 3 Сулыма, Є. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки / Є. Сулыма. - С.7-15 Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних кваліфікацій України) / Ю. Сухарніков. - С.16-38 Зіньковський, Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці / Ю. Зіньковський. - С.39-50 Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / І. Добрянський, І. Кузнєцова. - С.51-58 Бородюк, В. Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку / В. Бородюк, Г. Фролова. - С.59-64 Удод, О. Завоювання чужої віри / О. Удод, М. Юрій. - С.65-83 Еш, С. ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. Еш. - С.84-91 Демидов, С. Імуногенетика як наукова-практична і навчальна дисципліна / С. Демидов, Ж. Мінченко, Т. Гавриленко. - С.92-102 Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. - С.103-111 Словник для найвищого кола користувачів. - С.112-116 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу [Текст] / І. Добрянський, І. Кузнєцова> // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 51-58 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Дод.точки доступу: Кузнєцова, І. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2012/7 Журнал 2012р. № 7 Добрянський, І. Іноземні студенти у вищій освіті України та Росії: стан, тенденції, перспективи (порівняльний аналіз) / І. Добрянський, О. Наумець. - С.7-18 Лисенко, В. Порівняльний аналіз програм підготовки бакалаврів і магістрів Вегенінгенського університету (Нідерланди) та НУБіП України / В. Лисенко, Л. Кліх, Н. Демешкант. - С.19-29 Козієвська, О. Стратегії інтернаціоналізації вищої освіти: міжнародний досвід та українські перспективи / О. Козієвська. - С.30-39 Потапчук, Т. Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Потапчук. - С.40-46 Чикун, Н. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. Чикун. - С.47-56 Зварич, І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич. - С.56-64 Кікіна, Н. Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах в США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна. - С.65-71 Жорнова, О. Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.72-82 Чирчик, С. Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтерє'ру / С. Чирчик. - С.83-104 Передерій, О. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи / О. Передерій. - С.105-110 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |