> Шифр: 23823/2011/1 Журнал 2011р. № 1 Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку / В. Андрущенко. - С.5-7. Кремень, В. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.8-11. Слюсаревський, М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20. Богданова, Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26. Акопян, В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу / В. Акопян. - С.27-31. Івченко, О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття / О. Івченко. - С.32-39. Шидловський, А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету / А. Шидловський. - С.40-45. Рябченко, В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54. Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62. Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69. Андрущенко, Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78. Корсак, К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85. Бойчук, М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92. Білогур, В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99. Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш. - С.100-107. Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113. Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119. Артюшенко, О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125. Мацько, Л. Система проти суржику / Л. Мацько. - С.126. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто [Текст] / Г. Козлакова> // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 114-119. Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/3 Журнал 2012р. № 3 Андрущенко, В. Академічна співпраця / В. Андрущенко. - С.5-7 Пілов, П. Вірність традиціям і відповідність часу / П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько. - С.8-15 Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.16-23 Зеленков, А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу / А. Зеленков. - С.24-37 Уваркіна, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна. - С.38-44 Касьянов, Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Д. Касьянов. - С.45-50 Перглер, Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Т. Перглер. - С.51-58 Гончаров, В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров. - С.59-65 Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова. - С.66-74 Козлакова, Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура. - С.75-82 Дідков, О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку / О. Дідков. - С.83-88 Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба. - С.89-95 Кірейчева, Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Є. Кірейчева. - С.96-100 Слюсаренко, О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом / О. Слюсаренко. - С.101-108 Корсак, Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Ю. Корсак. - С.109-115 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Андрущенко, В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Бібліогр.: в кінці ст. Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» / О. Возняк, Г. Козлакова. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Луговий, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Щедрін, А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art. Щудло, С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”) / С. Щудло, С. Курбатов. - С.84-85 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» [Текст] / О. Возняк, Г. Козлакова> // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 25-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Дод.точки доступу: Козлакова, Г. Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2016/4 Журнал 2016р. № 4 Андрущенко, В. Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст. Линовецька, О. Державна політика в галузі освіти: документи, норми, принципи / О. Линовецька. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, О. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах / О. Коваленко. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, Ю. Нооуніверситет - ХХІ як потенційний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак. - С.27-33. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Shvets, V. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski. - С.39-44. - Bibliogr. at the end of the art. Опанасюк, Ю. Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк. - С.45-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський. - С.51-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Іванова, Ю. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи / Г. Козлакова. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Американська система акредитації вищих навчальних закладів / С. Курбатов. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Похресник, А. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу / А. Похресник. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Андрущенко, В. Глобальні тренди розвитку освіти XXI століття / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст. Барановська, Н. Життя, сповнене наукового пошуку : (творча діяльність професора В. І. Онопрієнка) / Н. Барановська, Г. Січкаренко. - С.15-20 Похресник, А. Стратегія реформування вищої освіти України в контексті нових інформаційних викликів / А. Похресник. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст. Магера, С. Європейський вектор розвитку української культури / С. Магера. - С.27-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Подолякіна, О. Світові гуманістичні кризи та перспективи суспільного прогресу в умовах глобалізації / О. Подолякіна. - С.35-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Соціальна згуртованість університетської спільноти / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Якість середньої освіти - основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.51-60. - Бібліогр.: в кінці ст. Пирогова, Т. Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді / Т. Пирогова. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Вища технічна освіта у Словаччині: гуманітарна складова і дослідження / Г. Козлакова. - С.69-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Дебич, М. Якість вищої освіти в умовах інтернаціоналізації / М. Дебич. - С.76-83 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2020/2 Журнал 2020р. № 2 Андрущенко, В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Максименко, С. Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча. - С.13-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Якимчук, О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр / О. Якимчук. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку / Т. Саєнко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Кофанова, О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва / О. Кофанова, О. Кофанов. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Шпачинський, І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти / І. Шпачинський. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст. Кочерга, Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот / Є. Кочерга [та ін.]. - С.52-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Лук’янченко С., Шапошніков С., Кандибур Р., Хлистік А. Demyanenko, N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem / N. Demyanenko. - С.59-66. - Bibliogr. at the end of the art. Козлакова, Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова [та ін.]. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Сусь Б., Коваленко О., Іванова Ю., Ставицька І. Бакка, Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі / Т. Бакка. - С.75-80. - Бібліогр.: в кінці ст. Дебич, М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція / М. Дебич. - С.81-88. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину [Текст] / Г. Козлакова [та ін.]> // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Кл.слова (ненормовані): освітні -- платформи -- онлайн -- навчання -- контроль Дод.точки доступу: Козлакова, Г. Сусь, Б. Коваленко, О. Іванова, Ю. Ставицька, І. Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2020/4 Журнал 2020р. № 4 Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») / К. Астахова. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Пилипенко, С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова [та ін.]. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г. Козлакова, Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст. Кравченко, І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Магера, С. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Пирогова, Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Кіт, М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2021/2 Журнал 2021р. № 2 Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18 Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art. Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art. Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87 Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2022/1/2 Журнал 2022р. № 1/2 Андрущенко, В. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Яценко, О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності / О. Яценко. - С.10-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології / К. Корсак. - С.18-28. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах / П. Сікорський, І. Колодій. - С.29-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Любарець, В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення / В. Любарець, А. Любима. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Кашина, Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних / Г. Кашина. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій / Г. Козлакова. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Дудар, Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі / Т. Дудар [та ін.]. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Саєнко Т., Радомська М., Явнюк А. Дорошенко, І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації / І. Дорошенко. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова> // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА Кл.слова (ненормовані): навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра Вільних прим. немає |