Шифр: 21876/2020/11/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 11/12
Зміст:
Програма спільної діяльності МОН та НАПН на 2021-2023 роки. - С.3
Рекомендації для розвитку інноваційної діяльності країни результат дослідження Innovation Policy Outlook 2020. - С.4-5
Лабораторія робототехніки та мікроелектроніки “Smart REX” у КНУ імені Тараса Шевченка. - С.5-6
Коломієць, Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога / Л. Коломієць, А. Семенова. - С.7-29
Захарчин, Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань / Г. Захарчин. - С.30-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загородній, А. Особливості реалізації дуальної освіти у рамках підготовки фахівців з обліку та оподаткування / А. Загородній, Л. Пилипенко. - С.40-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд) / С. Чирчик. - С.51-62
Руденченко, А. Синтез мистецтв як одна з методологічних засад наукового обґрунтування навчання етнодизайну у мистецьких закладах вищої освіти / А. Руденченко. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Медвідь, Л. Українська родина: витоки та сьогодення / Л. Медвідь. - С.72-83
Шморгун, Є. Трава незабуття / Є. Шморгун. - С.84-90
Виткалов, С. Україна першого 20-ліття XXI століття: культурно-мистецький вимір: XVI міжнародна науково-практична конференція у м. Рівне (роздуми напередодні) / С. Виткалов, В. Виткалов. - С.91-95
Омельяненко, С. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / С. Омельяненко. - С.96-102
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Коломієць, Л.
    Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога [Текст] / Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа. - 2020. - № 11/12. - С. 7-29

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- пандемія -- короновірус
Дод.точки доступу:
Семенова, А.

Вільних прим. немає