> Шифр: 23823/2012/2 Журнал 2012р. № 2 Андрущенко, В. Університетська освіта: тенденції змін / В. Андрущенко. - С.5-15 Богданов, І. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / І. Богданов. - С.16-21 Гончаров, В. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / В. Гончаров. - С.22-27 Бевзенко, Л. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді / Л. Бевзенко. - С.28-36 Кочубей, Н. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Н. Кочубей. - С.37-42 Касьянов, Д. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Д. Касьянов. - С.43-49 Тарутіна, З. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / З. Тарутіна. - С.50-54 Хоменко, О. Іншомовна підготовка як невід'ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / О. Хоменко. - С.55-61 Дівінська, Н. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Н. Дівінська. - С.62-67 Лисенко, В. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх. - С.68-74 Вернидуб, Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Р. Вернидуб. - С.75-79 Калашнікова, С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашнікова. - С.80-84 Слюсаренко, О. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / О. Слюсаренко. - С.85-91 Павлюк, С. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів вищою школою / С. Павлюк. - С.92-97 Козієвська, О. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах / О. Козієвська. - С.98-107 Рідченко, Л. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик / Л. Рідченко. - С.108-113 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2017/9 Журнал 2017р. № 9 Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75 Корсак, К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр.: в кінці ст. Церклевич, В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] = New Educational Paradigm in the Context of New Modern Technologies / І. Книш, Н. Кочубей> // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): освіта off-line -- освіта on-line -- змішане навчання -- хмарні технології Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з'ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія “Insert”, Cinquain, Coaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах “учитель (викладач) - учитель (викладач)”, “учитель (викладач) - учень (студент)" і “учень (студент) - учень (студент))’’. Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й оn-Ііnе- освіти як мережі. The aim and scientific novelty lies in analyzing two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and meth ods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (ego- genesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) — Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) — Pupil (Student)” and “Pupil (Student) — Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network Дод.точки доступу: Кочубей, Н. Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2021/2 Журнал 2021р. № 2 Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18 Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art. Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art. Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87 Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій [Текст] = Education of modern Ukraine in the context of sustainable development and nootechnologies / Н. Кочубей, Т. Кірик> // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 44-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): ковід -- COVID-19 -- Давос -- ноогуманізм Дод.точки доступу: Кірик, Т. Вільних прим. немає |