> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 23823/2005/1 Журнал 2005р. № 1 . - 22.39, р. Мороз, І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії / І. Мороз. - С.29-36 Гофрон, А. Різні погляди на Європу і проектування освітніх концепцій / А. Гофрон. - С.37-44 Уваркіна, О. Стан і тенденції розвитку психолого-педагогічної підготовки в системі вищої медичної освіти України / О. Уваркіна. - С.100-103 Замовлені прим-ки для відділів: ОК |
Мороз, І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії [Текст] / І. Мороз> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст. Богданов, І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богданов [та ін.]. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Лисаков С., Немченко С., Крижко В. Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) / M. Nesterova. - С.28-33. - Bibliogr. at the end of the art. Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст. Захаренко, К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Головна наукова подія навчального року / В. Астахова. - С.83-84 Панченко, Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві / Л. Панченко, Д. Свириденко. - С.85 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти [Текст] = Reinzhiniring in the education system / І. Мороз, О. Стадник> // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): управління Дод.точки доступу: Стадник, О. Вільних прим. немає |