> Шифр: 23823/2008/2 Журнал 2008р. № 2 Вакарчук, І. Виступ міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді за участю президента України з питань забезпечення функціонування та розвитку освіти 26 лютого 2008 року / І. Вакарчук. - С.5-9 Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" / В. Андрущенко. - С.10-17 Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті / Т. Саєнко, О. Познанська. - С.18-26 Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.34-39 Гетман, В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.68-73 Ярчук, Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук. - С.91-97 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті [Текст] / Т. Саєнко, О. Познанська> // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 18-26 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Дод.точки доступу: Познанська, О. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2020/2 Журнал 2020р. № 2 Андрущенко, В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Максименко, С. Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча. - С.13-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Якимчук, О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр / О. Якимчук. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку / Т. Саєнко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Кофанова, О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва / О. Кофанова, О. Кофанов. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Шпачинський, І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти / І. Шпачинський. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст. Кочерга, Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот / Є. Кочерга [та ін.]. - С.52-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Лук’янченко С., Шапошніков С., Кандибур Р., Хлистік А. Demyanenko, N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem / N. Demyanenko. - С.59-66. - Bibliogr. at the end of the art. Козлакова, Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова [та ін.]. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Сусь Б., Коваленко О., Іванова Ю., Ставицька І. Бакка, Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі / Т. Бакка. - С.75-80. - Бібліогр.: в кінці ст. Дебич, М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція / М. Дебич. - С.81-88. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Саєнко, Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку [Текст] / Т. Саєнко> // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- культура -- екобезпека -- сталий розвиток -- соціальний тероризм Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2020/3 Журнал 2020р. № 3 Андрущенко, В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи») / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр.: в кінці ст. Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Кіт, М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Біденко, Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу [Текст] = Energy information potential of personality in the context of noospherogenesis / Т. Саєнко> // Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 33-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Связь учебного заведения с общественностью Кл.слова (ненормовані): ноосферне -- виховання -- потенціал Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2021/2 Журнал 2021р. № 2 Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18 Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art. Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art. Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87 Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2022/1/2 Журнал 2022р. № 1/2 Андрущенко, В. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Яценко, О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності / О. Яценко. - С.10-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології / К. Корсак. - С.18-28. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах / П. Сікорський, І. Колодій. - С.29-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Любарець, В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення / В. Любарець, А. Любима. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Кашина, Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних / Г. Кашина. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій / Г. Козлакова. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Дудар, Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі / Т. Дудар [та ін.]. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Саєнко Т., Радомська М., Явнюк А. Дорошенко, І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації / І. Дорошенко. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі [Текст] = Environmental education in english at higher schools / Т. Дудар [та ін.]> // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 63-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормовані): ноосфера -- сталий -- збалансований -- розвиток -- парадигма Дод.точки доступу: Дудар, Т. Саєнко, Т. Радомська, М. Явнюк, А. Вільних прим. немає |