Шифр: МУ7/2011/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Інші автори: Ковальчук О.Л., Беденюк А.Д., Максимлюк В.І., Венгер І.К., Гусак О. М. , Доброродній В. Б. , Мальований В. В. , Чонка І. І. , Смачило І. І. , Футуйма Ю. М. , Герасимюк Н.І., Лойко І.І., Романюк Т.В., Шандрук Т.В., Чорненький М.В.
Ковальчук, Л. Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.7-11
Інші автори: Ковальчук О.Л., Беденюк А.Д., Чорненький М. В., Романюк Т. В.
Огарь, С. В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти / С. В. Огарь, В. П. Черних. - С.12-16
Князевич-Чорна, Т. В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах / Т. В. Князевич-Чорна [и др.] . - С.17-19
Інші автори: Грищук М.І., Попадинець О.Г., Бойко О.В.
Омельчук, С. Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.20-23
Курята, О. В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи / О. В. Курята [и др.] . - С.24-27
Інші автори: Карапетян К.Г., Караванська І.Л., Сорочан С.В.
Півторак, К. В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага. - С.28-31
Кліщ, Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.32-38
Заволович, А. Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах / А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк. - С.39-40
Унгурян, Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця / Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко. - С.41-43
Швед, М. І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації / М. І. Швед [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Пасечко Н.В., Мартинюк Л.П., Мазур Л.П., Бондар Л.П., Смачило І.В., Боб А.О., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Лихацька Т.В., Сидоренко О.Л.
Глушко, Л. В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу / Л. В. Глушко [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Чаплинська Н.В., Позур Н.З., Гавриш Т.Ю.
Смірнов, С. М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання / С. М. Смірнов [и др.] . - С.50-52
Інші автори: Победьонна Г.П., Добрін Б.Ю., Матюхін П.В., Лаврінчук І.О., Зєнін М.Ф., Сіротін В.І., Щербак Н.О.
Ніженковська, І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи / І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко. - С.53-57
Лисенко, В. Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко. - С.58-59
Лучко, І. М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання / І. М. Лучко [и др.] . - С.60-62
Інші автори: Ємельяненко І.В., Воронич-Семченко Н.М., Шляховенко О.О., Бортник Ю.В.
Голуб, І. І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування / І. І. Голуб. - С.63-69
Хрипаченко, І. А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф / І. А. Хрипаченко [и др.] . - С.70-73
Інші автори: Курапов Є.П., Ворхлик М.І., Дьоміна Т.В., Малєєв О.А.
Бурда, К. Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря / К. Л. Бурда [и др.] . - С.74-76
Інші автори: Заліпська І.Я., Зевако В.І., Мельник Т.П., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я.
Гулюк, А. Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ / А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна. - С.77-78
Гулюк, А. Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології" / А. Г. Гулюк [и др.] . - С.79-80
Інші автори: Крикляс В.Г., Дмитрієва Н.Б., Фаренюк О.О.
Унгурян, Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу / Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина. - С.81-83
Бобак, М. І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови / М. І. Бобак [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Кушик М.Л., Прокоп І.А., Денефіль О.В., Паласюк Г.Б., Саварин Т.В., Вітко Л.Я., Сокол М.О.,
Славута, О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.87-89
Шатило, В. Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві / В. Й. Шатило. - С.90-93
Інші автори: Копетчук В.А., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Кукуруз, Я. С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок / Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко. - С.94-96
Вієвська, А. М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках / А. М. Вієвська. - С.97-102
Гасюк, П. А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики / П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк. - С.103-105
Інші автори: Гевкалюк Н.О., Щерба В.В., Придруга С.М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Інші автори: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Інші автори: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Інші автори: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Інші автори: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Шатило, В. Й.
    Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів [Текст] / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 117-120

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Дод.точки доступу:
Андрієвський, І. Ю.
Дронова, О. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2013/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 4 . - 65.22, р.
Зміст:
Андрієвський, І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій / І. Ю. Андрієвський. - С.5-8
Вельчинська, О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія” / О. В. Вельчинська. - С.9-12
Воскобойнік, О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / О. Ю. Воскобойнік. - С.13-15
Герасимець, І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання / І. І. Герасимець. - С.16-18
Геряк, С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів / С. М. Геряк. - С.19-20
Горпініч, Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів / Т. І. Горпініч. - С.21-26
Гребеник, М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського / М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук. - С.27-29
Гук, О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр / О. М. Гук. - С.30-33
Донченко, Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи / Н. В. Донченко. - С.34-36
Ільченко, С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи / С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська. - С.37-39
Кирилів, М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі / М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид. - С.40-42
Ковальчук, А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів / А. П. Ковальчук. - С.43-47
Корнага, С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика / С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій. - С.48-50
Краснов, В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів / В. В. Краснов. - С.51-53
Кульчицький, В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського / В. Й. Кульчицький. - С.54-57
Матвійчук, Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури / Б. О. Матвійчук [и др.]. - С.58-60
Інші автори: Заремба В. С., Бочар В. Т., Матвійчук О. Б., Павловський І. М., Голик Ю. Й., Федчишин Н. Р., Квіт А. Д., Стасишин А. Р.
Михалків, М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету / М. М. Михалків [и др.]. - С.61-65
Інші автори: Демид А. Є., Чубка М. Б., Івануса І. Б.
Поляцко, К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти / К. Г. Поляцко. - С.66-68
Сон, А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова. - С.69-71
Трач-Росоловська, С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського / С. В. Трач-Росоловська. - С.72-74
Унгурян, Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко. - С.75-77
Федчишин, Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою / Н. Є. Федчишин. - С.78-81
Федчишин, Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки / Н. О. Федчишин. - С.82-85
Фурдела, М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК” / М. Я. Фурдела. - С.86-88
Шатило, В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів / В. Й. Шатило. - С.89-95
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука. - С.96-99
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років. - С.100-102
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1