> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 21876/2002/2 Журнал 2002р. № 2-3 Зайчук, В. Нормативно-правове забезпечення освіти в Україні / В. Зайчук. - С.3-18 Швець, В. Застосування результатів сучасних спектроскопічних досліджень при викладанні курсу фізики й фізичної хімії / В. Швець. - С.41-48 Немає відомостей про примірники |
Швець, В. Застосування результатів сучасних спектроскопічних досліджень при викладанні курсу фізики й фізичної хімії [Текст] / В. Швець> // Вища школа. - 2002. - №2-3. - С. 41-48 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2007/2 Журнал 2007р. № 2 Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13 Інші автори: Волосовець О.П., Фещенко І.І., Бойчук Т.М. Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15 Інші автори: Кочет О.М., Петрашенко П.Р., Чебан В.І. Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20 Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24 Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26 Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30 Інші автори: Марценюк В.П., Загричук Г.Я., Шульгай А.Г. Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32 Пішак, В. П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35 Черних, В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. Черних [и др.] . - С.35-37 Інші автори: Огарь С.В., Кисличенко В.С., Упир Л.В. Ждан, В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.37-39 Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42 Запорожан, В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора. - С.42-45 Запорожан, В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.46-48 Колесник, Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов. - С.49-51 Колесник, Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко. - С.52-53 Лісовий, В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики / В. Лісовий [и др.] . - С.54-55 Інші автори: Воронцов М., Капустник В., Коробчанський В.О. Нейко, Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів / Є. Нейко [и др.] . - С.56-58 Інші автори: Глушко Л.В., Мізюк М.І., Вакалюк І.П. Коломоєць, М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір / М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш. - С.58-61 Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-64 Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець. - С.64-66 Перцева, Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68 Яблучанський, М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. Яблучанський [и др.] . - С.69-70 Інші автори: Бичкова О., Проценко О.С., Шерстюк С.О. Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72 Шаповал, С. . технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. . Шаповал [и др.] . - С.73-74 Інші автори: Дмитрієва С., Одринський В.А., Ралко Т.О. Скородумова, Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. Скородумова [и др.] . - С.75-76 Інші автори: Коваленко Т.І., Гончарова Л.О., Голосний Е.В. Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78 Інші автори: Цюра С.Б., Косован Н.Є., Весклярова У.П. Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81 Інші автори: Черній О.Ф., Ковальчук О.Л., Хоменко В.Є. Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84 Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86 Інші автори: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І. Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89 Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-90 Годлевський, Л. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. Годлевський [и др.] . - С.91-93 Інші автори: Калинчук С.В., Баязітов М. П., Смірнов І.В. Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95 Інші автори: Луговий О.Б., Бенедикт В.В., Пятночка В.І. Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97 Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98 Інші автори: Денефіль О.В., Волкова Н.М., Зятковська Н.Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання [Текст] / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець> // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 64-66 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Жученко, С. Швець, В. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2008/4 Журнал 2008р. № 4 овальчук Л.Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарів: перспективи і проблеми в анестезіології / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.5-7 Інші автори: Гнатів В.В., Олійник О.В., Стародуб Є.М. Дзяк, Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії / Г. В. Дзяк, . - С.8-13 исула І.Р. Рухова активність - невід`ємний важливий компонент здоров`я під час навчання у вищому навчальному закладі / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.13-15 Інші автори: Коваль В.Б., Голяченко А.О., Вакуленко Л.О. Неруш, П. О. Інтеграція навчального процесу - основа ефективності кредитно-модульної системи навчання / П. О. Неруш [и др.] . - С.16-17 Інші автори: Родинський О.Г., Мозгунов О.В., Демченко О.М. Крижановський, Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання / Я. Й. Крижановський [и др.] . - С.18-19 Інші автори: Кульбака В.С., Меллін В.М., Коваленко О. М. Філімонов, В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології / В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб. - С.20-22 ілай І.М. Викладання клінічної фармакокінетики провізорам-інтернам на факультеті післядипломної освіти / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.23-25 Інші автори: Дарій В.І., Крапівной О.А., Демченко В.О. Сіліна, Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах Болонського процесу / Т. М. Сіліна [и др.] . - С.25-26 Інші автори: Сокуренко Н.Д., Морозова О.В., Тихоновська М.А. Токарчук, Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців / Н. І. Токарчук [и др.] . - С.27-28 Інші автори: Капітан Т.В., Рубіна О.С., Мантак Г.І. Ткачук, С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою / С. С. Ткачук [и др.] . - С.29-31 Інші автори: Ходоровський Г.І., Швець В.І., Ясінський В.І. Міщенко, І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи / І. В. Міщенко [и др.] . - С.32-33 Інші автори: Міщенко В.П., Запорожець Т.М., Весніна Л.Е. ерецький В.М. особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня" / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.33-35 адзюк С.Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.36-37 Інші автори: Волкова Н.М., Денефіль О.В., Зятковська Н.Є. Бугай, Б. Г. Кардиоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішних хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.38-40 Інші автори: Андрейчин С.М., Чернець Т.Ю., Бількевич Н.А. Хурані, І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки / І. Ф. Хурані. - С.41-43 іра Л. Вивчення фітотерапії - необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця / ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, . - С.43-44 Слабий, М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський. - С.45-48 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою / С. С. Ткачук, Г. І. Ходоровський, В. І. Швець> // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 29-31 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Ткачук, С.С. Ходоровський, Г.І. Швець, В.І. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2015/2 Журнал 2015р. № 2 Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення / В. Андрущенко. - С.5-8 Коваленко, В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів / В. Коваленко. - С.9-11 Нестерова, М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти / М. Нестерова. - С.16-20 Береза, В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу / В. Береза. - С.21-29 Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" / Т. Кірик. - С.30-36 Швець, В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання / В. Швець. - С.37-43 Опанасюк, Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації / Ю. Опанасюк. - С.44-48 Бак, М. Основні технології мультимедійної освіти / М. Бак. - С.49-57 Прибора, Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів / Н. Прибора. - С.58-65 Сирота, Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння / Л. Сирота. - С.66-73 Кофанова, О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова. - С.74-81 Чуйкова, О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера) / О. Чуйкова. - С.82-88 Попова, І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова. - С.89-94 Воронкін, О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.95-102 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Швець, В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання [Текст] / В. Швець> // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 37-43 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Вільних прим. немає |
> Шифр: МУ7/2015/3 Журнал 2015р. № 3 . - 68.62, р. Афанасенко, О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю / О. В. Афанасенко. - С.7-11 Боднарчук, В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії / В. О. Боднарчук. - С.12-18 Ваколюк, Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога / Л. М. Ваколюк. - С.19-21 Господарський, І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.22-25 Дерезюк, А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти / А. В. Дерезюк. - С.26-28 Козак, Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда. - С.29-32 Кривов’яз, О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник. - С.33-35 Криськів, О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби” / О. І. Криськів [и др.]. - С.36-38 Інші автори: Лазарчук Т. Б., Бабінець Л. С., Творко В. М. Курінний, А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби” / А. В. Курінний. - С.39-41 Малахова, С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації / С. М. Малахова. - С.42-44 Марценюк, В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.) / В. П. Марценюк [и др.]. - С.45-54 Інші автори: Шевчук О. О., Закрутько Л. І., Соколова Л. В. Мороз, В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна. - С.55-58 Одинцова, В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.59-62 Олещук, О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа” / О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець. - С.63-66 Павлишин, Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті / Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин. - С.67-69 Поканевич, О. В. Проблемно-орієнтована освіта / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.70-72 Сван, О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам / О. Б. Сван. - С.73-78 Сельський, П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту / П. Р. Сельський. - С.79-82 Цицюра, Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу / Р. І. Цицюра. - С.83-85 Черкасов, В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.86-89 Інші автори: Дзевульська І. В., Тимошенко І. О., Ковальчук О. І. Черкасов, В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.90-93 Інші автори: Остапюк Л. І., Дзевульська І. В., Ковальчук О. І. Швець, В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету / В. М. Швець. - С.94-96 Yaremchuk, О. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities / О. Z. Yaremchuk [и др.]. - С.97-99 Інші автори: Habor Η. Н., Krynytska I. Ya., Kulitska М. I., Shevchuk О. О. Бабенко, А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів / А. Д. Бабенко. - С.100-102 Бразалук, О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання / О. З. Бразалук [и др.]. - С.103-106 Інші автори: Маслак Г. С., Серебритська Л. Ф., Черноусова Н. М. Гаїна, Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії / Ж. М. Гаїна. - С.107-110 Корда, І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.]. - С.110-112 Інші автори: Геряк С. М., Багній Н. І., Стельмах О. Є., Кузів І. Я., Петренко Н. В. Мерецький, В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу / В. М. Мерецький. - С.113-115 Муратова, Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.116-118 Напрєєнко, О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / О. К. Напрєєнко [и др.]. - С.119-124 Інші автори: Селюков Г. І., Напрєєнко Н. Ю., Дупленко П. Ю., Бурса А. І. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: МУ7/2016/1 Журнал 2016р. № 1 . - 68.62, р. Альчук, О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій / О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст. Васильченко, Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування / Л. В. Васильченко [и др.]. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю., Копійка Г. К., Папінко Р. М. Волошина, Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст. Гай, Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі / Л. А. Гай [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Сухін Ю. В., Венгер В. Ф., Муксен Сайед, Сердюк В. В. Гевкалюк, Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін / Н. О. Гевкалюк. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст. Ільченко, А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців / А. А. Ільченко. - С.22-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Киричок, В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти / В. А. Киричок. - С.25-28. - Бібліогр.: в кінці ст. Костєв, Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків / Ф. І. Костєв [и др.]. - С.29-31. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Савчук Р. В., Ухаль О. М., Швець В. Д., Борисов О. В., Шостак М. В. Малахова, С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти / С. М. Малахова. - С.32-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Мєдвєдкова, С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету / С. О. Мєдвєдкова. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Ніколаєва, О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова. - С.39-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Подковко, Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті / Х. В. Подковко. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Січкоріз, О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я / О. Є. Січкоріз. - С.44-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Філоненко, М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу / М. М. Філоненко. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Чоп’як, В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду / В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Шапошнікова, Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук. - С.53-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Malakhova, S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students / S. M. Malakhova. - С.57-59. - Bibliogr. at the end of the art. Борис, Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря / Р. М. Борис. - С.60-62 Дзецюх, Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога / Т. І. Дзецюх. - С.63-65 Дзига, С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології / С. В. Дзига [и др.]. - С.66-67 Інші автори: Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А. Жураковська, Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби" / Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко. - С.68-69 Заморський, І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника / І. І. Заморський, Т. В. Хмара. - С.70-73 Івануса, І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.74-77 Іванченко, О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко. - С.78-81 Манащук, Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній. - С.82-85 Мартинюк, Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька. - С.85-86 Михайлюк, В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського / В. М. Михайлюк. - С.87-89 Нікітіна, О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка” / О. О. Нікітіна. - С.90-93 Семенець, А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика” / А. В. Семенець [и др.]. - С.94-100 Інші автори: Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М. Сопіга, М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги / М. О. Сопіга. - С.101-102 Спіріна, І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками / І. Д. Спіріна [и др.]. - С.103-105 Інші автори: Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й. Тихолаз, В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.106-108 Інші автори: Башинська О. І., Стельмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П. Тихолаз, В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.109-111 Інші автори: Школьніков В. С., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л., Алієв Е. І. Швець, Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології / Л. С. Швець. - С.112-114 Кадобний, Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини / Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка. - С.115-120 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Активні методи навчання студентів-медиків [Текст] = Active teaching methods of medical students / Ф. І. Костєв [и др.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 29-31. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Дод.точки доступу: Костєв, Ф. І. Савчук, Р. В. Ухаль, О. М. Швець, В. Д. Борисов, О. В. Шостак, М. В. Вільних прим. немає |
> Шифр: 21876/2021/11 Журнал 2021р. № 11 Нестуля, О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец. - С.7-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Бідасюк, Н. Підготовка, до співбесіди з роботодавцем та професійно орієнтованих випробувань англійською мовою / Н. Бідасюк. - С.21-30. - Бібліогр.: в кінці ст. Губарець, В. Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.) / В. Губарець. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Швець, В. Свобода особистості у країнах Європи з позицій математики / В. Швець. - С.40-44 Вітренко, Ю. Організаційно-правові статуси закладів вищої освіти України в умовах сучасної економіки / Ю. Вітренко, В. Ворона. - С.45-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Проблеми реформування освітньої системи, що є необхідною умовою високої якості освіти / П. Сікорський. - С.59-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Масляк, П. Військова освіта в умовах переходу до контрактної армії / П. Масляк, Б. Шуліка. - С.69-74 Кадлубович, Т. Філософія в інформаційному суспільстві / Т. Кадлубович, Д. Черняк. - С.75-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Борисенко, А. Підручник “Терапевтична стоматологія”: особливості підготовки та використання у навчальному процесі / А. Борисенко. - С.85-94 XVII Міжнародна науково-практична конференція в Рівному “Стратегія розвитку світової і української культури: сучасні акпенти та перспективи”. - С.95-98 Рижко, В. Теоретичне переосмислення феноменів космополітизму та космополітизації в сучасному соціогуманітарному знанні / В. Рижко. - С.99-101 Виткалов, В. Трансформація культурологічної освіти в регіоні / В. Виткалов, М. Сорока. - С.102-106 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 21876/2021/12 Журнал 2021р. № 12 Затверджено Положення про педагогічну інтернатуру. - С.3-4 Підсумки роботи та досягнення команди МОН протягом 2021 року. - С.5-6 Шейко, В. Освіта і суспільство / В. Шейко, Н. Кушнаренко. - С.7-18 Вітченко, А. Проблеми підвищення кваліфікації викладачів у сучасній вищій / А. Вітченко. - С.19-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Павлов, В. Методологічні засади дистанційного навчання / В. Павлов. - С.36-42 Гладкий, О. Doom, Zoom і Google Classroom, або Модульність свідомості як наслідок модульності подій / О. Гладкий, В. Лисяна. - С.43-48 Щербак, Ю. Михайло Слабошпицький: подвижник української цивілізації / Ю. Щербак. - С.49-61 Корсак, К. Витоки протоукраїнського архетипу з неолітичного переходу роду Ното від канібалізму до гуманізму / К. Корсак. - С.62-76. - Бібліогр.: в кінці ст. Масляк, П. Геостратегічне планування для України / П. Масляк. - С.77-85 Швець, В. Напередодні. Коли почалась Друга світова війна? / В. Швець. - С.86-92 Ніженковська, І. Підручник “Біологічна і біоорганічна хімія” у 2 книгах / І. Ніженковська, О. Кузнецова. - С.93-99. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 21876/2022/1/2 Журнал 2022р. № 1/2 Науково-технічна та інноваційна діяльність у 2021 році: пріоритети, проблеми та шляхи вирішення. - С.3 Кабінет Міністрів ухвалив проект закону “Про інноваційні парки”. - С.4 Допомога й підтримка для українських дослідників, науковців-початківців та студентів. - С.4-6 Димань, Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти / Т. Димань. - С.7-18. - Бібліогр.: в кінці ст. Колотуха, С. Перспективи розвитку дистанційного навчання при викладанні економічних дисциплін / С. Колотуха, Н. Гвоздєй. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Медвідь, Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі / Л. Медвідь. - С.26-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Шуст, О. Білоцерківський національний аграрний університет / О. Шуст. - С.47-49 Масляк, П. Національна ідея та політична географія / П. Масляк. - С.50-57 Швець, В. Початок. Альтернативний погляд на Другу світову війну / В. Швець. - С.58-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Виткалов, С. Галузь культури і вища школа: пошук взаємодії в умовах трансформації / С. Виткалов, В. Виткалов. - С.69-75 Клепар, М. Концептуальний орієнтир щодо формування майбутнього фахівця-міжнародника крізь призму досвіду підготовки дипломатичних кадрів початку XXI ст. / М. Клепар, О. Сагайдак, Я. Кравченко. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Кравченко, Я. Сучасні проблеми формування фахових компетентностей при підготовці графічних дизайнерів в Україні / Я. Кравченко. - С.84-92. - Бібліогр.: в кінці ст. Возняк, О. Інтеграція хімічної номенклатури, класифікації неорганічних сполук та англійських термінів і конструкцій у неформальній освіті з використанням опорних схем / О. Возняк. - С.93-113. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |