> Шифр: 23823/2010/4 Журнал 2010р. № 4 Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. Андрущенко. - С.5-16. Маргуліна, Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін / Л. Маргуліна. - С.17-23. Яковлева, О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору / О. Яковлева. - С.24-30. Руденко, В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. Руденко. - С.31-38. Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.39-47. Янишин, О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин. - С.48-54. Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis? / С. Курбатов. - С.55-63. Андрущенко, Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках / Т. Андрущенко. - С.64-67. Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась. - С.68-77. Онопрієнко, В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко. - С.78-86. Ілляшов, Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності / Г. Ілляшов. - С.87-95. Пальчук, М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С.96-102. Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич. - С.103-108. Артімонова, Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення / Т. Артімонова. - С.109-116. Яременко, Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне / Л. Яременко. - С.117-123. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/4 Журнал 2012р. № 4 Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні). - С.5-8 Андрущенко, В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі / В. Андрущенко. - С.9-12 Куляс, П. Вся і давність, і обнова - українська мова / П. Куляс. - С.13-24 Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.25-30 Майборода, В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / В. Майборода. - С.31-36 Бутівщенко, С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / С. Бутівщенко. - С.37-43 Гончаров, В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / В. Гончаров. - С.44-51 Яременко, Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Л. Яременко. - С.52-58 Блохін, О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості / О. Блохін. - С.59-71 Шугай, Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Шугай. - С.72-78 Чорнойван, Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Г. Чорнойван. - С.79-85 Дебич, М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / М. Дебич. - С.86-91 Зварич, І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич. - С.92-99 Семенюк, Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. Семенюк. - С.100-106 Стеценко, К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко. - С.107-111 Конончук, А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / А. Конончук. - С.112-113 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2014/3 Журнал 2014р. № 3 Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті / В. Андрущенко. - С.5-11 Калашнікова, С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / С. Калашнікова. - С.12-23 Козьменко, С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / С. Козьменко. - С.24-29 Клепко, С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту» / С. Клепко. - С.30-37 Крилова, С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / С. Крилова. - С.38-43 Курбатов, С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / С. Курбатов. - С.44-49 Бак, М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / М. Бак. - С.50-57 Семеніхіна, О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / О. Семеніхіна. - С.58-63 Шелюк, Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Л. Шелюк. - С.64-68 Яременко, Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Л. Яременко. - С.69-74 Губенко, Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Г. Губенко. - С.75-81 Орлова, О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів / О. Орлова. - С.82-88 Щербакова, О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / О. Щербакова. - С.89-96 Федоренко, С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / С. Федоренко. - С.97-102 Горун, Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Ю. Горун. - С.103-108 Воронкін, О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.109-116 Реферативный обзор статей номера. - С.117-121 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Яременко, Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема [Текст] / Л. Яременко> // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 69-74 Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Андрущенко, В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубанець, О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід / М. Нестерова. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65-73. - Бібліогр.: в кінці ст. Щербакова, О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с / С. Курбатов. - С.83-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко> // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Вільних прим. немає |