> Шифр: 21876/2011/1 Журнал 2011р. № 1 Байденко, В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс) / В. Байденко. - С.9-23. Суханцева, В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко. - С.24-28. Таланова, Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.29-39. Васильєв, А. Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система / А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко. - С.40-45. Субіна, О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна. - С.46-54. Нерянов, Ю. Шляхи оптимізації навчання іноземних студентів англійською мовою в медичному університеті / Ю. Нерянов [и др.] . - С.55-58. Інші автори: Іванько О., Круть О., Компанієць В., Казима Н. Грищенко, Т. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії / Т. Грищенко, Н. Етенко. - С.59-66. Мазур, Н. Формування системи оцінювання та рейтингування педагогічного персоналу ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі експертних оцінок / Н. Мазур. - С.67-74. Вієвська, М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.75-82. Бутук, О. Стадії соціально-економічного прогресу / О. Бутук. - С.83-92. Артемова, Л. Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова. - С.93-103. Галиця, І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця. - С.104-107. Шлях довжиною у 135 років. - С.108-112. Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2012/8 Журнал 2012р. № 8 Суханцева, В. Прогрес філософії чи філософія прогресу / В. Суханцева, О. Яценко. - С.7-13 Вижва, С. Підготовка наукової еліти України / С. Вижва. - С.14-27 Куклін, О. Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України / О. Куклін. - С.28-36 Горбань, А. Сучасний стан кримінології як науки / А. Горбань, В. Міщук. - С.37-41 Русинка, І. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності / І. Русинка. - С.42-51 Стецюк, К. Екологічна компетентність як складова професіоналізму агронома / К. Стецюк. - С.52-59 Сейдаметова, З. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів / З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сейтвелієва. - С.60-71 Кофанова, О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова. - С.72-87 Кравченко, В. Розробка системи підтримки прийняття рішень при визначенні здобувачем наукового керівника через мережу Інтернет / В. Кравченко, В. Кравченко. - С.88-95 Передерій, О. Методологічні засади вальдорфської педагогіки / О. Передерій. - С.96-103 Андрюшина, О. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина. - С.104-113 Яковенко, М. Всеукраїнська студентська олімпіада з філософії та релігієзнавства / М. Яковенко. - С.114-117 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2020/4 Журнал 2020р. № 4 Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») / К. Астахова. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Пилипенко, С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова [та ін.]. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г. Козлакова, Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст. Кравченко, І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Магера, С. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Пирогова, Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Кіт, М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті [Текст] = Eu values of intercultural communication in the university community / М. Нестерова [та ін.]> // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 47-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Кл.слова (ненормовані): соціальна -- згуртованість Дод.точки доступу: Нестерова, М. Яценко, О. Дєліні, М. Валєнса, Г. Вільних прим. немає |
> Шифр: 23823/2021/3 Журнал 2021р. № 3 Андрущенко, В. Освіта в міжчассі століть / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: с. Курбатов, С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту / С. Курбатов. - С.15-19. - Бібліогр.: с. Яценко, О. Ціннісно-орієнтована освіта: філософський вимір та актуальний суспільний запит / О. Яценко. - С.20-25. - Бібліогр.: с. Крутов, В. Побудова нової системи знань про людину як складову природи, соціуму та космосу / В. Крутов. - С.26-38. - Бібліогр.: с. Нестерова, М. Практики соціальної згуртованості у вищій освіті для сталого розвитку / М. Нестерова, А. Заможський. - С.39-45. - Бібліогр.: с. Шеремет, М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.46-52. - Бібліогр.: с. Чорна, В. Готовність майбутніх учителів початкової школи до формування діалогічної культури учнів / В. Чорна. - С.53-58. - Бібліогр.: с. Дем’яненко, Н. Герогогіка: предметно-наукове поле та напрями інституціалізації / Н. Дем’яненко. - С.59-66. - Бібліогр.: с. Афузова, Г. Вища освіта в контексті європейських цінностей різноманітності та інклюзії / Г. Афузова. - С.67-74. - Бібліогр.: с. Нестерова, М. Європейські освітні стратегії культурного різноманіття / М. Нестерова, В. Крючко. - С.75-81. - Бібліогр.: с. Дорошенко, І. Особливості реалізації мовних стратегій у вітчизняному просторі педагогічної освіти в контексті історичного розвитку / І. Дорошенко. - С.82-88. - Бібліогр.: с. Рідей, Н. Рецензія на монографію В. П. Андрущенка «Феномен освіти» (у 5 книгах) / Н. Рідей. - С.89 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: 23823/2022/1/2 Журнал 2022р. № 1/2 Андрущенко, В. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Яценко, О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності / О. Яценко. - С.10-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології / К. Корсак. - С.18-28. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах / П. Сікорський, І. Колодій. - С.29-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Любарець, В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення / В. Любарець, А. Любима. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Кашина, Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних / Г. Кашина. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій / Г. Козлакова. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Дудар, Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі / Т. Дудар [та ін.]. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Інші автори: Саєнко Т., Радомська М., Явнюк А. Дорошенко, І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації / І. Дорошенко. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Яценко, О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності [Текст] = Ancient and virtual agora: to the problem of the transformation of sociality / О. Яценко> // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 10-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ Кл.слова (ненормовані): діалог -- філософія -- свобода -- віртуальність -- простір -- комунікації Вільних прим. немає |