Іваніщено, Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Текст] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено> // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское Система повышения квалификации Кл.слова (ненормированные): ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція Аннотация: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами Свободных экз. нет |
> Шифр: ПУ56/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Хвисюк, О. М. Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Корж О. М. Яковцов, І. З. Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів / І. З. Яковцов [та ін.]. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Загуровський В. М., Яцина Г. С., Михальчук О. Я., Огієнко Л. Ф., Мустафа В. І. Крупеня, В. І. Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями / В. І. Крупеня [та ін.]. - С.16-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Просоленко Н. В., Каук О. І., Землянський К. В. Попова, Т. М. Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування / Т. М. Попова [та ін.]. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Тимошенко Л. В., Карабан О. М., Лобойко Л. І., Лоскутов М. Ф., Радзієвська І. В. Цодікова, О. А. Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти / О. А. Цодікова [та ін.]. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Яловчук А. В., Бринцова С. С., Рожнов О. О., Гриднєва Н. М. Елоева, З. В. Лекция как форма обучения в системе последипломного образования врачей / З. В. Елоева, Т. А. Филонова, М. Г. Щеголева. - С.31-35. - Библиогр. в конце ст. Клименко, Т. М. Компетентності викладачів і слухачів за рівнями європейської рамки кваліфікацій / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.36-42. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Сандуляк М. Т. Гарюк, Г. И. Интеграция риноманометрического исследования в учебный процесс на аэродинамическом симуляторе полости носа человека / Г. И. Гарюк, О. Г. Гарюк, А. Е. Светличный. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст. Андреєва, Я. О. Ефективність скринінгової діагностики порушень дихання уві сні за допомогою опитувальників у пацієнтів із серцевою недостатністю / Я. О. Андреєва. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст. Воротинцев, С. І. Застосування ультразвуку під час виконання епідуральної блокади в пацієнтів з ожирінням / С. І. Воротинцев, М. М. Софілканич, О. В. Захарчук. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Стауде, В. А. Динамика провокативных тестов и боли у пациентов с дисфункцией крестцово-подвздошного сустава при консервативном лечении / В. А. Стауде, Е. Б. Радзишевская. - С.58-66. - Библиогр. в конце ст. Кандиба, Л. І. Можливості консервативного лікування ендометріозу / Л. І. Кандиба [та ін.]. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Снопкова Л. В., Черепова В. І., Сикал І. М., Риженко Ю. В. Дубенко, О. Е. Неврология в практике семейного врача / О. Е. Дубенко. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст. Остафійчук, Д. І. Лазерна нефелометрія тканин органів людини / Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова, С. І. Бойцанюк. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Яковцов, І. З. Перевірка практикою рекомендацій постанов з діагностики та лікування травматичних ушкоджень міокарда / І. З. Яковцов, О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.84-89. - Бібліогр.: в кінці ст. Расторгуев, А. Л. Цигун-терапия в лечении расстройств мужской половой сферы / А. Л. Расторгуев. - С.90-96. - Библиогр. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів [Текст] = The use of technical means and interactive education in the system of doctors’ training / І. З. Яковцов [та ін.]> // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): лікарі -- загальна -- практика Доп.точки доступа: Яковцов, І. З. Загуровський, В. М. Яцина, Г. С. Михальчук, О. Я. Огієнко, Л. Ф. Мустафа, В. І. Свободных экз. нет |
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists [Текст] = Особливості створення інтерактивного освітнього середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців медицини / I. M. Melnychuk> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 87-91. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Отдельные направления воспитания студентов Кл.слова (ненормированные): інтерактивне -- навчання -- діалогові взаємини -- інтеракції Свободных экз. нет |