> Шифр: 21876/2010/2 Журнал 2010г. № 2 Астахова, В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії) / В. Астахова. - С.5-13 Бендера, І. Паспортизація вищих навчальних закладів та їх підрозділів / І. Бендера. - С.14-21 Подольська, Є. Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико- методологічні підходи / Є. Подольська. - С.22-33 Михайльова, К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження / К. Михайльова, Т. Зверко. - С.34-40 Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін / К. Астахова. - С.41-47 Плескач, В. Проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у технічних вищих навчальних закладах / В. Плескач. - С.48-51 Бірюкова, М. Аспірантура і докторантура як механізми формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова. - С.52-59 Вачевський, М. маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах / М. Вачевський. - С.60-67 Ковальова, К. Методологічні аспекти методу case-study при викладанні економічних дисциплін / К. Ковальова, В. Ковальов. - С.68-75 Салмі, Д. Рейтинги і ранжирування як інструмент політики (політико-економічні аспекти звітності про вищу освіту) / Д. Салмі, Е. Сароян. - С.76-103 Виткалов, В. Українська культура в добу глобалізаційних трансформацій / В. Виткалов, О. Граб. - С.104-107 Положення про Всеукраїнський конкурс видань для вищих навчальних закладів "Університетська книга". - С.108-113 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2010/3/4 Журнал 2010г. № 3/4 Якубов, Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму / Ф. Якубов. - С.5-10 Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк. - С.11-35 Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.36-43 Кропотова, Н. Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену / Н. Кропотова. - С.44-50 Смолінська, О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності / О. Смолінська. - С.51-58 Дуганець, В. Програмування наскрізної практичної підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності "Механізація сільського господарства" / В. Дуганець. - С.59-67 Сайдаметова, З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі IT-технологій / З. Сайдаметова. - С.68-81 Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан. - С.82-88 Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.89-104 Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнавання людиною навколишнього світу / С. Нечай. - С.105-114 Про схвалення Концепцій Державної цільової національно-культурної програми створення єдиної інформаційної бібліотечної системи "Бібліотека - ХХІ". - С.115-120 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2013/3 Журнал 2013г. № 3 Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10 Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13 Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16 Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24 Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27 Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29 Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34 Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38 Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44 Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47 Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50 Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54 Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58 Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60 Другие авторы: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б. Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63 Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66 Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70 Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73 Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76 Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79 Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82 Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86 Другие авторы: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л. Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90 Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94 Другие авторы: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М. Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97 Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100 Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102 Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104 Другие авторы: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В. Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108 Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113 Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116 Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120 Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124 Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128 Другие авторы: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В. Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132 Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134 До славного ювілею. - С.135-137 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Федько, В. В. Викладач - студент: деспот чи друг? [Текст] / В. В. Федько> // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 101-102 Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
П 78 "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця : [б. и.], 2015. - 255 с. - 1-193 Содержание: Мороз, В. М. Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України / В. М. Мороз [и др.]. - С .3 Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л. Афанасюк, О. І. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках / О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. - С .7 Барціховський, А. І. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / А. І. Барціховський [и др.]. - С .9 Другие авторы: Кіщук В. В., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Максимчук В. В., Грицун Я. П. Бахнівський, В. С. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю / В. С. Бахнівський. - С .9 Бахнівський, В. С. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .11 Башинський, Г. П. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років / Г. П. Башинський, О. І. Башинська. - С .12 Білик, О. В. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету / О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. - С .13 Бондар, С. А. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій / С. А. Бондар [и др.]. - С .14 Другие авторы: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М. Булавенко, О. В. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. - С .15 Булавенко, О. В. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології / О. В. Булавенко [и др.]. - С .17 Другие авторы: Супрунова Т. В., Пролигіна І. В., Гончаренко О. М. Ваколюк, Л. М. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів / Л. М. Ваколюк. - С .19 Василик, В. С. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів / В. С. Василик. - С .20 Вернигородський, С. В. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. - С .21 Вільцанюк, О. О. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .22 Вовк, І. М. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах / І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .23 Вуж, Т. Є. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .24 Гаврилюк, А. О. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів / А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. - С .26 Гаврилюк, А. О. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи / А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. - С .27 Гаджула, Н. Г. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Н. Г. Гаджула. - С .28 Гайдаєнко, О. Ф. Культура спілкування лікаря з пацієнтом / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .29 Гайдай, О. Д. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP / О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. - С .30 Гармаш, Л. Л. Патріотичне виховання студентів / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .32 Другие авторы: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Пічкур О. М. Германюк, Т. А. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету / Т. А. Германюк, Т. І. Івко. - С .33 Гордзієвська, Н. А. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів / Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. - С .34 Грабович, Л. О. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування / Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. - С .36 Гулевич, А. М. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей / А. М. Гулевич. - С .37 Глушак, А. А. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів / А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. - С .39 Годлевський, А. І. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. - С .40 Горай, М. А. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я / М. А. Горай. - С .42 Гуменюк, А. Ф. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні / А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. - С .43 Гуменюк, І. П. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р / І. П. Гуменюк. - С .44 Дацишин, П. Т. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова / П. Т. Дацишин [и др.]. - С .45 Другие авторы: Заїка С. М., Иолтухівський М. В., Мельник А. В., Пшелуцький Ф. Ф., Федорченко О. В., Ходаківський О. А. Денека, М. Т. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах / М. Т. Денека. - С .46 Дзекан, О. В. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі / О. В. Дзекан. - С .47 Дзекан, О. В. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі / О. В. Дзекан. - С .48 Дідик, Н. В. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Н. В. Дідик. - С .49 Дмитренко, С. В. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні / С. В. Дмитренко. - С .50 Дмитренко, С. В. Стратегії розвитку охорони здоров’я України / С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. - С .51 Дністрянська, А. П. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / А. П. Дністрянська. - С .53 Добровольська, К. В. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики / К. В. Добровольська, В. М. Дідич. - С .54 Дудник, А. Б. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати? / А. Б. Дудник. - С .55 Дудник, О. М. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету / О. М. Дудник. - С .56 Дудник, В. М. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .58 Дудник, В. М. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .59 Дудник, В. М. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. - С .60 Дудник, В. М. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. - С .61 Дудник, В. М. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. - С .62 Другие авторы: Сторожук І. В., Шангутова Л. А., Шаламай М. О. Дудник, В. М. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. - С .63 Другие авторы: Шангутова Л. А., Сторожук І. В., Фурман В. Г., Шангутов С. В. Дудник, В. М. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. - С .64 Дудник, В. М. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .65 Жорняк, О. І. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам / О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. - С .66 Жорняк, П. В. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" / П. В. Жорняк. - С .67 Заліська, О. М. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів / О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. - С .68 Зайцева, К. А. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України / К. А. Зайцева, В. С. Василик. - С .69 Заліська, О. М. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень / О. М. Заліська [и др.]. - С .70 Другие авторы: Парновський Б. Л., Максимович Н. М., Піняжко О. Б. Зелінська, Т. М. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності / Т. М. Зелінська. - С .71 Івко, Т. І. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання / Т. І. Івко, Т. А. Германюк. - С .72 Ігнащук, О. В. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров'я на етапах післядипломної освіти / О. В. Ігнащук. - С .74 Істошин, В. М. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .75 Йолтухівський, М. В. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології / М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. - С .76 Каніковський, О. Є. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. - С .78 Каніковський, О. Є. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. - С .79 Другие авторы: Андросов С. І., Мосьондз В. В., Павлик І. В. Каніковський, О. Є. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. - С .80 Каніковський, О. Є. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. - С .81 Касьяненко, Д. М. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії / Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. - С .82 Качула, С. О. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов / С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. - С .83 Кім, Л. М. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ / Л. М. Кім, І. І. Макодай. - С .83 Кім, Л. М. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. - С .85 Кіщук, В. В. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / В. В. Кіщук [и др.]. - С .86 Другие авторы: Дмитренко І. В., Бондарчук О. Д., Лобко К. А., Барціховський А. І. Коваленко, І. М. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова / І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. - С .87 Козак, Н. В. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України / Н. В. Козак, С. Г. Пойда. - С .88 Колісник, П. Ф. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я / П. Ф. Колісник [и др.]. - С .89 Другие авторы: Колісник С. П., Кравець Р. А., Гуменюк І. П. Колісник, П. Ф. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги / П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. - С .90 Колошко, О. М. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р / О. М. Колошко. - С .92 Комарницька, Н. Т. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров‘я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров‘я в Україні на період 2015-2025 р.р.» / Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. - С .93 Комарницька, Н. Т. Зворотний зв'язок в управлінні медичним закладом / Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. - С .95 Кондратюк, А. І. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи / А. І. Кондратюк [и др.]. - С .97 Другие авторы: Кривоніс Т. Г., Байгузіна І. Ч., Демченко М. І. Кондратюк, А. І. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та / А. І. Кондратюк [и др.]. - С .99 Другие авторы: Кривоніс Т. Г., Серебреннікова О. А., Черначук С. В. Кордон, Ю. В. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю / Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. - С .101 Корж, О. Ю. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря / О. Ю. Корж, В. О. Мороз. - С .102 Корзун, О. В. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури» / О. В. Корзун. - С .104 Коробко, О. А. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. - С .105 Краєвська, Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика / Г. П. Краєвська. - С .106 Краснова, Л. І. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету / Л. І. Краснова [и др.]. - С .107 Другие авторы: Фещук Н. М., Шевчук Т. В., Лукіна Н. Ю., Стоян Н. В. Кривов’яз, О. В. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. - С .108 Крижановська, А. В. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення / А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. - С .109 Крижановська, А. В. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам / А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. - С .110 Кулик, Л. Г. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні / Л. Г. Кулик. - С .111 Кулєшова, С. М. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі? / С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. - С .112 Кушта, А. О. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії / А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. - С .114 Ладутько, С. В. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів / С. В. Ладутько, С. О. Качула. - С .115 Лациба, В. П. Сучасне бачення історії України / В. П. Лациба, Н. В. Іванова. - С .116 Леонова, Н. В. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. - С .118 Лисенко, Д. А. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини / Д. А. Лисенко. - С .119 Лисенко, О. М. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі / О. М. Лисенко. - С .120 Лисунець, О. В. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні / О. В. Лисунець. - С .121 Личик, Г. З. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І. / Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. - С .122 Лісовий, М. І. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення / М. І. Лісовий. - С .123 Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .125 Лук'янович, І. Л. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання / І. Л. Лук'янович. - С .127 Мазур, О. І. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету / О. І. Мазур, О. В. Полонець. - С .128 Марлова, А. С. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів / А. С. Марлова, А. Л. Яценко. - С .129 Марчук, І. А. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти / І. А. Марчук. - С .130 Марчук, О. В. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини / О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. - С .132 Масік, Н. П. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини / Н. П. Масік. - С .133 Михайлюк, Г. Т. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи / Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. - С .134 Мікаєлян, В. В. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах / В. В. Мікаєлян. - С .136 Мовчан, Г. О. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики / Г. О. Мовчан [и др.]. - С .137 Другие авторы: Хоменко В. М., Савицька О. О., Остапчук О. І. Мороз, В. М. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення / В. М. Мороз [и др.]. - С .138 Другие авторы: Йолтухівський М. В., Омельченко О. Д., Гусакова І. В., Богомаз О. В. Московко, С. П. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми? / С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. - С .138 Мостовой, Ю. М. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики / Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. - С .139 Мруг, В. М. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб / В. М. Мруг. - С .140 Мруг, О. Ф. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки / О. Ф. Мруг. - С .141 Мунтян, Л. М. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / Л. М. Мунтян [и др.]. - С .143 Другие авторы: Орловський В. О., Мунтян В. Л., Мадюдя В. М., Юр А. М., Мунтян М. Л., Денисюк А. В. Наливайко, О. І. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. - С .145 Недорезанюк, Н. С. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. - С .146 Нечипорук, В. М. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії» / В. М. Нечипорук. - С .146 Омельченко, О. Д. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні / О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. - С .148 Очеретнюк, А. О. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії / А. О. Очеретнюк. - С .149 Павлик, І. В. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р / І. В. Павлик. - С .150 Паламарчук, А. В. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті / А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. - С .152 Палій, І. Г. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. - С .153 Палій, Г. К. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря / Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. - С .155 Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк [и др.]. - С .156 Другие авторы: Пустовіт В. М., Кузьмінова Н. В., Швець Л. В. Пилипчук, В. Л. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі / В. Л. Пилипчук. - С .157 Півошенко, В. П. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця / В. П. Півошенко. - С .159 Півошенко, В. П. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн / В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. - С .161 Півторак, К. В. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста / К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. - С .162 Півторак, Н. А. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .163 Піскун, Р. П. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. - С .165 Піскун, Р. П. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології / Р. П. Піскун [и др.]. - С .166 Другие авторы: Шевчук Т. І., Мусатова К. В., Галузіна Л. О. Пликанчук, О. В. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .167 Плотницька, М. В. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах / М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. - С .169 Погорілий, В. В. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. - С .170 Погорілий, В. В. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. - С .171 Пойда, С. Г. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ / С. Г. Пойда, Н. В. Козак. - С .173 Попова, О. І. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів / О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. - С .174 Постовітенко, К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я України / К. П. Постовітенко. - С .175 Постоловська, Т. Т. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету / Т. Т. Постоловська [и др.]. - С .176 Другие авторы: Поліщук С. С., Шувалов С. М., Кушта Г. О., Шкільняк Л. І. Процюк, Т. Л. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних / Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. - С .177 Ратушняк, І. І. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі / І. І. Ратушняк. - С .178 Редчіц, М. А. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій / М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. - С .180 Рикало, Н. А. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. - С .181 Римша, О. В. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів / О. В. Римша, О. А. Назарчук. - С .182 Римша, С. В. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .183 Родінкова, В. В. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації / В. В. Родінкова [и др.]. - С .184 Другие авторы: Паламарчук О. В., Криклива С. Д., Бобровська С. Д., Кременська Л. В. Ромашкіна, О. А. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології / О. А. Ромашкіна. - С .185 Рубіна, О. С. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності / О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. - С .187 Сергета, І. В. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів / І. В. Сергета [и др.]. - С .187 Другие авторы: Дреженкова І. Л., Стоян Н. В., Панчук О. Ю., Теклюк Р. В., Лукіна Н. Ю., Тимощук О. В. Сергета, І. В. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія” / І. В. Сергета. - С .188 Сергєєв, С. В. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора / С. В. Сергєєв. - С .189 Сєркова, В. К. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі / В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. - С .191 Сенюта, І. Я. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України / І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. - С .192 Сливка, В. П. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві / В. П. Сливка, О. Я. Сливка. - С .193 Слюсар, О. А. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів / О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. - С .194 Смірнова, О. В. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів / О. В. Смірнова. - С .196 Сокур, С. О. Знання - це воля до навчання та розумова праця / С. О. Сокур. - С .197 Степанюк, Г. І. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента / Г. І. Степанюк [и др.]. - С .198 Другие авторы: Волощук Н. І., Степанюк Н. Г., Пашинська О. С., Драчук О. П., Денисюк О. М. Стукан, О. К. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології / О. К. Стукан. - С .200 Сулім, О. Г. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи / О. Г. Сулім. - С .200 Тарасюк, О. К. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання / О. К. Тарасюк. - С .202 Тарасюк, В. С. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності / В. С. Тарасюк [и др.]. - С .203 Другие авторы: Матвійчук М. В., Поляруш В. В., Подолян В. М. Тихолаз, С. І. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології / С. І. Тихолаз. - С .204 Ткаченко, Л. А. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної / Л. А. Ткаченко. - С .206 Ткаченко, О. В. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі / О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. - С .207 Тозюк, О. Ю. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора / О. Ю. Тозюк. - С .209 Токарчук, Н. І. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні / Н. І. Токарчук [и др.]. - С .210 Другие авторы: Чекотун Т. В., Антонець В. А., Кислова Ю. О. Томашкевич, Г. І. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія / Г. І. Томашкевич. - С .211 Феджага, І. В. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025р.р / І. В. Феджага. - С .212 Федик, Т. В. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. - С .213 Фещук, А. Н. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі / А. Н. Фещук [и др.]. - С .214 Другие авторы: Фещук Н. М., Александрова О. Є., Краснова Л. І., Редчиц М. А. Філімонов, Ю. В. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні / Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. - С .215 Фіщенко, В. О. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі / В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. - С .216 Фіщук, О. О. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології / О. О. Фіщук. - С .217 Фоміна, Л. В. Викладач - головна фігура навчального процесу / Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. - С .217 Фомін, О. О. Інформаційні комп'ютерні технології у підготовці лікарів / О. О. Фомін, О. О. Фомін. - С .219 Хлєстова, С. С. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології / С. С. Хлєстова [и др.]. - С .220 Другие авторы: Гринчак Н. М., Васенко Т. Б., Спрут О. В. Хоменко, В. М. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини / В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. - С .222 Хурані, І. Ф. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи / І. Ф. Хурані. - С .223 Чайка, Г. В. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України / Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. - С .224 Чайка, Г. В. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України / Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. - С .226 Черешнюк, Г. С. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров'я на первинному рівні / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .227 Чернобровий, В. М. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації / В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. - С .229 Чернова, І. В. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина» / І. В. Чернова. - С .230 Шапринський, В. О. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету / В. О. Шапринський [и др.]. - С .232 Другие авторы: Кривецький В. Ф., Камінський О. А., Мітюк О. І., Сливка В. П., Пашинський Я. М., Шапринський Є. В., Романчук В. Д. Швець, Л. В. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії / Л. В. Швець. - С .233 Шевчук, Н. М. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .234 Шушковська, Ю. Ю. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р / Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. - С .235 Ющенко, Л. О. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету / Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. - С .237 Ющенко, Т. І. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .238 Яблонь, О. С. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується / О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. - С .239 Яковлева, О. О. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги / О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. - С .240 Яковлева, О. О. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?) / О. О. Яковлева [и др.]. - С .242 Другие авторы: Кобірніченко А. В., Клекот О. О., Вознюк Л. А., Семененко І. Ф.
Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА Освіта медична -- Образование медицинское Доп.точки доступа: Мороз, В. М. \ред.\ Гумінській, Ю. Й. \ред.\ Фоміна, Л. В. \ред.\ Гулевич, А. М. \відп. за вип.\ Полеся, Т. Л. Лобко, К. А. Бондарчук, О. Д. Рауцкіс, П. А. Скічко, С. В. Максимчук, В. В. Грицун, Я. П. Наліжитий, А. А. Пічкур, О. М. Гончаренко, О. М. Мельник, А. В. Пшелуцький, Ф. Ф. Федорченко, О. В. Ходаківський, О. А. Шаламай, М. О. Фурман, В. Г. Шангутов, С. В. Піняжко, О. Б. Павлик, І. В. Барціховський, А. І. Гуменюк, І. П. Демченко, М. І. Черначук, С. В. Лукіна, Н. Ю. Стоян, Н. В. Остапчук, О. І. Гусакова, І. В. Богомаз, О. В. Мадюдя, В. М. Юр, А. М. Мунтян, М. Л. Денисюк, А. В. Швець, Л. В. Галузіна, Л. О. Кушта, Г. О. Шкільняк, Л. І. Бобровська, С. Д. Кременська, Л. В. Панчук, О. Ю. Теклюк, Р. В. Тимощук, О. В. Пашинська, О. С. Драчук, О. П. Денисюк, О. М. Подолян, В. М. Кислова, Ю. О. Краснова, Л. І. Редчиц, М. А. Спрут, О. В. Мітюк, О. І. Сливка, В. П. Пашинський, Я. М. Шапринський, Є. В. Романчук, В. Д. Вознюк, Л. А. Семененко, І. Ф. Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободных экз. нет |
П 78 . "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця) Фоміна, Л. В. Викладач - головна фігура навчального процесу [Текст] / Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова> // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 217
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Мороз, В. М. \ред.\ Гумінській, Ю. Й. \ред.\ Фоміна, Л. В. \ред.\ Гулевич, А. М. \відп. за вип.\ Меркулова, Д. О. Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободных экз. нет |
Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Методи навчання -- Методы обучения Кл.слова (ненормированные): студент -- викладач Аннотация: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни. Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва. Доп.точки доступа: Бабінець, Л. С. Боцюк, Н. Є. Корильчук, Н. І. Боровик, І. О. Стародуб, Є. М. Воронцов, О. О. Рябоконь, С. С. Мігенько, Б. О. Творко, В. М. Ясній, О. Р. Свободных экз. нет |
Викладання в медичному університеті на засадах лідерства [Текст] = Teaching at the medical university on the basis of leadership / М. І. Марущак [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормированные): викладач Аннотация: Мета роботи – проаналізувати особливості викладання в медичному університеті на засадах лідерства Основна частина. В еру глобалізації, інтернаціоналізації, розвитку інформаційних технологій відбувається перехід від поверхневого підходу (surface approach) викладання до глибинного (deep approach). Викладання на засадах лідерства спрямоване на розкриття потенціалу кожного, активно залучаючи студентів в освітній процес, надихаючи їх на запитання і пошук відповідей на них. Студент отримує знання через аналіз та синтез інформації, інтегруючи їх із загальними здібностями комунікації, критичного мислення та вирішення проблем, а викладач лише допомагає в цьому Висновки. Розвиток теорії дистрибутивного лідерства передбачає лідерство усіх співробітників навчального закладу, незалежно від посади, яку вони обіймають, та рівня відповідальності, здійснення впливу на колег, а також на загальний напрям розвитку вишу. Викладач-лідер – це професіонал зі збереженими професійними цінностями і чітко визначеною сферою діяльності. Викладання на засадах лідерства спрямоване на розкриття потенціалу кожного студента та активне їх залучення в освітній процес Доп.точки доступа: Марущак, М. І. Криницька, І. Я. Петренко, Н. В. Габор, Г. Г. Свободных экз. нет |
Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / М. М. Рожко [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 65-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): освітній процес -- навчально-тренінговий центр -- професійна освіта -- викладач Доп.точки доступа: Рожко, М. М. Ерстенюк, Г. М. Капечук, В. В. Іванців, М. О. Луцак, С. М. Дзвонковська, В. В. Сенчій, В. М. Свободных экз. нет |
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Отдельные направления воспитания студентов Кл.слова (ненормированные): викладач -- студент Доп.точки доступа: Homotiyk, O. Ye. Fedchyshyn, N. O. Свободных экз. нет |
Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова> // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА Кл.слова (ненормированные): навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра Свободных экз. нет |