> Шифр: 21876/2017/8 Журнал 2017г. № 8 . - 84.09, р. Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-56 Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа. - С.57-67. - Бібліогр.: в кінці ст. Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90 Поліщук, В. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101 Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Бібліогр.: в кінці ст. Гуйтур, М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-123 Великий, М. Біохімія: від витоків до сьогодення / М. Великий. - С.124-126 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гуйтур, М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті [Текст] = How to Transform Knowledge of Scientific (Scientific and Pedagogical) Workers into Passive Income in the form of Royalty / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський> // Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 112-123 Доп.точки доступа: Коноваленко, В. Коловський, А. Свободных экз. нет |
Коноваленко, В. Стартап “Knowledge to royalty converter”: онлайнсервіс майбутнього вже сьогодні [Текст] = “Knowledge to Royalty Converter” Startup: the Online-Service of the Future Is Already Here / В. Коноваленко, А. Коловський, М. Гуйтур> // Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 68-81 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормированные): інтелектуальний капіталізм -- онлайнконсультації -- дохід -- рояль Доп.точки доступа: Коловський, А. Гуйтур, М. Свободных экз. нет |