(Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 23823/2004/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2004г. № 2
Содержание:
Поляков, М. Болонський процес: зближення а не уніфікація / М. Поляков. - С.47-50
Олексенко, В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ / В. Олексенко. - С.66-70
Лосєва, Н. Професійна абілітація викладача вищого навчального закладу / Н. Лосєва. - С.92-97
Зязюн, Л. Психолого-педагогічні концепції виховання в системі вищих навчальних закладів Франції / Л. Зязюн. - С.98-104
Дорогань, С. Національне виховання як світоглядне завдання: філософський і педагогічний аспект / С. Дорогань. - С.105-111
Нет сведений об экземплярах



    Дорогань, С.
    Національне виховання як світоглядне завдання: філософський і педагогічний аспект [Текст] / С. Дорогань // Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 105-111

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 21876/2004/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2004г. № 1
Содержание:
Добрянський, І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти / І. Добрянський. - С.22-28
Дарійчук, Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення? / Л. Дарійчук. - С.29-40
Журавський, В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу / В. Журавський. - С.42-44
Рудавський, Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки") / Ю. Рудавський. - С.45-49
Якименко, Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Якименко. - С.50-62
Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця / О. Лозинський. - С.66-68
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство. - С.100-110
Нет сведений об экземплярах



    Журавський, В.
    Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу [Текст] / В. Журавський // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 42-44

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 21876/2004/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2004г. № 5-6
Содержание:
Кремень, В. Модернізація вищої школи України в контексті принципів Болонської декларації / В. Кремень. - С.32-39
Левківський, К. Завдання щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу / К. Левківський, Ю. Сухарніков. - С.86-106
Нет сведений об экземплярах



    Левківський, К.
    Завдання щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] / К. Левківський, Ю. Сухарніков // Вища школа. - 2004. - №6. - С. 86-106

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Сухарніков, Ю.

Свободных экз. нет


Шифр: МУ7/2003/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2003г. № 2
Содержание:
Мисула, І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі. / І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. - С.10-15
Другие авторы: Гудима А., Шкробот С. , Коваль В.
Романишина, Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів / Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець. - С.23-26
Сміян, І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам / І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. - С.36-37
Другие авторы: Волянська Л., Стеценко В., Левенець С.
Бабінець, Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) / Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик. - С.38-40
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. - С.53-231
Підаєв, А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні / А. Підаєв, О. Волосовець. - С.53-58
Вітенко, І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні / І. Вітенко. - С.59-62
Ковальчук, Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів / Л. Ковальчук. - С.62-64
Андреєва, Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації / Л. Андреєва, Л. Георгієвська. - С.65-67
Бондар, П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти / П. Бондар, Г. Михальчишин. - С.68-69
Бойко, В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб. / В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. - С.70-72
Другие авторы: Козін Ю., Гончаренко Л., Макаров В.
Булах, І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління / І. Булах. - С.72-77
Василенко, Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. - С.78-80
Другие авторы: Петрук Г., Рябоконь О., Тищенко Л.
Волосовець, О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / О. Волосовець. - С.85-88
Григорчук, Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів / Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. - С.99-100
Другие авторы: Сергета І., Постоловська Т., Яцина О.
Жученко, С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна. - С.114-115
Капітан, Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів / Т. Капітан. - С.132
Латанюк, С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен. - С.142-143
Сергета, І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі / І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк. - С.172-175
Хіміч, С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін / С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. - С.204-206
Другие авторы: Желіба М., Жученко С., Погорілий В.
Чернобровий, В. Навчальний посібник як джерело інформації / В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. - С.218
Другие авторы: Черешнюк Л., Мороз Л., Півторак Н.
Шатило, В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання / В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. - С.219-220
Другие авторы: Бойченко Л., Васьків К., Жовнерчук В.
Шевчук, В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах / В. Шевчук. - С.224-225
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Бабінець, Л.
    Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) [Текст] / Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 38-40

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Корніцька-Боровик, І.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 21876/2005/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2005г. № 3 . - 12.69, р.
Содержание:
Ющенко, В. Турбота про вчителя- надія на майбутнє / В. Ющенко. - С.3-15
Ніколаєнко, С. Оновлення освітнього і наукового процесу- наше найперше завдання / С. Ніколаєнко. - С.16-21
Андрейцев, В. Сучасна правнича наука та освіта: на шляху до Болонського процесу / В. Андрейцев. - С.36-54
Левківський, Б. Підвищення педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів / Б. Левківський. - С.55-58
Програма розвитку освіти в Україні на 2005-2010. - С.76-103
Заказаны экз-ры для отделов: ОК




    Ніколаєнко, С.
    Оновлення освітнього і наукового процесу- наше найперше завдання [Текст] / С. Ніколаєнко // Вища школа. - 2005. - №3. - С. 16-21

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 21876/2005/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2005г. № 4 . - 12.69, р.
Содержание:
Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей.Комюніке Конференції міністрів країн Європи,відповідальних за сферу вищої освіти (м.Берген,19-20 травня 2005р. - С.20-25
Мачулін, В. ВАК України в контексті Болонського процесу / В. Мачулін, Р. Бойко, Л. Шкляр. - С.26-32
Майкова, Е. Соціологічна освіта і Болонський процес / Е. Майкова. - С.33-39
Воронка, Г. Додипломна і післядипломна освіта в Канаді та Великій Британії: плюралізм навчально-освітнього процесу / Г. Воронка. - С.56-60
Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні /Указ Президента України. - С.84-88
Міністерство, Освіти і науки України. Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік / Освіти і науки України Міністерство. - С.88-95
Заказаны экз-ры для отделов: ОК




    Міністерство, Освіти і науки України
    Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік [Текст] / Освіти і науки України Міністерство // Вища школа. - 2005. - №4. - С. 88-95

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Свободных экз. нет


Шифр: 21876/2007/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2007г. № 3
Содержание:
Шрайберг, Я. Роль бібліотек у забезпеченні доступу до інформації та знань в інформаційному віці / Я. Шрайберг. - С.65-79
Шкира, О. Бібліотека університету і реалії часу / О. Шкира. - С.80-84
Гут, Дж. Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині / Дж. Гут. - С.85-94
Ніколаєнко, С. Про основні завдання вищих навчальних закладів України на 2007\2008 навчальний рік / С. Ніколаєнко. - С.99-116
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Ніколаєнко, С.
    Про основні завдання вищих навчальних закладів України на 2007\2008 навчальний рік [Текст] / С. Ніколаєнко // Вища школа. - 2007. - № 3. - С. 99-116

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2009/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2009г. № 2
Содержание:
Півняк, Г. Національний гірничий університет: відповідність часу / Г. Півняк. - С.3-14.
Бешта, О. Науково-дослідна діяльність Національного гірничого університету / О. Бешта. - С.15-22.
Садовенко, І. Діяльність науково-освтнього центру з вирішення фундаментальних проблем функціонування геотехнічних систем і підготовки фахівців / І. Садовенко, О. Сдвижкова. - С.23-28.
Франчук, В. Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, К. Заболотний, О. Панченко. - С.29-46.
Хоменко, О. Новації Національного гірничого університету у підготовці науково-педагогічних кадрів / О. Хоменко, С. Шевченко. - С.47-50.
Салов, В. Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів / В Салов. - С.51-64.
Бондаренко, В. Еволюція структури вищої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов. - С.65-71.
Роєнко, А. Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти / А. Роєнко. - С.72-75.
Соболь, І. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу в Національному гірничому університеті / І. Соболь, Н. Гринько. - С.76-82.
Ігнатьєва, С. Центр культури української мови імені Олеся Гончара / С. Ігнатьєва. - С.83-85.
Швидько, Г. Історичні наукові студії у Національному гірничому університеті / Г. Швидько. - С.86-91.
Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік. - С.92-124.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Роєнко, А.
    Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти [Текст] / А. Роєнко // Вища школа. - 2009. - № 2. - С. 72-75.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2009г. № 2
Содержание:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Другие авторы: Банчук М.В., Волосовець О.П., Фещенко І.І., П'ятницький Ю.С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Другие авторы: Булах І. Є., Волосовець О.П., Мруга М.Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Другие авторы: Бобирьов В.М., Скрипніков А.М., Старченко І.І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Другие авторы: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чубатий А.І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Зорій Н.І., Польовий В.П., Польова С.П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Другие авторы: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Другие авторы: Піскун Р.П., Шевчук Т.І., Родінкова В.В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Другие авторы: Ястремська С.О., Галіяш Н.Б., Корда І.В., Усинська О.С., Рега Н.І., Городецький В.Є., Яворська І.В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Другие авторы: Демчук М.Б., Калушка О.Б., Тригубчак О.В., Лелека М.В., Гончарук Н.В., Онишків О.І., Денис А.І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Другие авторы: Дем'яненко В.В., Герасимів І.М., Левицький П.Р., Сван О.Б., Лотоцький В.В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Галайчук І.Й., Жулкевич І.В., Домбрович М.І., Угляр Ю.В., Шкробот Л.В., Загурська Н.О., Леськів І.М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Другие авторы: Гнатюк Р.М., Стеценко В.В., Волянська Л.А., Кубей І.В., Левенець С.С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Другие авторы: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Лотоцька О.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Зятковська О.Я., Флекей Н.В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Другие авторы: Грицко Р.Ю., Колач Т.С., Стець Н.Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Другие авторы: Кінаш М.І., Лобода В.Ф., Шульгай О.М., Сахарова І.Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




   
    Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору [Текст] / В. В. Лазоришинець [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 5-10.

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Доп.точки доступа:
Лазоришинець, В.В.
Банчук, М.В.
Волосовець, О.П.
Фещенко, І. І.
П'ятницький, Ю. С.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 23823/2009/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2009г. № 1
Содержание:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42.
Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59.
Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81.
Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105.
Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112.
Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118.
Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Бобров, В.
    Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду [Текст] / В. Бобров // Вища освіта України. - 2009. - № 1. - С. 119-123.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)