Шифр: МУ7/2011/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2011г. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференції "Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації" 12-13 травня 2011 року
Содержание:
Копитов, С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я / С. М. Копитов [и др.] . - С.7-11
Другие авторы: Вороненко В.В., Волосовець О.П., П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір / Л. Я. Ковальчук. - С.12-20
Булах, І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга. - С.20-22
Волосовець, О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу / О. П. Волосовець [и др.] . - С.23-28
Другие авторы: П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Вимоги до сучасного українського підручника / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.29-30
Волосовець, О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України / О. П. Волосовець [и др.] . - С.31-36
Другие авторы: П'ятницький Ю. С. , Баранніков К.В., Вітенко І.С., Мельник І.В., Рековець Н.В.
Москаленко, В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.37-40
Другие авторы: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чешук В.Є.
Вороненко, Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.41-44
Запорожан, В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [и др.] . - С.45-47
Другие авторы: Кресюн В.Й., Аряєв М.Л., Чернецька О.В.
Черних, В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація" / В. П. Черних [и др.] . - С.47-48
Другие авторы: Гриценко І.С., Огарь С.В., Вінник Л.М.
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.49-51
Ждан, В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Лохматова Н.М., Шарбенко Т.В.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко. - С.55-56
Бойчук, Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія" / Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська. - С.57-58
Ждан, В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки / В. М. Ждан [и др.] . - С.58-59
Другие авторы: Скрипник І.М., Давиденко Г.М., Шилкіна Л.М., Марченко А.В.
Запорожан, В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті / В. М. Запорожан [и др.] . - С.60-61
Другие авторы: Гладчук І.З., Волянська А.Г., Рожковська Н.М.
Запорожан, В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [и др.] . - С.62-63
Другие авторы: Марічереда В.Г., Волянська А.Г., Полякова Є.А.
Івченко, В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система? / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко. - С.64-65
Івченко, В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Сімрок В.В., Смірнов С.М., Сенчій В.М.
Ковальчук, Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.69-71
Другие авторы: Мисула І.Р., Пашко К.О., Сельський П.Р.
Колесник, Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.71-74
Лісовий, В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.74-77
Другие авторы: Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П., Мінухін В.В.
Лісовий, В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі / В. М. Лісовий [и др.] . - С.78-80
Другие авторы: Капустник В.А., Марковський В.Д., Кожина Г.М.
Лісовий, В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов. - С.80-82
Мороз, В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз [и др.] . - С.83-85
Другие авторы: Полеся Т.Л., Гумінський Ю.Й., Фоміна Л.В.
Москаленко, В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти / В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська. - С.85-87
Никоненко, О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва. - С.87-88
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.89-91
Туманов, В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії / В. А. Туманов [и др.] . - С.91-93
Другие авторы: Горчакова Н.О., Тимченко О.Г., Войтенко Г.М., Чекман І.С., Тимченко І.М., Юсько Н.О., Яковлева І.Ю.
Хвисюк, О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.93-94
Хвистюк, О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти / О. М. Хвистюк [и др.] . - С.94-98
Другие авторы: Марченко В.Г., Жеребкін В.В., Грищенко О.В., Жадан І.А., Бодня К.І., Звягінцева Т.Д., Соболева І.А.
Швидкий, О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі / О. В. Швидкий [и др.] . - С.98-101
Другие авторы: Тарасенко К.М., Хадикіна О.А., Малиновська В.С.
Кліщ, Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти / Г. І. Кліщ. - С.102-108
Запорожан, В. М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету / В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов. - С.108-113
Чупрій, К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації / К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій. - С.113-114
Заліська, О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки / О. М. Заліська [и др.] . - С.115-118
Другие авторы: Парновський Б.Л., Слабий М.В., Мудрак І.Г.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2012/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2012г. № 3
Содержание:
Сулыма, Є. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки / Є. Сулыма. - С.7-15
Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних кваліфікацій України) / Ю. Сухарніков. - С.16-38
Зіньковський, Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці / Ю. Зіньковський. - С.39-50
Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / І. Добрянський, І. Кузнєцова. - С.51-58
Бородюк, В. Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку / В. Бородюк, Г. Фролова. - С.59-64
Удод, О. Завоювання чужої віри / О. Удод, М. Юрій. - С.65-83
Еш, С. ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. Еш. - С.84-91
Демидов, С. Імуногенетика як наукова-практична і навчальна дисципліна / С. Демидов, Ж. Мінченко, Т. Гавриленко. - С.92-102
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. - С.103-111
Словник для найвищого кола користувачів. - С.112-116
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Еш, С.
    ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання [Текст] / С. Еш // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 84-91

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2013/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2013г. № 1 . - 57.50, р.
Содержание:
Мисуля, І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету / І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда. - С.5-7
Загричук, Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула. - С.8-11
Думанський, Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович. - С.12-15
Пішак, В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу / В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська. - С.16-20
Василик, В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста / В. С. Василик, О. М. Крекотень. - С.21-23
Гриб, В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія" / В. А. Гриб. - С.24-27
Марущак, М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки / М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька. - С.28-30
Карпенко, Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології / Ю. І. Карпенко [и др.]. - С.31-34
Другие авторы: Крижановський Ю. М., Павловська К. М., Перстньов О. І., Потапчук О. В., Савельева О. В., Чернявський В. Г., Бліхар О. В.
Кузняк, Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології / Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький. - С.35-36
Марков, А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО / А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко. - С.37-39
Муц, Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи / Л. Б. Муц. - С.40-42
Стефанко, С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко. - С.43-44
Куровська, В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко. - С.48-50
Гусакова, І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти / І. В. Гусакова. - С.51-54
Нікіфорова, Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко. - С.55-58
Кузняк, Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія" / Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин. - С.59-60
Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук. - С.61-63
Личковський, Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання / Е. І. Личковський [и др.]. - С.64-66
Другие авторы: Вісьтак М. В., Маланчук О. М., Фафула Р. В.
Гаїна, Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини / Н. І. Гаїна, Т. В. Процак. - С.67-68
Бурова, Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів / Л. М. Бурова. - С.69-71
Зайцева, К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні / К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко. - С.72-74
Городецький, В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / В. Є. Городецький. - С.75-76
Кравчук, Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний. - С.77-80
Шумко, Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою / Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк. - С.81-82
Аймедов, К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання / К. В. Аймедов. - С.83-84
Тригубчак, О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація" / О. В. Тригубчак. - С.85-87
Байдалка, І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу / І. Д. Байдалка. - С.88-90
Сидоренко, О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. Л. Сидоренко. - С.91-94
Ярема, Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я / Н. І. Ярема. - С.95-97
Чурпій, К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога / К. Л. Чурпій. - С.98-99
Іоффе, О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.100-102
Другие авторы: Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л.
Чурпій, К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій. - С.103-104
Федонюк, Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу / Л. Я. Федонюк [и др.]. - С.105-110
Другие авторы: Рибіцька Л. Н., Гоч І. В., Тусик О. Т., Ковальова Л. Б., Муц Л. Б., Кланца М. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Стефанко, С. Л.
    Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ [Текст] / С. Л. Стефанко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Нікіфорова, Т. О.
    Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій [Текст] / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 55-58

Доп.точки доступа:
Яремчук, Т. П.
Чуйко, М. М.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2013г. № 3
Содержание:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Другие авторы: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Другие авторы: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Другие авторы: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Другие авторы: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Другие авторы: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 4 . - 65.22, р.
Содержание:
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Другие авторы: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Другие авторы: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Другие авторы: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Другие авторы: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Другие авторы: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2015г. № 4 . - 68.62, р.
Содержание:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Середюк Н. М., Середюк В.Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


Шифр: ПУ56/2016/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Выходит ежеквартально
2016г. № 4 . - 51.31, р.
Содержание:
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна: медико-психологічні наслідки та стратегії протидії / М. В. Маркова. - С.6-10
Ткачук, І. М. Удосконалення педагогічного процесу задля підвищення якості профілактики серцево-судинних захворювань у військовослужбовців / І. М. Ткачук. - С.11-16
Малахов, В. О. Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина" / В. О. Малахов [та ін.]. - С.17-22
Другие авторы: Кошелєва Г. М., Голодько К. А., Ярошенко Є. І. , Яременко О. Д., Устименко Т. П., Вітер О. М., Симонова А. Г.
Починська, М. В. Класи пульсового артеріального тиску та функціональні показники кровообігу у пацієнтів після імплантації електрокардіостимулятора та медикаментозної терапії / М. В. Починська [та ін.]. - С.23-28
Другие авторы: Волков Д. Є., Лопін Д. О., Яблучанський М. І.
Кожем’яка, Г. В. Вплив ожиріння на формування змін геометрії міокарда у хворих на гіпертонічну хворобу / Г. В. Кожем’яка [та ін.]. - С.29-34
Другие авторы: Ковальова О. М., Ащеулова Т. В., Гончарь О. В.
Чегодайкина, Н. С. Комплексная оценка паразитарной заболеваемости в районах Харьковской области с применением интегральных показателей / Н. С. Чегодайкина [та ін.]. - С.35-43
Другие авторы: Бодня И. П., Аль Хатиб Ануар, Кадельник Л. А.
Юдін, М. А. Особливості міжособистісної взаємодії у пацієнтів косметологічного профілю із дисгармонічним самосприйняттям / М. А. Юдін. - С.44-47
Савенков, В. І. Аналіз ефективності ретроперитонеального та трансабдомінального лапароскопічних доступів у хворих із різним перебігом гідронефрозу / В. І. Савенков [та ін.]. - С.48-53
Другие авторы: Мальцев А. В., Щукін Д. В., Левченко Д. А., Савенков А. В.
Савельева, Н. Н. Влияние комплексной терапии с использованием иммуномодуляторов на системный гуморальный иммунитет больных хроническим генерализованным пародонтитом І–ІІ степени тяжести с энтеробиозом / Н. Н. Савельева, С. А. Шнайдер, Е. И. Бодня. - С.54-59
Калмиков, С. А. Актуальні питання лікувальної фізичної культури у випадку наявності диссекреторного та астеновегетативного синдромів хронічного гастриту / С. А. Калмиков, Ю. С. Калмикова, Г. С. Урдіна. - С.60-65
Бодня, Е. И. Эколого-эпидемиологическая характеристика маляриогенной ситуации основных территорий северо-востока левобережной Украины / Е. И. Бодня, Л. Н. Потапова, Г. И. Наглова. - С.66-75
Хвисюк, М. А. Изучение влияния антитромбоцитарных препаратов на уровень p-селектина и галектина 3 у пациентов с ишемической болезнью сердца / М. А. Хвисюк. - С.76-79
Меликова, Т. А. Оценка изменений уровня гомоцистеина у беременных с аутоиммунными заболеваниями щитовидной железы / Т. А. Меликова. - С.80-84
Науково-практична конференція, присвячена пам’яті проф. Ю. В. Бєлоусова, "Інновації в дитячій гастроентерології і нутриціології в практиці дитячого та сімейного лікаря". - С.85-90
Шармазанова, Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1896–1899) / Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова. - С.91-96
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




   
    Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина" [Текст] = Business (role) game as a modern form of seminars in the system of postgraduate training on «Physical therapy and sports medicine» / В. О. Малахов [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 4. - С. 17-22

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Аннотация: Стаття присвячена проблемам сучасних форм навчання в системі післядипломної освіти. Для розгляду обрано прийом семінарського заняття у формі ділової (рольової) гри. Обґрунтовано дидактичну й методичну мету ділової гри. Надано визначення поняття «ділової гри», її види, науково-методологічне підґрунтя, етапи її підготовки та проведення. Визначено характерні риси й особливості проведення ділової гри. Виділено переваги й вади цієї форми семінарського заняття. Подано особливості розподілу ролей між учасниками гри. Висвітлено досвід організації та проведення ділової гри для лікарів лікувальної фізкультури та спортивної медицини, які проходять навчання на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури
Доп.точки доступа:
Малахов, В. О.
Кошелєва, Г. М.
Голодько, К. А.
Ярошенко, Є. І.
Яременко, О. Д.
Устименко, Т. П.
Вітер, О. М.
Симонова, А. Г.

Свободных экз. нет




    Бойко, Т. В.
    Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 [Текст] = Acquisition experience of practical habits and peculiarities of individual 5 course students’ work of the medical faculty at the internal medicine department NO. 3 / Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
заняття -- навчання -- індивідуальне
Аннотация: Мета роботи – вивчити досвід освоєння практичних навичок та особливості організації індивідуальної роботи студентів (ІРС) на кафедрі внутрішньої медицини № 3
Основна частина. Відпрацювання в умовах відділень терапевтичного профілю є дієвим та перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій. Максимально наближені до реальних умов практичні заняття та позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію та зацікавленість до самостійного виконання практичних навичок. ІРС − це самостійне освоєння студентом частини навчальної програми, що здійснюється за партнерської участі викладача в її плануванні і оцінці досягнення конкретного результату. При організації ІРС співробітники кафедри внутрішньої медицини № 3 враховують індивідуальні здібності студента, допомагають розкрити його творчий потенціал, кращі якості як майбутнього лікаря-фахівця. Контроль ІРС проводиться шляхом усного опитування та виконання письмових контрольних завдань під час практичних занять, проміжного та поточного контролю. При контролі засвоєння матеріалу при ІРС викладач оцінює не тільки рівень освоєння студентом навчального матеріалу, а і його вміння використовувати отримані знання при постановці діагнозу. Необхідно враховувати чіткість викладу й обґрунтованість відповіді, рівень володіння матеріалом, наявність творчого підходу при ІРС, ступінь уявлення студента про нові медичні технології, знання показань та протипоказань до призначення лікування. Види ІРС, що використовуються при викладанні предмета внутрішньої медицини на кафедрі внутрішньої медицини № 3 ТДМУ студентам п’ятого курсу, – це ІРС на аудиторних заняттях, позааудиторна ІРС, самостійна робота під контролем викладача (індивідуальні заняття з викладачем)
Висновок. Організація ІРС сприяє повноціннішому засвоєнню матеріалу та формуванню знань і умінь, що допомагає у підготовці кваліфікованих лікарів європейського рівня
Свободных экз. нет




   
    Інтеграція знань у медичній освіті [Текст] = Integration of knowledge in education / В. Д. Гірка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормированные):
медичний коледж -- міждисциплінарні заняття
Аннотация: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науково-дослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти. Ключові слова: освіта, знання, педагогічний процес, міждисциплінарна інтеграція
Доп.точки доступа:
Гірка, В. Д.
Краснопольська, С. Ю.
Юзбашан, Р. В.
Бердіков, І. О.
Савенко, Б. О.

Свободных экз. нет


Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2018г. № 1
Содержание:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбел а Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал О. А., Петрина В. О. , Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova. - С.62-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [та ін.]. - С.68-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko М. V., Volchenko Η. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мясоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мясоєдова. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофеев Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й. , Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university / О. G. Dudko. - С.125-128. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational biological museum of medical biology department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, О. M. Yarema. - С.141-145. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




   
    Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології [Текст] / О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормированные):
розтин -- секційна зала
Доп.точки доступа:
Алєксєєнко, О. А.
Мальцев, І. О.
Чекан, С. М.
Бондаренко, Н. С.
Бондаренко, О. О.

Свободных экз. нет




   
    Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування [Текст] = Master class as innovative method in learning of food hygiene / Т. М. Попова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормированные):
практичні -- заняття -- дитяче харчування
Доп.точки доступа:
Попова, Т. М.
Тимошенко, Л. В.
Карабан, О. М.
Лобойко, Л. І.
Лоскутов, М. Ф.
Радзієвська, І. В.

Свободных экз. нет


Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. O. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Павляк, А. Я.
    Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників [Текст] = Interactiat methods of professional skills during a practical lesson for future medical staff / А. Я. Павляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормированные):
форми -- навчання
Свободных экз. нет




   
    Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів [Текст] = Application of international classification of functioning, limitations of life and health in teaching of clinical disciplines in physical therapists / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
кафедра -- медична -- реабілітація -- реабілітаційні програми -- практичні заняття -- МКФ
Доп.точки доступа:
Мисула, І. Р.
Бакалюк, Т. Г.
Стельмах, Г. О.
Максів, Х. Я.

Свободных экз. нет




    Stefanyshyn, K. L.
    Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school [Текст] = Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «Українська мова як іноземна» у вищій школі / K. L. Stefanyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 82-86. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
лексика -- граматика -- іноземні студенти
Свободных экз. нет