> Шифр: МУ7/2006/3 Журнал 2006г. № 3 Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7 Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13 Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15 Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19 Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22 Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24 Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28 Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29 Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31 Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34 Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36 Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40 Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42 Другие авторы: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т. Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44 Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45 Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47 Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49 Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52 Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54 Другие авторы: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О. Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57 Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60 Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65 Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67 Другие авторы: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В. Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73 Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83 Другие авторы: Хомко О., Пержул І., Молдован П. Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89 Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92 Другие авторы: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н. Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98 Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100 Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106 Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109 Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи [Текст] / О. Усинська> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 30-31 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2015/2 Журнал 2015г. № 2 Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення / В. Андрущенко. - С.5-8 Коваленко, В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів / В. Коваленко. - С.9-11 Нестерова, М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти / М. Нестерова. - С.16-20 Береза, В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу / В. Береза. - С.21-29 Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" / Т. Кірик. - С.30-36 Швець, В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання / В. Швець. - С.37-43 Опанасюк, Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації / Ю. Опанасюк. - С.44-48 Бак, М. Основні технології мультимедійної освіти / М. Бак. - С.49-57 Прибора, Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів / Н. Прибора. - С.58-65 Сирота, Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння / Л. Сирота. - С.66-73 Кофанова, О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова. - С.74-81 Чуйкова, О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера) / О. Чуйкова. - С.82-88 Попова, І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова. - С.89-94 Воронкін, О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.95-102 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: 23823/2016/2 Журнал 2016г. № 2 Андрущенко, В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. Андрущенко, Д. Свириденко. - С.5-11. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін / Т. Кірик. - С.12-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш. - С.18-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Подольська, Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, О. Назаркін. - С.25-30. - Бібліогр.: в кінці ст. Похресник, А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра / А. Похресник. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Гриньків, А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків. - С.37-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах / П. Сікорський. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст. Скиба, Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень / Ю. Скиба. - С.51-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Баштовенко, О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук. - С.60-65. - Бібліогр.: в кінці ст. Найдьонов, О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства / О. Найдьонов. - С.66-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи / С. Терепищий. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Nesterova, M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education / M. Nesterova. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Скиба, Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень [Текст] = The classification of methods of pedagogical research / Ю. Скиба> // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 51-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Терепищий, С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи [Текст] = Classification of European educational landscape / С. Терепищий> // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 73-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением Свободных экз. нет |
Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації [Текст] = Multimedia Presentations Flaws and Oversights: Experience of Developing Classification / Т. Дєордіца [та ін.]> // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 23-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ Кл.слова (ненормированные): ергономічне проєктування -- класифікація Доп.точки доступа: Дєордіца, Т. Білевич, С. Вороніна, М. Гладушина, Р. Свободных экз. нет |
Возняк, О. Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків [Текст] = The De-Fination Term “Iatrogenia” to Substantiate the Improper Performance of Professional Medical Duties / О. Возняк> // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 68-92. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): міжнародна класифікація хвороб -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ Свободных экз. нет |