Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence [Text] = Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P41-44. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): студенти -- медики -- латинські -- приказки -- афоризми Доп.точки доступа: Palasiuk, Η. B. Vorona, I. I. Свободных экз. нет |
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian [Text] = Розвиток пізнавальної активності в іноземних студентів на практичних заняттях з української мови / О. V. Nazaruk> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P62-66. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): медики Свободных экз. нет |
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training [Текст] = Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря / I. I. Vorona, I. A. Prokop> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 117-121. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): студенти -- медики -- формування культури Доп.точки доступа: Prokop, I. A. Свободных экз. нет |
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training [Текст] = Іншомовна комунікативна компетентність студентів-медиків як складова професійної підготовки / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 65-70. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): медична -- комунікація -- студенти -- медики Доп.точки доступа: Shemprukh, Jolanta Свободных экз. нет |