(Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 23823/2003/3
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2003г. № 3
Содержание:
Савельев, А. Реформы высшего образования в Российской Федерации / А. Савельев. - С.11-20
Ожеван, М. Комунікативна модель освіти в епоху нелінійного мислення / М. Ожеван. - С.29-35
Недюха, М. До питання про предмет методики викладання (постнекласичні та синергетичні аспекти) / М. Недюха. - С.63-69
Мегрелішвілі, О. Синергетичне світобачення студента: проблема становлення / О. Мегрелішвілі. - С.77-81
Шевцов, А. Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю / А. Шевцов. - С.91-98
Нет сведений об экземплярах



    Недюха, М.
    До питання про предмет методики викладання (постнекласичні та синергетичні аспекти) [Текст] / М. Недюха // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 63-69

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Свободных экз. нет




    Макар, Б.
    Деякі особливості методики викладання анатомії людини іноземним студентам медичного факультету [Текст] / Б. Макар // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 257-258

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Свободных экз. нет


Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2006г. № 3
Содержание:
Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7
Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15
Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24
Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28
Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42
Другие авторы: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т.
Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45
Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52
Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54
Другие авторы: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О.
Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57
Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60
Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67
Другие авторы: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В.
Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73
Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83
Другие авторы: Хомко О., Пержул І., Молдован П.
Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89
Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92
Другие авторы: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н.
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100
Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Мілевська, Л.
    Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) [Текст] / Л. Мілевська // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 42-44

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2007/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2007г. № 2
Содержание:
Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13
Другие авторы: Волосовець О.П., Фещенко І.І., Бойчук Т.М.
Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15
Другие авторы: Кочет О.М., Петрашенко П.Р., Чебан В.І.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24
Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26
Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30
Другие авторы: Марценюк В.П., Загричук Г.Я., Шульгай А.Г.
Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32
Пішак, В. П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35
Черних, В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. Черних [и др.] . - С.35-37
Другие авторы: Огарь С.В., Кисличенко В.С., Упир Л.В.
Ждан, В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.37-39
Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42
Запорожан, В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора. - С.42-45
Запорожан, В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.46-48
Колесник, Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов. - С.49-51
Колесник, Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко. - С.52-53
Лісовий, В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики / В. Лісовий [и др.] . - С.54-55
Другие авторы: Воронцов М., Капустник В., Коробчанський В.О.
Нейко, Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів / Є. Нейко [и др.] . - С.56-58
Другие авторы: Глушко Л.В., Мізюк М.І., Вакалюк І.П.
Коломоєць, М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір / М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш. - С.58-61
Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-64
Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець. - С.64-66
Перцева, Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68
Яблучанський, М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. Яблучанський [и др.] . - С.69-70
Другие авторы: Бичкова О., Проценко О.С., Шерстюк С.О.
Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72
Шаповал, С. . технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. . Шаповал [и др.] . - С.73-74
Другие авторы: Дмитрієва С., Одринський В.А., Ралко Т.О.
Скородумова, Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. Скородумова [и др.] . - С.75-76
Другие авторы: Коваленко Т.І., Гончарова Л.О., Голосний Е.В.
Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78
Другие авторы: Цюра С.Б., Косован Н.Є., Весклярова У.П.
Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81
Другие авторы: Черній О.Ф., Ковальчук О.Л., Хоменко В.Є.
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86
Другие авторы: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І.
Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89
Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-90
Годлевський, Л. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. Годлевський [и др.] . - С.91-93
Другие авторы: Калинчук С.В., Баязітов М. П., Смірнов І.В.
Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95
Другие авторы: Луговий О.Б., Бенедикт В.В., Пятночка В.І.
Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97
Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98
Другие авторы: Денефіль О.В., Волкова Н.М., Зятковська Н.Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Ковальчук, Л. Я.
    Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського [Текст] / Л. Я. Ковальчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 16-20

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2009/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2009г. № 12
Содержание:
Самовженко, Т. Університет банківської справи НБУ: відповідь на виклики часу / Т. Самовженко. - С.7-12.
Кузьмінський, А. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького: європейський вимір / А. Кузьмінський. - С.13-18.
Дмитренко, Г. Організаційно-технологічний аспект формування механізму цілеорієнтованої мотивації персоналу / Г. Дмитренко, Є. Чернишова. - С.19-28.
Ковальова, К. Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії / К. Ковальова. - С.29-33.
Сорокіна, Г. Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку / Г. Сорокіна. - С.34-38.
Фесенко, В. Інтерактивні методики - найкращий шлях до досягнення вершин професійної майстерності / В. Фесенко, А. Хомула. - С.39-44.
Ромащенко, І. Педагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів / І. Ромащенко. - С.45-52.
Катеруша, О. Ділові ігри як засіб активації пізнавальної діяльності студентів / О. Катеруша. - С.53-60.
Спіцек, Г. Ціннісно-орієнтоване ранжирування з урахуванням думок усіх зацікавлених сторін / Г. Спіцек, К-П. Зігенталер. - С.61-70.
Пруль, Р. Рейтинги та ранжирування у вищій освіті: досвід застосування порівняльного аналізу / Р. Пруль. - С.71-83.
Умови прийому до вищих навчальних закладів України. - С.84-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Фесенко, В.
    Інтерактивні методики - найкращий шлях до досягнення вершин професійної майстерності [Текст] / В. Фесенко, А. Хомула // Вища школа. - 2009. - № 12. - С. 39-44.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Хомула, А.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2009/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2009г. № 4
Содержание:
Пішак, В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика" / В. П. ПІшак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник. - С.5-7
Тяжка, О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті / О. В. Тяжка [и др.] . - С.8-9
Другие авторы: Антошкіна А. М., Починок Т. В., Боброва В. І., Васюкова М. М., Вінницька О. П.
Горілик, А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти / А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик. - С.10-14
Богуцька, Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка" / Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак. - С.15-17
Лісничук, Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda") / Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова. - С.18-20
Педанов, Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.20-22
Рокіцька, Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою / Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак. - С.22-24
Сон, С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб / С. А. Сон [и др.] . - С.25-28
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Хомицька Т. В.
Кметь, О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу / О. Г. Кметь [и др.] . - С.28-30
Другие авторы: Заморський І. І., Філіпець Н. Д., Кметь Т. І., Петрюк А. Є.
Сон, А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб / А. С. Сон [и др.] . - С.30-33
Другие авторы: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Петькова Г. В., Хомицька Т. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В.
Рега, Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди) / Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда. - С.34-37
Рега, Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (нідерланди) / Н. І. Рега, І. М. Салайда. - С.37-40
Ястремська, С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди) / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.41-45
Воронцов, О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини / О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський. - С.46-47
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




   
    Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу [Текст] / О. Г. Кметь, І. І. Заморський, Н. Д. Філіпець // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 4. - С. 28-30

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Кметь, О. Г.
Заморський, І. І.
Філіпець, Н. Д.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2011/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2011г. № 3
Содержание:
Вороненко, В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру / В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін. - С.6-11
Ковальчук, Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні / Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький. - С.12-14
Гребеник, М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи / М. В. Гребеник [и др.] . - С.15-19
Другие авторы: Масик О.М., Ярема Н.І., Лазарчук Т.Б.
Унгурян, Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко. - С.20-22
Кліщ, Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.23-30
Кушик, М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів / М. Л. Кушик. - С.31-34
Паласюк, Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.35-39
Скрипко, В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю / В. Д. Скрипко [и др.] . - С.40-41
Другие авторы: Шев'як П.І., Атаманюк О.Ю., Гринів Ю.В.
Абдуллаєв, Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики / Р. Я. Абдуллаєв [и др.] . - С.42-43
Другие авторы: Пономаренко С.О., Марченко В.Г., Сисун Л.А.
Акуліна, О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти / О. О. Акуліна. - С.44-46
Бабов, Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ / Є. Д. Бабов [и др.] . - С.47-48
Другие авторы: Новікова М.А., Каленовська С.В., Могилевський В.В.
Бесполудіна, Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я / Г. В. Бесполудіна [и др.] . - С.49-52
Другие авторы: Болотчева К.В., Козюберда В.І., Жила А.В., Щербакова А.В., Щербаков В.А., Гош Супратім
Бородаєв, І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи / І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов. - С.53-54
Другие авторы: Шарапов І.В., Зубков О.Б., Качанов В.М., Муравйов П.Т., Шевченко В.Г., Коритна А.Ю.
Воробйов, Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу / Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна. - С.55-58
Другие авторы: Шевченко Т.І., Сорокіна С.І., Кудря І.П., Шапошник О.А.
Григор'єва, Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії / Т. Г. Григор'єва [и др.] . - С.59-61
Другие авторы: Коркунда С.В., Олійник Г.А., Голобородько С.А.
Грищенко, О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти / О. В. Грищенко [и др.] . - С.63-64
Другие авторы: Бобрицька В.В., Дудко Л.В., Лісіцина Н.В., Коровай С.В., Дудко В.Л.
Громов, О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов [и др.] . - С.65-66
Другие авторы: Герасимчук П.Г., Коваленко М.О., Котелевський Р.А.
Грона, Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини / Н. В. Грона [и др.] . - С.67-69
Другие авторы: Коломієць В.В., Бобришев К.А., Ванханен Н.В., Півнєв Б.А.
Гудз, І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. М. Гудз [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Геник С.М., Михальчук Д.С., Симчич А.В.
Даценко, І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія" / І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко. - С.73-75
Дубініна, В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова. - С.76-78
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.79-81
Каськова, Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] . - С.82-84
Другие авторы: Карпенко О.О., Абрамова О.Е., Андріянова О.Ю., Чуприна Л.Ф., ващенко І.Ю.
Клименко, Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених" / Т. М. Клименко [и др.] . - С.85-87
Другие авторы: Сандуляк Т.В., Сердцева О.А., Закревський А.М., Карапетян О.Ю.
Клименко, Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк. - С.88-91
Климнюк, С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології / С. І. Климнюк [и др.] . - С.92-94
Другие авторы: Романюк Л.Б., Ткачук Н.І., Кучмак О.Б., Бригідир Т.О.
Коломієць, В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи / В. В. Коломієць [и др.] . - С.95-98
Другие авторы: Ванханен Н.В., Грона Н.В., Красьоха-Денисова В.В.
Лобас, В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі / В. М. Лобас [и др.] . - С.99-101
Другие авторы: Дорохова О.Т., Адоньєва Н.М., Оборнєв Л.Є., Стичинська Н.А., Владзимирський А.В.
Лосєв, О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті / О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко. - С.102-104
Машталір, М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету / М. А. Машталір [и др.] . - С.105-106
Другие авторы: Крамар С.Б., Довгань Г.В., Назарова Д.І.
Мітін, Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.107-109
Другие авторы: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Мітін, Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.110-112
Другие авторы: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Ніженковська, І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. В. Ніженковська. - С.113-116
Другие авторы: Вельчинська О.В., Головченко О.І., Манченко О.В.
Нікітіна, О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець. - С.117-119
Перцева, Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / Т. О. Перцева [и др.] . - С.120-122
Другие авторы: Шевченко О.А., Деркачов Е.А., Буряк Л.І., Рублевська Н.І., Цуцков В.Є., Шетепа О.П., Євтушенко В.В., Щудро С.А., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Огір К.Ю.
Рибіцька, Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології / Л. Н. Рибіцька [и др.] . - С.123-124
Другие авторы: Муц Л.Б., Бігуняк Т.В., Котляренко Л.Т., Недошитко Х.Ю., Привроцька І.Б., Тусик О.Т., Ружицька О.Ю., Ярема О.М., Коваль О.С., Ковальова Л.Б.
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології / О. Г. Родинський [и др.] . - С.125-128
Другие авторы: Демченко О.М., Мозгунов О.В., Гузь Л.В., Неруш П.О.
Хоменко, Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання / Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва. - С.129-131
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Клименко, Т. М.
    Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі [Текст] / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 88-91

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Сердцева, О.А.
Сандуляк, Т.В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2012/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2012г. № 9
Содержание:
Скулиш, Є. Національна академія Служби безпеки України: сьогодення та перспективи / Є. Скулиш. - С.7-13
Панченко, В. Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для Служби безпеки України / В. Панченко. - С.14-20
Скулиш, Є. Організація захисту інформації з обмеженим доступом - перспективний напрям підготовки фахівців в Україні / Є. Скулиш, А. Марущак, А. Гуз. - С.21-29
Латишева, Н. Стратегія іншомовної освіти в національній академії СБ України / Н. Латишева. - С.30-34
Мамченко, С. Навчально-методична робота як чинник підготовки професіоналів у галузі державної безпеки / С. Мамченко. - С.35-45
Манько, В. Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для Служби безпеки України / В. Манько. - С.46-54
Латишева, Н. Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України / Н. Латишева, Г. Алексюк. - С.55-61
Вікторова, Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. Вікторова, О. Комарова. - С.62-67
Акульшина, Н. Особливості методики викладання східних мов / Н. Акульшина, Л. Хіценко. - С.68-73
Довгань, О. Методологічні основи підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів Служби безпеки України / О. Довгань, В. Хлань. - С.74-80
Захарова, Ю. Навчання іноземним мовам у сучасних мультимедійних лінгвістичних лабораторіях: занурення в національний колорит і мультимедійний формат / Ю. Захарова, А. Джужа. - С.81-89
Фальченко, С. Особливості правової підготовки в Національній академії СБ України / С. Фальченко. - С.90-95
Іванов, Ю. Вивчення міжнародного права - важлива складова правової підготовки співробітника Служби безпеки України / Ю. Іванов. - С.96-101
Тарасюк, А. Професійно-патріотичне виховання курсантів як складова навчальногопроцесу в Інституті контррозвідувальної діяльності Національної академії СБ України / А. Тарасюк, В. Чугаєвський. - С.102-107
Скулиш, Є. Психологічні аспекти компетентності випускників академії / Є. Скулиш, О. Охременко. - С.108-117
Іванова, Н. Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України / Н. Іванова. - С.118-127
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Акульшина, Н.
    Особливості методики викладання східних мов [Текст] / Н. Акульшина, Л. Хіценко // Вища школа. - 2012. - № 9. - С. 68-73

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Хіценко, Л.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2012/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2012г. № 3
Содержание:
Волосовець, О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомого населенню України / О. П. Волосовець [и др.]. - С.5-6
Другие авторы: П'ятницький Ю. С, Вітенко І.С., Мельник І.В., Стецюк Р. А.
Москаленко, В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.7-9
Другие авторы: Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Булах І. Є., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник. - С.10-12
Ахтемійчук, Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання / Ю. Т. Ахтемійчук [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Слободян О.М., Проняєв Д.В., Товкач Ю.В.
Білик, С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах / С. М. Білик. - С.16-19
Вісьтак, М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів / М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула. - С.20-22
Волощук, Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв. - С.23-26
Грищук, М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам / М. І. Грищук. - С.27-29
Жмудська, Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / Г. В. Жмудська. - С.30-32
Запорожан, С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія" / С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук. - С.33-34
Кравець, Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою / Н. О. Кравець. - С.35-37
Криськів, О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів / О. І. Криськів [и др.]. - С.38-39
Другие авторы: Бабінець Л.С., Ярема Н.І., Самогальська О.Є.
Кукурудз, Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога / Н. І. Кукурудз. - С.40-42
Кушик, М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст. / М. Л. Кушик. - С.43-48
Левицький, П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький. - С.49-51
Марценюк, В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп'ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.52-54
Мельничук, І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / І. М. Мельничук. - С.55-60
Мосула, Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії / Л. М. Мосула. - С.61-63
Ничик, Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? / Н. А. Ничик. - С.64-65
Ніженковська, І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. В. Ніженковська [и др.]. - С.66-68
Другие авторы: Яніцька Л.В., Стеченко О.О., Власенко М.С., Прадій Т.П.
Одинцова, В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.69-71
Олійник, І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу / І. Ю. Олійник. - С.72-75
Перцева, Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю / Т. О. Перцева [и др.]. - С.76-79
Другие авторы: Шевченко О.А., Рублевська Н.І., Штепа О.П., Євтушенко В.В., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Крамарьова Ю.С.
Рега, Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Н. І. Рега. - С.80-83
Роговий, Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращанні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий [и др.]. - С.84-85
Другие авторы: Філіпова Л.О., Дорошко В.А., Дікал М.В., Слободян К.В., Лєньков О.М.
Сон, А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національногомедичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.86-88
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П.
Федчишин, Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки / Н. О. Федчишин. - С.89-92
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: ПУ56/2012/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Выходит ежеквартально
2012г. № 2
Содержание:
Хвисюк, О. М. Заходи з покращення підготовки слухачів до заключного іспиту на ПАЦ "Рентгенологія" / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.5-8
Другие авторы: Крамний І.О., Гуріна І.В., Грицай А.О.
Клименко, Т. М. Опыт организации тематического усовершенствования врачей по освоению методики реанимации новорожденных в родильном зале / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, Е. А. Сердцева. - С.9-13
Крекотень, О. М. Додипломна професійна підготовка фахівців із дисципліни "Фармакоекономіка" у вищій школі (Український підхід) / О. М. Крекотень. - С.14-16
Марковський, В. Д. Музей кафедри патологічної анатомії як важлива складова частина навчально-виховної роботи / В. Д. Марковський [и др.]. - С.17-19
Другие авторы: Сорокіна І.В., Омельченко О.А., Плітень О.М., Мирошниченко М.С.
Коренєв, М. М. Діагностика субклінічної хронічної серцевої недостатності в дітей підліткового віку за допомогою дискримінантного аналізу / М. М. Коренєв [и др.]. - С.20-26
Другие авторы: Рак Л.І., Висоцька О.В., Порван А.П., Сватенко О.О.
Міщенко, Л. А. Значення нових факторів серцево-судинного ризику у хворих на гіпертонічну хворобу з атеросклеротичним ураженням сонних артерій / Л. А. Міщенко. - С.27-33
Савво, В. М. Особенности взаимосвязей воспалительных и печеночных показателей у детей с реактивными артритами с сопутствующей герпетической инфекцией / В. М. Савво, Е. А. Яновская, М. Л. Кочина. - С.34-38
Чайченко, Т. В. Роль інсулінорезистентності в ремоделюванні міокарда лівого шлуночка серця та особливостях його функцій у підлітків із надлишковою вагою та ожирінням / Т. В. Чайченко. - С.39-45
Щербина, И. В. Место и роль метаболического синдрома в патогенезе нарушений менструальной функции / И. В. Щербина. - С.46-49
Хвисюк, О. М. Математичне моделювання умов навантаження колінного суглоба в сагітальній площині / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.50-53
Другие авторы: Пустовойт К.Б., Карпінський М. Ю., Карпінська О.Д.
Погорєлов, О. В. Діагностика та вибір обсягу оперативного втручання при вузловій патології щитоподібної залози / О. В. Погорєлов [и др.]. - С.54-57
Другие авторы: Кебкало А.Б., Воскобойнік О.Ю., Бондарчук Б.Г.
Федотова, И. Ф. Особенности консервативной лечебной тактики у пациентов с поясничным спинальным стенозом / И. Ф. Федотова. - С.58-61
Шаповалов, В.В. (мол.) Доказова фармація: профіль безпеки ентеросорбентів для включення до схем фармакокорекції алкогольної залежності / В.В. (мол.) Шаповалов, І. К. Сосін. - С.62-66
Хвисюк, А. Н. Особенности функциональной активности тромбоцитов при экспериментальном моделировании нарушений состояния костной ткани / А. Н. Хвисюк [и др.]. - С.67-70
Другие авторы: Павлов С.Б., Гончарова А.В., Семко Н.Г., Кумечко М.В., Блажко Т.А., Черных Л.В.
Шаповалова, В. А. Фармацевтическое право: ООН и развитие международно-правовых норм по контролю наркотических средств / В. А. Шаповалова, С. М. Мусоев, В. В. Шаповалов. - С.71-74
Георгиянц, М. А. Проблемы обезболивания после оперативных вмешательств по поводу сколиоза / М. А. Георгиянц, Н.И. Волошин, В. И. Кривобок. - С.75-78
Власенко, М. А. Особливості становлення артеріальної гіпертензії у хворих на хронічну хворобу нирок / М. А. Власенко [и др.]. - С.79-83
Другие авторы: Шелест Б.О., Ковальова Ю.О., Шелест О.М., Шалымова А.С.
Кричка, Н. В. Методика визначення оклюзійної площини протезів у ротовій порожнині хворих із повною відсутністю зубів / Н. В. Кричка, Д. В. Гризодуб. - С.84-87
Звегинцева, Л. Г. Особенности клинического состояния больных с искривлением носовой перегородки травматического генеза / Л. Г. Звегинцева. - С.88-91
Бутикова, Е. А. Состояние липидного обмена у больных артериальной гипертензией в сочетании с хронической обструктивной болезнью легких и его связь с характером суточного ритма артериального давления / Е. А. Бутикова. - С.92-96
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2012/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2012г. № 4
Содержание:
Вороненко, Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.6-17
Крицький, І. О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька. - С.18-19
Аністратенко, Т. І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога / Т. І. Аністратенко. - С.20-23
Бардов, В. Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія" / В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський. - С.24-28
Бженар, І. Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / І. Л. Бженар. - С.29-31
Бількевич, Н. А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму / Н. А. Бількевич. - С.32-35
Грицан, Л. Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.36-40
Жаріков, М. Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1 / М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова. - С.41-43
Загричук, Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк. - С.44-47
Зарудна, О. І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою / О. І. Зарудна. - С.48-49
Йолтухівський, М. В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження / М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова. - С.50-52
Калашнікова, К. А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна. - С.53-55
Кирилів, М. В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія" / М. В. Кирилів. - С.56-58
Кліщ, І. М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.59-61
Коноваленко, С. О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання / С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук. - С.62-65
Корнійчук, О. П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі / О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова. - С.66-69
Коробко, Д. Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації / Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк. - С.70-72
Косовська, Т. М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку / Т. М. Косовська. - С.73-77
Коцюба, Р. Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики / Р. Б. Коцюба. - С.78-81
Кочін, І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів / І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко. - С.82-84
Лебедюк, М. М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету / М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна. - С.85-86
Левенець, С. С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря / С. С. Левенець. - С.87-90
Максимчук, Л. Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету / Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб. - С.91-93
Маслій, С. М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь / С. М. Маслій. - С.94-97
Мельничук, І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії / І. М. Мельничук. - С.98-104
Мерецька, І. В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. В. Мерецька. - С.105-107
Нечитайло, Ю. М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб / Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло. - С.108-110
Олійник, Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти / Е. В. Олійник. - С.111-112
Омельчук, С. Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика. - С.113-116
Педанов, Ю. Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.117-119
Потяженко, М. М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби" / М. М. Потяженко [и др.]. - С.120-122
Другие авторы: Люлька Н.О., Соколюк Н.Л., Гаєвський С.О.
Пришляк, А. М. Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків / А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин. - С.123-125
Рега, Н. І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства / Н. І. Рега. - С.126-129
Руда, О. Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків / О. Ю. Руда, О. В. Костильов. - С.130-131
Сидоренко, О. Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського / О. Л. Сидоренко. - С.132-134
Січкоріз, О. Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів / О. Є. Січкоріз. - С.135-137
Табалюк, Т. А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.138-140
Хомазюк, Т. А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи / Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька. - С.141-143
Швидкий, О. В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника / О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська. - С.144-147
Шевченко, О. А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова. - С.148-150
Шкробот, С. І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі / С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва. - С.151-153
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2014/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3 . - 65.22, р.
Содержание:
Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія” / Р. Р. Антонів. - С.7-9
Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева. - С.10-12
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.13-15
Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л. Ю. Бабінцева. - С.16-17
Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І. В. Баранова. - С.18-20
Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І. М. Бензар. - С.21-24
Булак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г. В. Булак. - С.25-26
Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.27-28
Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. В. Вісьтак [и др.]. - С.29-30
Другие авторы: Громовик Б. П., Черкес Н. Д., Маланчук О. М.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник. - С.31-33
Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір. - С.34-36
Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В. В. Гордієнко. - С.37-39
Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н. В. Горлачук. - С.40-42
Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.43-45
Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк. - С.46-48
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко. - С.49-51
Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало. - С.52-54
Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.55-60
Другие авторы: Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк. - С.61-63
Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна. - С.64-67
Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець. - С.68-71
Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М. В. Карпець. - С.72-75
Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.76-79
Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби” / М. Ю. Колесник. - С.80-82
Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків / І. В. Корда [и др.]. - С.83-84
Другие авторы: Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н. О. Кравець, Н. Я. Климук. - С.85-88
Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В. М. Кулаєць. - С.89-91
Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Кулаєць. - С.92-94
Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я. А. Кульбашна [и др.]. - С.95-99
Другие авторы: Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята [и др.]. - С.100-104
Другие авторы: Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко. - С.105-107
Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.108-110
Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній. - С.111-115
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко. - С.116-119
Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко. - С.120-123
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” / Я. О. Попович. - С.123-126
Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах / Т. В. Сандуляк [и др.]. - С.127-131
Другие авторы: Сердцева О. А., Клименко Т. М., Закревський А. М.
Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л. В. Соколова [и др.]. - С.132-134
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Стаханська, О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О. О. Стаханська. - С.135-138
Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків. - С.138-139
Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О. І. Тучак. - С.140-141
Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка / Л. Я. Федонюк. - С.142-145
Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О. О. Філіпець. - С.146-148
Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук. - С.149-150
Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С. О. Шейко. - С.151-154
Шершун, Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда. - С.155-156
Шостакович-Корецька, Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.157-159
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко. - С.160-162
Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський. - С.163-164
Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб. - С.165-166
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 4 . - 65.22, р.
Содержание:
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Другие авторы: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Другие авторы: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Другие авторы: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Другие авторы: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Другие авторы: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1