Шифр: МУ7/2012/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2012г. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського, "Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації" 26-27 квітня 2012 року
Содержание:
Моісеєнко, Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я / Р. О. Моісеєнко [и др.] . - С.6-10
Другие авторы: Толстанов О. К., Вороненко В. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Вітенко І. С., Мельник І. В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє / Л. Я. Ковальчук. - С.11-17
Вороненко, В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації / В. В. Вороненко [и др.] . - С.18-22
Другие авторы: Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С. , Вітенко І. С., Мельник І. В., Булах І. Є., Мруга М. Р.
Москаленко, В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.23-25
Другие авторы: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І., Чешук В. Є.
Вітенко, І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою / І. С. Вітенко [и др.] . - С.26-30
Другие авторы: Мельник І. В., Штанько С. В., Варнавська Л. Г.
Вороненко, Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів / Ю. В. Вороненко [и др.] . - С.31-34
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М., Краснов В. В.
Запорожан, В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Запорожан [и др.] . - С.35-38
Другие авторы: Кресюн В. Й., Чернецька О. В., Опаріна Т. П.
Думанський, Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи / Ю. В. Думанський [и др.] . - С.39-41
Другие авторы: Талаєнко О. М., Черній В. І., Первак М. Б., Костюкова Н. Ю.
Мороз, В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії / В. М. Мороз [и др.] . - С.42-45
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Башинська О. І.
Черних, В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Другие авторы: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Зіменковський, Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.49-51
Дзяк, Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів / Г. В. Дзяк [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Мінцер, О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань / О. П. Мінцер [и др.] . - С.55-56
Другие авторы: Голяновський О. В., Денисенко С. В., Банчук М. В., Ярменчук І. А.
Лісовий, В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ / В. М. Лісовий [и др.] . - С.57-58
Другие авторы: Марковський В. Д., Перцев Д. П., Тітова Н. С., Логвінова Ж. І.
Ждан, В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.59-60
Другие авторы: Бобирьов В. М. , Білаш С. М., Рябушко М. М., Шарбенко Т. В.
Колесник, Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.61-63
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.64-67
Чекман, І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.68
Рожко, М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [и др.] . - С.69-71
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Хвисюк, О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів / О. М. Хвисюк [и др.] . - С.72-74
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Грищенко О. В., Жадан І. А., Бодня К. І., Сергієнко О. І., Соболєва І. А.
Івченко, В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.75-78
Другие авторы: Сімрок В. В., Смірнов С. М., Разумний Р. В., Краснова С. П.
Никоненко, О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.79-80
Іоффе, О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.] . - С.81-84
Другие авторы: Кульбака В. С., Меллін В. М., Стець М. М., Стеценко О. П.
Олійник, Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті / Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.85-86
Федчишин, Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців / Н. О. Федчишин. - С.87-91
Пахаренко, Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко. - С.92-93
Скрипник, Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів / Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко. - С.94-97
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2014/11/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2014г. № 11/12
Содержание:
Львівська політехніка готує і виховує нову генерацію української технічної еліти. - С.10-14
Головенкін, В. Університетська система забезпечення якості / В. Головенкін. - С.15-23
Красильникова, Г. На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова. - С.24-35
Жорнова, Олена. Благополуччя здобувачів вищої освіти як об'єкт моніторингу її якості / Олена Жорнова, Ольга Жорнова. - С.36-44
Дідик, Р. Сучасні навчальні технології в системі підготовки інженерних кадрів / Р. Дідик. - С.45-50
Семенова, А. Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей / А. Семенова. - С.51-59
Корсак, К. Пропозиція "Української ідеї — XXI" / К. Корсак. - С.60-71
Бачинський, О. Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти / О. Бачинський. - С.72-84
Виткалов, С. Сучасні проблеми вищої школи очима регіонального педагога / С. Виткалов. - С.85-90
Ананко, Т. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх навчальних закладах України / Т. Ананко. - С.91-99
Храмцовська, Н. Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах / Н. Храмцовська. - С.100-108
Гогунський, В. Особливості роботи в "Google Академія" / В. Гогунський, О. Колесніков. - С.109-111
Филюк, Г. Колективне наукове видання з проблем управління сучасними системами на різних рівнях господарювання / Г. Филюк. - С.112-114
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 4 . - 65.22, р.
Содержание:
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Другие авторы: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Другие авторы: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Другие авторы: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Другие авторы: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Другие авторы: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


Шифр: МУ7/2016/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2016г. № 2 . - 96.11, р.
Содержание:
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль. - С.5-123
Григоровська, С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я / С. В. Григоровська [и др.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І., Петрова К. І.
Григоровська, С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік / С. В. Григоровська [и др.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Карпінська, Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки / Л. Г. Карпінська [и др.]. - С.22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
П’ятницький, Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.) / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.29-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Волосовець, О. П. PhD програми в охороні здоров’я / О. П. Волосовець. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятницький, Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.40-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В., Фаріон Т. І.
П’ятницький, Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту” / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.50-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П.
Корда, М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / М. М. Корда [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Barg, Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 / Barg Wojciech. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Амосова, К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця / К. М. Амосова [и др.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С., Захарченко М. В.
Мороз, В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту” / В. М. Мороз [и др.]. - С.64-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Вороненко, Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Запорожан, В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету / В. М. Запорожан [и др.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Думанський, Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина” / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Лісовий, В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу / В. М. Лісовий [и др.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В., Сінайко В. М., Дмитрієнко К. В., Мирончук О. А.
Колесник, Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Ждан, В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік / В. М. Ждан [и др.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Дзяк, Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.98-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Рожко, М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків / М. М. Рожко [и др.]. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Сенчій В. М.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь. - С.107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зіменковський, Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.110-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Іоффе, І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Яловчук А. В., Кудрявцева Т. О., Лапіна А. М.
Никоненко, О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України” / О. С. Никоненко [и др.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Галіяш, Н. Б.
    Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря [Текст] / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормированные):
підготовка -- студенти -- навчальні -- програма
Доп.точки доступа:
Бількевич, Н. А.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет




    Олефіренко, Т.
    Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні [Текст] / Т. Олефіренко, Г. Цвєткова // Вища освіта України. - 2020. - № 1. - С. 61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
технології -- навчальні -- предмети
Доп.точки доступа:
Цвєткова, Г.

Свободных экз. нет




    Kotsyuba, R. В.
    Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) [Текст] = Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (зарубіжний досвід) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 80-86. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Методи навчання -- Методы обучения


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормированные):
спеціаліст -- презентації -- тести -- дистанційні курси -- ІКТ -- навчальні -- програми
Доп.точки доступа:
Prokop, I. A.

Свободных экз. нет


Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2021г. № 3 . - 169.30, р.
Содержание:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. I.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Yastremska S. O., Yarema О. М., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




   
    Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі [Текст] = Independent work of internes as one of the directions of improvement of pharmaceutical industry specialists / Л. С. Фіра [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормированные):
навчальні -- план -- індивідуальні -- заняття
Доп.точки доступа:
Фіра, Л. С.
Чубка, М. Б.
Вронська, Л. В.
Підгірний, В. В.

Свободных экз. нет




   
    The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists [Текст] = Навчальні музеї Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України та їх роль у процесі навчання і виховання майбутніх спеціалістів медсестринства / L. Ya. Fedoniuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 134-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ


Кл.слова (ненормированные):
музейна -- педагогіка
Доп.точки доступа:
Fedoniuk, L. Ya.
Yastremska, S. O.
Yarema, О. М.
Rekun, T. O.

Свободных экз. нет




    Козлакова, Г.
    Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормированные):
навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра
Свободных экз. нет