> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: 21876/2005/1 Журнал 2005г. № 1 . - 12.69, р. Ющенко, В. Ви еліта нації, на яку сьогодні покладаються велечезні надії / В. Ющенко. - С.3-12 Ніколаєнко, С. Вища освіта і наука - найважливіші сфери відповідальності громадського суспільства та основа інноваційного розвитку / С. Ніколаєнко. - С.13-30 Корсак, К. Європейський простір вищої освіти і Україна у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.47-55 Нечаєв, В. Болонський процес: міфи, ілюзії, реалії / В. Нечаєв, С. Шаронова. - С.56-65 Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України. - С.82 Умови прийому до вищих навчальних закладів України. - С.82-95 План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році. - С.97-119 Заказаны экз-ры для отделов: ОК |
План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році [Текст]> // Вища школа. - 2005. - №1. - С. 97-119 Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: 21876/2005/2 Журнал 2005г. № 2 . - 12.69, р. Дмитриченко, М. Автономія вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації / М. Дмитриченко. - С.22-34 Бондарчук, Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу / Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко. - С.35-41 Головчук, В. Викладання предметів гуманітарного циклу в непрофільних ВНЗ у контексті гуманізації вищої освіти / В. Головчук, І. Голубович. - С.63-69 Сєбкова, Х. Акредитація і забезпечення якості вищої освіти в Європі / Х. Сєбкова. - С.77-84 План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році. - С.109-121 Заказаны экз-ры для отделов: ОК |
План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році [Текст]> // Вища школа. - 2005. - № 2. - С. 109-121 Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2009/1 Журнал 2009г. № 1 Вакурчук, І. Сучасна фізико-математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакурчук. - С.3-22. Андрейцев, В. Концепція законопроекту про наукові школи вчених / В. Андрейцев. - С.23-48. Левочко, М. Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі / М. Левочко. - С.49-57. Ромащенко, І. Формування навичок ведення ділових переговорвів англійською мовою у майбутніх маркетологів / І. Ромащенко. - С.58-66. Жорнова, О. Новочасні атрибути виробництва та особливості професійної підготовки студентів технічних університетів / О. Жорнова. - С.67-75. Кліменко, В. Нарис про гуманітаризацію технічних дисциплін / В. Кліменко. - С.76-80. Про затвердження Плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки. - С.81. План дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки. - С.82-91. Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік. - С.92-113. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity [Текст] = Гербарт і Гербартіанство в європейській педагогіці: історія й сучасність / N. O. Fedchyshyn, E. Protner> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 25-31. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы Кл.слова (ненормированные): навчальний -- план Доп.точки доступа: Protner, E. Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, психолог і педагог ; 1776-1841) \про нього\ Свободных экз. нет |
Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі [Текст] = Independent work of internes as one of the directions of improvement of pharmaceutical industry specialists / Л. С. Фіра [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 119-122. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормированные): навчальні -- план -- індивідуальні -- заняття Доп.точки доступа: Фіра, Л. С. Чубка, М. Б. Вронська, Л. В. Підгірний, В. В. Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2022/3/4 Журнал 2022г. № 3/4 Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх. - С.3-4 Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності. - С.4-5 Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки. - С.5-6 Міщенко, В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко. - С.7-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Юхименко, П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства / П. Юхименко. - С.35-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Івахненков, С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD) / С. Івахненков. - С.54-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Жадько, В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності / В. Жадько. - С.70-77 Плескач, В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування / В. Плескач, Н. Прокопенко. - С.78-91 Бідасюк, Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США / Н. Бідасюк. - С.92-105. - Бібліогр.: в кінці ст. Сокіл, А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах / А. Сокіл [та ін.]. - С.106-118 Другие авторы: Нестуля О., Нестуля С., Кононец Н. Губарець, В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора / В. Губарець. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |