> Шифр: МУ7/2007/1 Журнал 2007г. № 1 ейко В.Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.5-7 Другие авторы: Вакалюк І.П., Тимків І.В., Боцюрко Ю.В. азаков В.М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.12-16 Другие авторы: Талалаєнко О.М., Первак М.Б., Барінов Е.Ф. мурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець. - С.20-22 ілай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , . - С.22-24 Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28 Другие авторы: Кулянда О.О., Шульгай А.Г., Веремчук О.Д. Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30 Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33 Другие авторы: Реброва О.О., Строіло Н.Г., Волошинович А.Р. Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37 Другие авторы: Стаднюк Л.А., Приходько В.Ю., Чайковська В.В. таднюк Л.А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.38-40 Другие авторы: Чайковська В.В., Давидович О.В., Хаджинова Н.А. натюк М.С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.40-42 Другие авторы: Данилевич Ю.О., Гнатюк Р.М., Слабий О.Б. Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48 Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51 Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58 риходько В.Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.58-61 Другие авторы: Давидович О.В., Ширяєва М.І., Давидович Н.Я. рекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.61-63 Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов. - С.64-66 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами [Текст] / Б. О. Ребров, О. О. Реброва, Н. Г. Строіло> // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 30-33 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Ребров, Б.О. Реброва, О.О. Строіло, Н.Г. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2010/11 Журнал 2010г. № 11 Суліма, Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу / Є. Суліма. - С.5-13. Хоружий, Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи / Г. Хоружий. - С.14-25. Морозова, Т. Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине кваліфікаційне поле / Т. Морозова. - С.26-36. Кириченко, О. Методологічні основи економічної безпеки вищих навчальних закладів України / О. Кириченко, С. Лаптєв. - С.37-46. Іщенко, Т. Без права на помилку / Т. Іщенко, М. Хоменко. - С.47-56. Чорноморець, І. Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої педагогічної освіти: напрями вдосконалення / І. Чорноморець. - С.57-65. Шрайберг, Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається / Я. Шрайберг. - С.66-86. Чирчик, С. Наука і дизайн-освіта (огляд) / С. Чирчик. - С.87-93. Еш, С. Методика викладання у вищому навчальному закладі / С. Еш. - С.94-108. Хомазюк, Т. Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "Догляд за хворими" / Т. Хомазюк [и др.] . - С.109-113. Другие авторы: Дука К., Борисова І., Березуцький В., Єгоров К., Кравченко О., Мішина Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2012/4 Журнал 2012г. № 4 Хроужий, Г. Студентоцентризм як принцип академічної культури / Г. Хроужий. - С.7-24 Нужненко, К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / К. Нужненко. - С.25-32 Жигірь, В. Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти / В. Жигірь. - С.33-45 Лиман, І. Міжнародні звязки Бердянського державного педагогічного університету / І. Лиман. - С.46-53 Бондар, М. Інновайційна парадигма сучасної бухгалтерської освіти та науки в університеті / М. Бондар, С. Свірко. - С.54-66 Вітлінський, В. Наукова складова в системі інноваційної підготовки фахівців зі спеціальностей "Економічна кібернетика" та "Інтелектуальні системи прийняття рішень" / В. Вітлінський, С. Устенко, О. Шарапов. - С.67-75 Саркісян, М. Розвиток студентського самоврядування в контексті КНЕУ / М. Саркісян, О. Чабанюк. - С.76-85 Павлиш, В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами / В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко. - С.86-91 Кліх, Л. Ретроспективний погляд на становлення магістратури в Україні на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування / Л. Кліх. - С.92-99 Крижанівський, В. Нове поповнення бібліотечки студента-міжнародника / В. Крижанівський, М. Дорошко. - С.100-103 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2016/1 Журнал 2016г. № 1 Андрущенко, В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст. Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубанець, О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст. Терепищий, С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід / М. Нестерова. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Опанасюк, Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65-73. - Бібліогр.: в кінці ст. Щербакова, О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74-82. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с / С. Курбатов. - С.83-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова> // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті [Текст] / А. В. Вихрущ> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): ЗАКОНОМІРНОСТІ -- дидактика -- принцип -- ПОНЯТТЯ -- методика Свободных экз. нет |