> Шифр: 23823/2009/1 Журнал 2009г. № 1 Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12. Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26. Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32. Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36. Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42. Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52. Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66. Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72. Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81. Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105. Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112. Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118. Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2013/2 Журнал 2013г. № 2 Завалевський, Ю. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання / Ю. Завалевський. - С.7-21 Гаращук, О. Підвищення якості підготовки кадрів - фундаментальна місія вищої школи / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль. - С.22-36 Васильєв, А. Вебометричні рейтинги як складова інструментарію ефективного менеджменту ВНЗ / А. Васильєв, Д. Фільченко. - С.37-44 Головенкін, В. Щодо форм документів із підготовки кадрів у вищих навчальних закладах / В. Головенкін. - С.45-52 Ільясова, Ф. Проектування освітніх навчальних просторів (OLE) для підготовки фахівців ІТ-галузі / Ф. Ільясова, М. Кадиров. - С.53-59 Козієвська, О. Проблема вибору галузей навчання іноземними студентами: міжнародний розподіл / О. Козієвська. - С.60-72 Чирчик, С. Пізнавальний інтерас як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера / С. Чирчик. - С.73-79 Геєць, В. Економічна теорія у системі підготовки фахівців з вищою освітою / В. Геєць, А. Гриценко. - С.80-82 Романюк, А. Вибои як наука / А. Романюк. - С.83-85 Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки. - С.86-106 Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.107-113 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2016/3 Журнал 2016г. № 3 Сікорський, П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубанець, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Девтерова, Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Подольська, Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Щербакова, О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Чубарева, О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Свободных экз. нет |
> Шифр: 23823/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6 Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст. Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі [Текст] / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 67-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Освіта медична -- Образование медицинское Кл.слова (ненормированные): теорія -- практика -- інтеграція -- самостійна робота -- патологічна фізіологія Доп.точки доступа: Козлова, Ю. В. Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2019/10 Журнал 2019г. № 10 Національному університету харчових технологій — 135. - С.7-8 Арсеньева, Л. Робота Центру психологічної підтримки здобувачів вищої освіти Національного університету харчових технологій / Л. Арсеньева, І. Нікітіна. - С.9-19 Рагойша, В. Дмитро Павличко: художній переклад у креативному дискурсі державотворення / В. Рагойша. - С.20-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Жорнова, Олена. Якість вищої освіти України та медіаграмотність науково-педагогічної спільноти: виклики без відгуків / Олена Жорнова, Ольга Жорнова. - С.38-44. - Бібліогр.: в кінці ст. Захарчин, Г. Особливості викладання економічних дисциплін у сучасних реаліях / Г. Захарчин. - С.45-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Гвоздецька, Б. Чинники недоброчесної поведінки студентів у навчальному процесі / Б. Гвоздецька. - С.55-65. - Бібліогр.: в кінці ст. Возняк, О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання / О. Возняк. - С.66-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Дяченко, А. Структура наукової школи українського етнодизайну / А. Дяченко. - С.76-88. - Бібліогр.: в кінці ст. Шпак, В. Теорія рисунка як методика в опануванні основ образотворчого мистецтва / В. Шпак, О. Шпак. - С.89-95. - Бібліогр.: в кінці ст. Виткалов, В. Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд / В. Виткалов, С. Виткалов. - С.96-103 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Савченко, В. Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі [Текст] = Stoika. Realities of the National Economy and Its Prospects: Changes in the Educational Process / В. Савченко, В. Стойка> // Вища школа. - 2020. - № 4. - С. 81-94 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Кл.слова (ненормированные): класична теорія -- ринок -- дослідження -- освітня система -- професійна підготовка -- економіка -- соціальна Доп.точки доступа: Стойка, В. Свободных экз. нет |