> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: 21876/2005/2 Журнал 2005г. № 2 . - 12.69, р. Дмитриченко, М. Автономія вищого навчального закладу - вимога Болонської декларації / М. Дмитриченко. - С.22-34 Бондарчук, Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу / Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко. - С.35-41 Головчук, В. Викладання предметів гуманітарного циклу в непрофільних ВНЗ у контексті гуманізації вищої освіти / В. Головчук, І. Голубович. - С.63-69 Сєбкова, Х. Акредитація і забезпечення якості вищої освіти в Європі / Х. Сєбкова. - С.77-84 План проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України у 2005 році. - С.109-121 Заказаны экз-ры для отделов: ОК |
Бондарчук, Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко> // Вища школа. - 2005. - №2. - С. 35-41 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Чуйко, Г. Чуйко, Н. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: МУ7/2002/3 Журнал 2002г. № 3 Вороненко, Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун. - С.14-16 Сухолиткий, О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий. - С.17-18 Абрамов, В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії / В. Абрамов. - С.18-20 Андрейчин, М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу / М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів. - С.21-23 Бочаров, В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС" / В. Бочаров. - С.24-26 Бочаров, В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців / В. Бочаров. - С.27-29 Горячев, П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів / П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов. - С.30-31 Гульчій, О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів / О. Гульчій. - С.32-34 Дудник, І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету / І. Дудник. - С.35-38 Зайченко, Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні / Г. Зайченко, К. Іванова. - С.39-41 Казаков, В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков. - С.42-44 Ковальчук, Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми / Л. Ковальчук. - С.45-47 Ковальчук, Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА / Л. Ковальчук. - С.48-49 Ковальчук, Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти / Л. Ковальчук. - С.50- 52 Костяк, Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України / Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк. - С.53-55 Мороз, В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями / В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак. - С.56-58 Мороз, В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі / В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. - С.59-62 Другие авторы: Сергета І., Йолтухівський М., Дацишин П., Коваленко Т. Мороз, В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова. - С.63-69 Пентюк, О. Про інститут кураторства іноземних студентів / О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко. - С.72-73 Сєркова, В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів / В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш. - С.74-75 Томаш, В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи / В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова. - С.76-79 Шапринський, В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів / В. Шапринський. - С.80-82 Субота, Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю / Л. Субота. - С.82-83 Самсонов, О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету / О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков. - С.84-86 Слесаренко, О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії / О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. - С.87-88 Другие авторы: Гарець В. , Кононова І., Тісова Р. Токарська, Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії / Л. Токарська. - С.88-91 Богиня, Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів / Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. - С.92-94 Другие авторы: Колєчкін І., Криворучко Т., Явор Р. Рибак, П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. - С.95- 96 Другие авторы: Гатаулліна І., Титаренко П., Руденко О. Стеблюк, М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті / М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. - С.97-98 Другие авторы: Попович А., Ємець Т., Приходько О. Токуєва, Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності / Н. Токуєва, Т. Савицька. - С.98-99 Чернов, В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль) / В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк. - С.100-102 Баранник, С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник. - С.103-105 Баринов, Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету / Е. Баринов. - С.105-109 Бактіміров, В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі / В. Бактіміров, О. Федорченко. - С.110-111 Богачик, Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб / Н. Богачик. - С.112-113 Бойчук, Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям / Б. Бойчук. - С.114-115 Бутвін, Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам / Г. Бутвін. - С.116-118 Вакуленко, І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами / І. Вакуленко. - С.119-120 Волков, К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам / К. Волков. - С.121-123 Воробйов, Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців / Є. Воробйов. - С.124-125 Галалу, С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті / С. Галалу. - С.126-128 Гейченко, В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії) / В. Гейченко. - С.129-130 Гіленко, І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії / І. Гіленко. - С.131-132 Гнатюк, М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / М. Гнатюк. - С.133-135 Гонський, Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії / Я. Гонський. - С.136-137 Гудима, А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини / А. Гудима. - С.138-140 Денисенко, О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам / О. Денисенко, М. Перепічка. - С.141-143 Дубинська, Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам / Г. Дубинська. - С.143-145 Єльський, В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету / В. Єльський. - С.146-147 Єрьоміна, О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями / О. Єрьоміна, Л. Котова. - С.148-149 Казаков, В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету / В. Казаков. - С.150-151 Калугін, В. Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі / В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх. - С.152-153 Корда, М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам / М. Корда. - С.154-155 Марценюк, В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів / В. Марценюк. - С.156-159 Нет сведений об экземплярах |
Калугін, В. Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі [Текст] / В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 152-153 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Яцків, М. Малюх, Л. Свободных экз. нет |
Чернобровий, В. Удосконалення форм підготовки студентів-іноземців з поліклінічної терапії [Текст] / В. Чернобровий, Н. Півторак, Л. Черешнюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 211-212 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА Доп.точки доступа: Півторак, Н. Черешнюк, Л. Свободных экз. нет |
Спіріна, І. Шляхи удосконалення викладання психіатрії, загальної і медичної психології іноземним студентам [Текст] / І. Спіріна> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 277-278 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Шостакович-Корецька, Л. Удосконалення методів управління якістю знань з педіатрії та дитячих інфекційних хвороб іноземними студентам [Текст] / Л. Шостакович-Корецька> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 289-290 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Бойчук, А. Удосконалення підготовки іноземних студентів із спеціальності "Акушер-гінеколог" на факультеті післядипломної освіти [Текст] / А. Бойчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 291-292 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
> Шифр: МУ7/2003/1 Журнал 2003г. № 1 Сергета, І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету / І. Сергета, І Стемпен. - С.5-8 Шекера, О. Соціально-медичні аспекти державної політики України / О. Шекера, Н. Мудрик. - С.9-13 Дзяк, Г. Перший досвід атестаії випускників медичного ВНЗ за формою практично-орієнтованого державного іспиту / Г. Дзяк, Т. Перцева, МітрохінаЛ., Ковтуненко Р. - С.14-17 Другие авторы: Перцева Т., Мітрохіна Л., Ковтуненко Р. Педанов, Ю. Алгоритми засвоєння знань і здобуття практичних навичок у системі морфо-функціональних наук у ВУЗах I-II рівнів акредитації / Ю. Педанов, Р. Макулькін, А. Даниленко. - С.18-21 Роговий, Ю. Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін / Ю. Роговий, А. Бочаров, Р. Кобилянська. - С.22-24 Кабанова, Н. Тестовий контроль знань у студентів факультету "Сестринська справа" при вивченні невідкладних станів / Н. Кабанова, С. Москаленко. - С.25-27 Сидорук, Л. Форми навчальної роботи в системі підготовки сімейного лікаря / Л. Сидорук. - С.28-29 Вітенко, І. Роль психофізіологічних особливостей онкологічних хворих у формуванні якості життя / І. Вітенко, В. Завізон, О. Ольхов, Коссе В. - С.33-35 Другие авторы: Завізон В., Ольхов О., Коссе В. Воронцов, О. Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів / О. Воронцов, В. Павліковська. - С.36-38 Гуркалова, І. Досвід викладання патологічної фізіології англомовним іноземним студентам / І. Гуркалова, А. Гоженко. - С.39-40 Бобак, М. Деякі питання адекватного перекладу медичної наукової літератури / М. Бобак, Н. Козак. - С.45-47 Вадзюк, С. Формування у студентів домінанти на емпатію / С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. - С.48-50 Другие авторы: Шкробот С., Денефіль О., Волкова Н. Ващенко, Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я / Н. Ващенко. - С.51-53 Протасевич, Г. Підготовка фахівців-оториноларингологів у інтернатурі / Г. Протасевич, І. Яшан, П. Ковалик, Яшан О. - С.54-56 Другие авторы: Яшан І., Ковалик П., Яшан О. Бобкова, С. Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя / С. Бобкова. - С.57-58 Возіанов, О. Нобелівські лауреати у галузі фізіології та медицини(до сторіччя нобелівського фонду) / О. Возіанов, Ю. Губський. - С.59-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Сергета, І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. Сергета, І Стемпен> // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 5-8 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Стемпен, І Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2004/1 Журнал 2004г. № 1 Волосовець, О. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих медичних навчальних закладах ІV рівня акредитації / О. Волосовець, І. Вітенко. - С.5-8 Дзяк, Г. Удосконалення самостійної роботи студентів - важлива складова в реалізації галузевого державного стандарту медичної освіти / Г. Дзяк, Т. Перцева, Г. Горбунова, Ліхолетова Н. - С.15-16 Другие авторы: Перцева Т., Горбунова Г., Ліхолетова Н. Пішак, В. Місце і значення медичної психології в оновленому суспільстві України / В. Пішак, М. Коломоєць. - С.19-24 Яблучанський, М. Досвід використання сучасних інформаційних технологій в самостійній позааудиторній роботі студентів-медиків. / М. Яблучанський, С. Панчук, О. Бичкова, Лисенко Н. - С.33-34 Другие авторы: Панчук С., Бичкова О., Лисенко Н. Скакун, М. Методичне забезпечення практичних занять з фармакології та основ лікарської рецептури в медичному ВНЗ / М. Скакун, О. Олещук, І. Мосейчук, Мулярчук Н. - С.39-42 Другие авторы: Олещук О. , Мосейчук І., Мулярчук Н. Андрейчин, С. М. Деонтологічне виховання студентів / С.М. Андрейчин, В. Лихацька, С. Маланчук. - С.43-44 Матеріали, науково-практичної конференції. Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. Шляхи інноваційної реалізації конкурентноспроможних технічних рішень у медичній галузі. 22-23 квітня 2004 року / науково-практичної конференції Матеріали. - С.51-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Удосконалення самостійної роботи студентів - важлива складова в реалізації галузевого державного стандарту медичної освіти [Текст] / Г. Дзяк, Т. Перцева, Г. Горбунова, Ліхолетова Н.> // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №1. - С. 15-16 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Дзяк, Г. Перцева, Т. Горбунова, Г. Ліхолетова, Н. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2005/2 Журнал 2005г. № 2 . - 16.91, р. Матеріали, науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р. / науково-практичної конференції Матеріали. - С.6-40 Передрій, В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України / В. Передрій. - С.9-11 Волосовець, О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі / О. Волосовець. - С.12-16 Вітенко, І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.17-20 Ковальчук, Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко. - С.21-23 Зіменковський, Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору / Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко. - С.31-33 Запорожан, В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.36-37 Колесник, Ю. Болонський процес та якість освіти / Ю. Колесник, Ю. Нерянов. - С.38-40 Матеріали, науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р. / науково-практичної конференції-семінару Матеріали. - С.42-76 Мінцер, О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів / О. Мінцер. - С.47-49 Вітенко, І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря / І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова. - С.55-57 Казаков, В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.58-63 Другие авторы: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Яцина, О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій / О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц. - С.74-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Яцина, О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій [Текст] / О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц> // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 74-76 Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Сергета, І. Редчіц, М. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/2 Журнал 2006г. № 2 Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14 Другие авторы: Волосовець О., Фещенко І., Булах І. Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17 Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28 Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31 Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35 Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38 Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41 Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46 Другие авторы: Олійник О., Яшан О., Шкробот С. Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51 Другие авторы: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54 Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57 Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60 Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63 Другие авторы: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г. Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65 Другие авторы: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В. Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67 Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72 Другие авторы: Лобода В., Пашко К., Балацька Н. Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74 Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77 Другие авторы: Шідловський В., Скакун М., Ситник І. Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79 Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82 Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84 Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87 Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92 Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94 Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94 Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96 Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102 Другие авторы: Пашко К., Шкробот С., Олійник О. Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104 Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107 Другие авторы: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110 Другие авторы: Пашко К., Шкробот С., Яшан О. Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115 Другие авторы: Пашко К., Яшан О., Олійник О. Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118 Другие авторы: Шкробот С., Пашко К., Яшан О. Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121 Другие авторы: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І.Я.Горбачевського при запровадженні КМСОНП. [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 54-57 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Доп.точки доступа: Мисула, І.Р. Пашко, К. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/3 Журнал 2006г. № 3 Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7 Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13 Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15 Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19 Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22 Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24 Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28 Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29 Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31 Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34 Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36 Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40 Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42 Другие авторы: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т. Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44 Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45 Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47 Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49 Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52 Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54 Другие авторы: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О. Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57 Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60 Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65 Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67 Другие авторы: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В. Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73 Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83 Другие авторы: Хомко О., Пержул І., Молдован П. Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89 Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92 Другие авторы: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н. Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98 Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100 Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106 Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109 Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні [Текст] / І. Костенко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 64-65 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2007/2 Журнал 2007г. № 2 Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13 Другие авторы: Волосовець О.П., Фещенко І.І., Бойчук Т.М. Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15 Другие авторы: Кочет О.М., Петрашенко П.Р., Чебан В.І. Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20 Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24 Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26 Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30 Другие авторы: Марценюк В.П., Загричук Г.Я., Шульгай А.Г. Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32 Пішак, В. П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35 Черних, В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. Черних [и др.] . - С.35-37 Другие авторы: Огарь С.В., Кисличенко В.С., Упир Л.В. Ждан, В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.37-39 Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42 Запорожан, В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора. - С.42-45 Запорожан, В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.46-48 Колесник, Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов. - С.49-51 Колесник, Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко. - С.52-53 Лісовий, В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики / В. Лісовий [и др.] . - С.54-55 Другие авторы: Воронцов М., Капустник В., Коробчанський В.О. Нейко, Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів / Є. Нейко [и др.] . - С.56-58 Другие авторы: Глушко Л.В., Мізюк М.І., Вакалюк І.П. Коломоєць, М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір / М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш. - С.58-61 Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-64 Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець. - С.64-66 Перцева, Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68 Яблучанський, М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. Яблучанський [и др.] . - С.69-70 Другие авторы: Бичкова О., Проценко О.С., Шерстюк С.О. Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72 Шаповал, С. . технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. . Шаповал [и др.] . - С.73-74 Другие авторы: Дмитрієва С., Одринський В.А., Ралко Т.О. Скородумова, Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. Скородумова [и др.] . - С.75-76 Другие авторы: Коваленко Т.І., Гончарова Л.О., Голосний Е.В. Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78 Другие авторы: Цюра С.Б., Косован Н.Є., Весклярова У.П. Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81 Другие авторы: Черній О.Ф., Ковальчук О.Л., Хоменко В.Є. Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84 Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86 Другие авторы: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І. Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89 Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-90 Годлевський, Л. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. Годлевський [и др.] . - С.91-93 Другие авторы: Калинчук С.В., Баязітов М. П., Смірнов І.В. Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95 Другие авторы: Луговий О.Б., Бенедикт В.В., Пятночка В.І. Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97 Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98 Другие авторы: Денефіль О.В., Волкова Н.М., Зятковська Н.Є. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти [Текст] / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова> // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 82-84 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Горчакова, Н.О. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |