Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 79-81. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): інноваційні методи навчання -- практичні навички -- внутрішня медицина Доп.точки доступа: Смольянова, О. В. Свободных экз. нет |
Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія” [Текст] / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 115-117. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское Отдельные направления воспитания студентов Кл.слова (ненормированные): ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- дослідження Доп.точки доступа: Спіріна, І. Д. Шорніков, А. В. Тимофеев, Р. М. Свободных экз. нет |
Олексіна, Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское Кл.слова (ненормированные): модернізація -- якість освіти -- ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- сучасний підхід Доп.точки доступа: Волосовець, О. П. П’ятницький, Ю. С. Свободных экз. нет |
Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор [Текст] / І. Д. Спіріна [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): інноваційні методи навчання -- клінічні Доп.точки доступа: Спіріна, І. Д. Шорніков, А. В. Тимофєєв, Р. М. Феденко, Є. С. Свободных экз. нет |